Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Succes Yonker!
Goed dat je eerst met wat goedkoper katoen oefent, toch is dit wat stugger dan het "duurdere" katoen, dus het kan dus alleen maar meevallen als je met ander katoen gaat haken.
Wat leuk Kim! Dat wordt dus lekker haken.
Bloembloem, ik ben benieuwd hoe het kleed gaat worden. Ik ben toevallig aan hetzelfde kleed bezig. Of nouja, ik ben er een paar maanden geleden mee begonnen met heel mooi paars textielgaren, maar ik ben inmiddels alweer tig haakprojecten verder en het kleed ligt daar maar te wachten om afgemaakt te worden.
Maatje het kleed is oorspronkelijk met Zpagetti garen gemaakt. Dit is de link naar het patroon:
http://crafts.tutsplus.com/tutorials/crochet-a-gorgeous-mandala-floor-rug--craft-6032
Ik heb ook een sh*tload aan acrylgaren, allemaal van die Wibra- en Zeemanbollen en ik overweeg ook om het weg te doen. Ik heb 4 á 5 van die grote curverbakken vol en ik doe er niets mee. 2 bakken heb ik al aan mijn werk gedoneerd, maar ik heb nog een berg op zolder staan.
En aangezien ik ook nog een boel restjes katoengaren heb en dat dan weer zonde vind om weg te geven, ben ik aan het volgende Heidi bears patroon begonnen: Maggie the owl pillow in allemaal paars en roze tinten.
[ [url=m/QX4Zl1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er is altijd wel iemand die ik blij kan maken met mijn maaksels. Dat vind ik toch weer anders dan het garen zomaar weggeven.
BloemBloem schreef:Lisette03 schreef:Ik gebruik van die kleine veiligheidsspeldjes die aan de kaartjes van kleding zitten (iig bij kinderkleding zitten de merk/maatkaartjes daarmee vaak vast)
Dat is ook mijn favoriet. Steekmarkeerders vind ik vaak te dik en dan
blijf je altijd een "gaatje" zien.
Kaplaars schreef:Weet iemand nog een leuk (betaald) patroon voor een vos?