Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en doe op het moment bijna niks anders dan schilderen.
Morgen lekker vrij en dan nog 3 en een halve dag knallen.

Heel vaag. Maar de tekening van Elonia was daardoor echt moeilijk op de foto te krijgen, die heb ik uiteindelijk vastgehouden bij mijn raam ipv op de grond neergelegd zodat ik het beste licht had.
alleen even zien hoe ik mijn potlodendoos bij jou krijg...
Ik moest er zelf ook wel een traantje door laten
vandaag is zo'n dag dat ik denk dat ik het net niet ga redden, moet wel goed voelen woensdag ander ga ik toch nog heel even door.
ik duim voor je dat het snel in orde komt met je medicatie, hopelijk eerder dan ze verwachten Malenka schreef:Niet echt. Alhoewel het larp platform daar wel staat en daarvoor hel ik met organiseren van een festival. Ik schrijf niet voor langlopende projecten. Ik help nu met de laatste editie van Exhumation, een zombie setting waarin ik met name dromen en herinneringen schrijf. En mijn eigen shortlarps waarbij ik er nu met een bezig ben die gaat over zielen die op het punt staan te reïncarneren op aarde en er onderling uit moeten komen wie in welk gezin geboren zal gaan worden... Deze draai ik onder andere op het Larp Zomer Festival (een aanrader als je interesse hebt in larp).
gelukkig op kunnen lossen met een ice pack onder het bakje en heerlijk mijn tuin kunnen schetsen