Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

arsiana_x schreef:Toevallig nog iemand kandidaat om een 'schilderen op nummer' op de halen in de winkel, en zo op te sturen naar België? Want de verzendingskosten van hobbyhuis zijn zoooo abnormaal duur naar België
Iemand had gezegd dat die dit zou doen, maar heb er een tijdje al niets meer van gehoord dus vrees dat er niets van gaat komen.
Woeps schreef:arsiana_x schreef:Toevallig nog iemand kandidaat om een 'schilderen op nummer' op de halen in de winkel, en zo op te sturen naar België? Want de verzendingskosten van hobbyhuis zijn zoooo abnormaal duur naar België
Iemand had gezegd dat die dit zou doen, maar heb er een tijdje al niets meer van gehoord dus vrees dat er niets van gaat komen.
wil ik best doen, maar ik weet niet of ik in roermond kan afhalen.
Staat er ergens een lijst met waar winkels van hobbbyhuis allemaal gevestigd zijn? Want op de site vind ik maar 1 adres. Als er nou ergens een winkel van hobbyhuis (of een andre) vlak over de grens ligt, kan ik het eventueel ook zelf gaan halen. Maar ik vind niet zo direct iets. 

Marit schreef:Wooow dallista, die zijn gaaf!
Wat een schatjes, he? Voel me echt zo'n penny meisjes als ik dit soort dingen aan het schilderen ben, maar ze *zijn* gewoon mooi! En dit is dus echt 100% in de vakjes schilderen, ik heb er geen streepje of kleurtje extra aan toegevoegd. Veel andere schilderen van PbN bedrijfjes geprobeerd, maar ze halen het gewoon niet bij deze twee. Alleen die van Schipper lijken wel gedetailleerd genoeg, maar ja, dan zit daar net niet iets bij wat ik mooi vind om te schilderen... XxLiEsJuHhxX schreef:Dallista die 2e is onwijs gaaf zeg..!!!
Ben ik wel een paar maanden mee bezig geweest. Het is niet een super high resolution foto, maar de details zijn echt freaky, al die haartjes, en alle verschillende tinten grijs, argh! Je moet dus ook heel veel kleuren mixen, net wat meer grijs, net wat meer naar het witte etc. Phew. Het was mijn eerste PbN in, nou, denk wel twintig jaar, en ik zwoer er nooit meer 1 te maken. Maar ja... dan ga je on-line, en kom je op ebay of amazon, en voor je het weet ben je toch aan het zoeken naar nog meer paardjes... en unicorns, en pegasus-es, en...