Ze hebben hier bij xenos nu volgens mij gevulde boxen met stiekjes en een bord
mijn uv elastiekjes ruiken ook lekker haha
Zag mooie vorkarmbandjes voorbij komen
Ik heb ook pas een hartje gemaakt en nu een peaceteken paardjes en hondjes staan ook al in de planning
Anoniem
Geplaatst: 13-06-14 21:19
Bijna 1-3 door van persie, tegen de lat helaas
edit: alweer verkeerde topic, ik denk dat ik deze maar afsluit
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-06-14 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
benangelique
Geplaatst: 13-06-14 21:19
Met die hartjes en vlinders ben ik maar druk. Maak ze op de haarknipjes van mijn dochter
anais
Geplaatst: 13-06-14 21:21
Hier ook een stiekjesverslaafde. Samen met mijn zoon heb ik er al heel wat elastiekjes doorheen gejaagd. Wij hebben een stevig, verstelbaar loombord van Jacobi uit Drachten. Zij hebben ook een webshop. Dit bord is van hun eigen merk en kost daardoor maar €5.50 Het voldoet mij super. Ik heb van de week ook een uiltje gemaakt op zo'n bord uit een pakket en dat was flutkwaliteit. En viel telkens uit elkaar. Het gaat om het Jacobine loom bord, artikelnr. 22175
kaatje89
Geplaatst: 13-06-14 21:32
Jammer genoeg had ik niet een lichte kleur roze voor z'n neus..
Ik vond het paardje best een gepriegel, vooral omdat je eerst de nek met de manen op je bord maakt, en vervolgens moet je het zover mogelijk naar beneden drukken en daarover heen het hoofd verder afmaken, dus dat is een hoop gepriegel... Maar met YouTube ernaast was het zelfs voor mij te doen en ik had daarvoor nog maar 6 simpele dingetjes gemaakt...
Ik had hem via YouTube en zelf vond ik die kleur roze die zij gebruikte wel mooier.. Maar om nu meteen maar alle kleuren elastiekjes in huis te halen... Moet het eerst maar leuk blijven vinden..
Mijn elastiekjes zijn bijna op, ik koop er nooit zo veel ge gelijk, vind ik zonde als ik er niks meer mee doe!
Elastiek
Geplaatst: 14-06-14 17:59
Hee, ik ben sinds vanmiddag ook aan het loomen. Ik wilde een armbandje maken, maar ik denk dat ik ergens verkeerd heb gehaakt waardoor ik nu dit heb.. Ik vond hem best grappig mislukt, dus ik heb hem aan mijn sleutelbos gehangen
Wooww mooie creaties allemaal Ik loom sinds gisteren. Inmiddels al 21 armbandjes en 1 sleutelhanger in huis. Mijn broertje heeft er ook nog een aantal weg gegeven aan vrienden, waaronder een sleutelhanger (door mij gemaakt).
nathalie2000
Geplaatst: 14-06-14 18:31
Ik heb vandaag het laatste starterspakket van de Xenos gepakt, hehe . Ben meteen aan de slag gegaan met een regenboog armbandje (standaard vissengraat). Leuk om te doen, maar je moet er wel geduld voor hebben, hoor .