Ik koop geregeld tekeningen of schilderijen.. dus ik hoop dat iemand het misschien een uitdaging vindt om mijn paardje te tekenen?
Ohja!!!! als iemand hem getekend heeft, zou je mij dan alsjeblieft willen pb en? want er heeft eens iemand een pracht tekening gemaakt, waar ik helaas niets vanaf wist. Pas na een half jaar vond ik toevallig de tekening hier op bokt, die ik graag had willen kopen, maar na die lange tijd was de tekening kwijtgeraakt..
Ohja, een beetje 'fantasie/magische sfeer' in de tekening/schilderij, moedig ik alleen maar aan! zou graag eens mijn paard als eenhoorn in een schilderij hebben in een mooie achtergrond
Normaal gesproken schilder ik altijd zelf (zie website ) maar het lijkt mij ook zo leuk ls iemand anders is mijn poownie maakt!! heb zelf een erg mooie foto gekregen die ik heb laten maken bij Carlijn. Wie zou haar willen maken =) tis een grote (1.76m) stoere zwart/bruine gelderse merrie Misschien kunnen we er een opdrachten ruil van maken
Eerste twee foto's zijn foto's die door m'n broer genomen zijn in Australië , de rest zijn foto's van m'n eigen paardje Linken zijn zeker ook de moeite waard