laetitia98 schreef:Misschien over tig jaardan zijn ze het toch allemaal vergeten haha
Haha dan zou het misschien kunnen ja.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_roodvos_ schreef:Noooooooooooooooooooo vertel me wie het iiiiis!
Alleen het begin volgende ik niet helemaal, een beetje alsof er een stukje miste?
Citaat:Ik weet niet of ik wel zonder hulp op Vìnur durf, maar ik weet dat ik niet anders kan. Ik zet mijn voet in de ijzeren beugel en druk mijn kuiten aan zoals ik Ruben heb zien doen. Het dier stapt onzeker voorwaarts. ‘Kom op Lieke dit kun je wel.’ Spreek ik mezelf toe. Al iets zekerder laat ik hem aandraven, de eerste passen voel ik hem twijfelen. Met veel moeite stuur ik hem het gras in, omdat dat minder geluid maakt. Mijn benen klemmen zich vast aan het zadel en ik probeer zijn bewegingen te volgen. Handen laag, herinner ik me. ‘Toe maar Finn!’ Fluister ik zacht. In de verte zie in een rij dunne bomen met dor gras en wat heideplantjes. Half zigzaggend probeer ik er heen te rijden. Een oude man aan de overkant blijft staan om te kijken ‘Doe je teugels maar iets korter meisje, ontspan!’ Roept hij. Voorzichtig volg ik zijn tips op, en ik merk gelijk verbetering. ‘Dank u!’ Roep ik terug, maar hij is al weer door gelopen. Ik hoef alleen nog de straat over, maar auto en fietsers van rechts hebben voorrang weet ik. Ik kan alleen maar hopen dat er geen verkeer aan komt.