achtergrond toch maar weer veranderd. Hij zweeft nu. Maar voor nu vind ik het wel goed. Het is/was de bedoeling het inkleuren te oefenen. En dat is gelukt!
mooi hoor LeonieL en Highwaykind gewoon niet normaal meer hoe goed jij kan tekenen!
__Nicole
Geplaatst: 04-12-09 21:20
Wil iemand misschien een van mijn vorige pony's of mijn paard tekenen? Op mijn site staan heel veel leuke foto's, en dan kan je er zelf een uitkiezen die je leuk vindt! -http://www.tica-pony.nl
Je hebt een plekkie in m'n profiel gekregen hoor.. echt leuk!
Oeh dat vind ik echt súperleuk! Dankjewel!
Dhani
Geplaatst: 05-12-09 01:47
Iemand die mijn paardje wil tekenen??
Groot Formaat aanwezig
steigert
Geplaatst: 05-12-09 02:13
Iemand nog tijd en zin om mijn paard te tekenen?
Ben heel benieuwd!
LeonieL
Geplaatst: 05-12-09 14:01
Het oog valt weg.. En ik heb nog véééél te leren. Maar er komt beweging in! Ik weet niet van wie dit paard is. Maar ik ken het paard niet.. en de foto stond in mijjn boktmapje. Er lag me iets bij van Silence. Maar dat weet ik niet zeker!!
Steigertje. Ik heb de tweede foto die je stuurde opgeslagen!
Kun je je bericht nog even aanpassen? Er mogen maar 2 foto's zichtbaar zijn..
BlackDancer
Geplaatst: 06-12-09 12:05
Heeey
Gister weer aan het tekenen gegaan, dit keer het paard van Narrr op pagina 95 Had deze al een tijdje geleden uitgeprint, maar er toen niks mee gedaan Gisteren moest ik wachten tot mijn surprise droog werd dus vwala Hij is met kleurpotlood op A4 En óóit zal ik de scanner echt uit het raam gooien, want hij heeft zijn werk weer niet zo goed gedaan vind ik
Ik heb de eerste opgeslagen. (ik moet eerst nog 2 andere foto's tekenen, daarna doe ik jouwe)
AliesMeijer
Geplaatst: 06-12-09 13:42
Ik heb een enorme tekendip. Dus ik ben nu na lange tijd maar weer eens begonnen met tekenen. De verhoudingen zijn niet geweldig, maar ik ben maar gewoon begonnen. Van wie de foto is weet ik niet meer, maar het is de foto van een paard met veulen. (derwent coulorsoft's op A3 mi-teintes papier) Ik hoop dat ik binnenkort de af-versie plaats en eindelijk dus weer eens wat af maak . Wat een geweldige smilies