Is er ook een mogenlijkheid om leuke kleine patronen met de applicator te maken. Het topic doorlezend zag ik dat iemand gaatjes in papier maakte de steentjes erdoorheen opplakte?
nog iemand tips over hoe ik het beste een mooi patroon krijg...
zat zelf te denken aan textielpotlood. die gaat er na wassen af en kan je tekenen en de steentjes op de lijnt plakken.
_RMHorse_
Geplaatst: 13-07-12 19:17
Ik kom me ook melden
Maar help wat heb ik nodig! Heb al een aplicator uitgekozen. De super deluxe heet ie.
Maar wat heb ik nog meer nodig, die sticky stuff of potlood?
En transferfolie of zo'n patroonplaatje met gaatjes?
ik heb er zelf m'n hele wedstrijd set mee gepimpt! is echt super mooi geworden! ! ! !
Aranel
Geplaatst: 13-07-12 22:30
Ik vind het iets over the top op die neusriem, maar wel mooi gelukt hoor!!
Blijft het wel zitten op leer..? Op mijn leren halster zijn 3 van de 6 stenen er alweer af
Aranel
Geplaatst: 13-07-12 22:31
xVerax schreef:
*valt binnen *
Je kunt ipv de speciale folie ook bakpapier gebruiken.
Maar dat plakt toch niet?
Lisaiser
Geplaatst: 13-07-12 22:50
Whaha dat klinkt best stoer. Je cap versieren.
xVerax
Geplaatst: 13-07-12 22:55
Aranel schreef:
xVerax schreef:
*valt binnen *
Je kunt ipv de speciale folie ook bakpapier gebruiken.
Blijkbaar wel
YvonneV
Geplaatst: 13-07-12 23:06
xVerax schreef:
Aranel schreef:
Blijkbaar wel
kun je uitleggen hoe je dat dan doet? Ik kan me er namelijk geen voorstelling van maken. Of bedoel je bakpapier tussen de transferfolie en het strijkijzer?
YvonneV
Geplaatst: 13-07-12 23:11
voor de echte bling bling fanaten het volgende, we waren vanavond op wedstrijd en daar was een meisje met een pony die zilverstar heet. Ze had op de bil van de pony een ster geplakt met zilverkleurige haarstickers. Zag er erg leuk uit en volgens haar blijft het zo'n vier weken zitten. Die stickers schijnen ook gebruikt te worden met schoonzwemmen en zijn dus waterproof.
het blijft overal op zitten leer , wedstrijd jasjes , broeken , caps , zwepen , halsters en nog veel meer , ze zitten trouwens ook op mijn dekje , ze zijn nergens vanaf gevallen . uitleg: het apparaatje woord heet , dan drug je die op zo'n steentje met lijm aan de onderkant , dat lijm smelt. als het gaat bubbelen , druk je het 5 seconden op de plaats waar je het wilt hebben en dan ga je verder met de volgende! heeeeeeel erg simpel is het ! ! ! succes ermee!
justahorse
Geplaatst: 14-07-12 01:15
Janine1990 schreef:
Welke kleuren? En wat ga je ermee doen???
Crystal en Crystal AB
Ik wil zowieso mijn pads pimpen en de rest zie ok nog wel. Wilde gelijk een goed voorraadje, zodat ik niet binnenkort weer bij hoef te bestellen.