Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:OMG, dit: Droomdeken CAL.
Het is alleen een flinke klap geld zo ineens, maar ik ben bang dat er gedoe met verfbaden is wanneer je de wol in etappes aanschaft. En het stomme is: ik ben over een paar weken jarig en mijn vriend heeft met veel moeite iets weten te bedenken wat hij mij moest geven en hij heeft het ook al gekocht. En nu zie ik dit haakpakket.
BloemBloem schreef:Jolien87 schreef:OMG, dit: Droomdeken CAL.
Het is alleen een flinke klap geld zo ineens, maar ik ben bang dat er gedoe met verfbaden is wanneer je de wol in etappes aanschaft. En het stomme is: ik ben over een paar weken jarig en mijn vriend heeft met veel moeite iets weten te bedenken wat hij mij moest geven en hij heeft het ook al gekocht. En nu zie ik dit haakpakket.
Je kan het patroon gewoon volgen toch? Ik zeg lekker Royal Bollen bij de Zeeman halen
BloemBloem schreef:Jolien87 schreef:Ik krijg altijd jeuk van garen als Royal en Saskia. (Daarom ligt die partij ook nutteloos op zolder.)
Wat zonde![]()
Lammy Yarn No. 1 is ook een fijn acryl garen, maar wellicht kan je daar
dan ook niet tegen
Yonker schreef:Acryl pluist ook best wel toch?
Ben nu met katoen aan het haken van de voordeelboekenshop winkel. Haakt wel fijner vind ik maar.... die draadjes die los van elkaar gaan. Of ben ik de enige die daar last van heeft? Hoe kan ik dat tegengaan?
BloemBloem schreef:Bijna af Yonker ben met de laatste toer bezig, volgens patroon had je 18 bollen nodig maar had er voor
de zekerheid 20 besteld, echter haak je met drie draden, dus kwam precies 1 bol te kort, boehoe.
Maar die is onderweg volgens wolplein, schandalig eigenlijk, was nu 5 euro kwijt voor 1 bolletje :X
LinSa schreef:Oh zonde. Ik word altijd zo ongelukkig van uithalen![]()
Volgens mijn man gebruik ik mijn wol minstens 3x per project
Jolien87 schreef:Waarschijnlijk ga ik het haakpakket voor de droomdeken CAL voor mijn verjaardag krijgen.![]()
Ondertussen heb ik de southbay aan de kant gegooid en ben ik begonnen aan een omslagdoek in de ananassteek. Ik denk alleen dat ik morgen opnieuw ga beginnen met een grotere naald want hij wordt nu wel erg compact.
[ Afbeelding ]