Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danseresje schreef:Ga me nu verdiepen in een ander soort hiel.
. Die ken ik helemaal niet! Ik ben die term al vaker tegen gekomen maar geen idee wat voor boekwerk dat is......
. Maar dat is niet mooi voor een sjaal, trui maakt het niet voor uit. Soms wordt de patentsteek ook uitgelegd met omslagen maar dan heb je dus flink wat extra's op de pen staan.
. Misschien moet ik gewoon wat verder zijn om het beter te zien. Tenslotte zijn het wel dezelfde kleuren. Had nog nooit eerder bij de sokken de hiel en teen in een andere kleur gebreid, kan dus ook ff wennen zijn.
. Gelukkig nog niet zo veel van de 2e kleur gehaakt dus dat moet even uitgehaald worden. 
plaatsen want ik ben de camera kwijt 
Selka schreef:Oh echt heel gaaf patpen! Ook heerlijk om mee te rijden denk ik!
Mijn tenen vriezen er nu al bijna af..
. Die thermolaarzen zijn ook niet alles dus dikke warme kousen zijn veel lekkerder. Gisteren met rijden had ik nog prachtig weer dus ben lekker het bos ingegaan. Maar voor het nog kouder wordt, moeten deze iig af zijn. Vooral in de stal met die betonnen vloer trekt het zo koud op..... GittekeZ1 schreef:ben benieuwt
voor patroon toch maar internet af stropen of ik ga zelf verzinnen
de steken voor de mouwen ben ik niet zo goed in verdelen misschien vleermuis mouw komt in zeggen ze
dus een simpel basis patroon op pennen 5 maat 46 is welkom de rest bak ik zelf wel
en
in Emmerich en Kleve