Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Ik vind het wel interessant, dat lijf zo, Seven! Het heeft iets. Verder ook heel mooie kleuren, prachtig!
Jis: ik ben fan van jouw stijl dus uiteraard vind ik jouw werkjes ook weer heel mooi. Soms vind ik het zelfs leuker om de tussenstappen te zien dat het uiteindelijke werk![]()
Goed bezig met de parkiet (?) Art_ificious!
Gisteren heb ik een film gezien waarin werd geschilderd, en dat was voor een keer zo goed weergegeven! Met schetsen, onderlaag enzovoort, en er werd ook echt de tijd genomen om te laten zien hoe het portret penseelstreek na penseelstreek tot leven kwam. Ik kreeg direct zin om te schilderen haha!
(Portrait of a lady on fire, franse film over een vrouw die in de 18e eeuw het portret van een jonge vrouw moet schilderen, bedoeld voor de toekomstige echtgenoot. Maar de vrouw wil niet poseren, want ze wil niet trouwen. Een aanrader! )
Seven schreef:San ja het zou normaal niet kunnen door het gewicht maar dat maakt het voor mijn eigen gevoel juist leuk. Het realistische onrealistische als dat een benaming is