[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:11

Bedankt voor de leuke reacties! :):)

Dan kijk ik recht in het gezicht van de man met het litteken... Ik voel zijn hand op mijn schouder. Omdat ik in de hoek ben gaan zitten kan ik geen kant op! Zie ik Jeff nou ook aan komen lopen?

Ik besluit geen moment te twijfelen en over het muurtje te springen. Gelukkig had ik mijn tas met spullen nog om. Snel ren ik naar de achterkant van het restaurant en probeer ik een plekje tussen de schuren te vinden om mij te verstoppen.

Dan hoor ik geroep, voetstappen en geschreeuw. Voor mijn gevoel zitten er nu meer mensen achter mij aan. Ik kan niet goed horen of ik Jeff zijn stem nou ook hoor en het liefst ga ik kijken. Als hem maar niks overkomt! Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen.

Ik blijf net zo lang in 1 v.d schuren in een hoek op de grond zitten totdat het rustig is. Maar dan hoor ik toch voetstappen dichterbij komen..

Omdat ik zo ontzettend zenuwachtig ben, plas ik bijna in mijn broek. Na ongeveer 20 minuten luisteren hoor ik niets meer. Elk geluidje doet mijn hart harder kloppen.

Achter het restaurant is een route die ook naar de standplaats van de tent zou kunnen leiden. Dit zal ongeveer een uur lopen zijn, omdat het via de andere kant van het meer loopt. Omdat ik niet wil dat iemand mij vindt, besluit ik deze route pas te nemen als het donker wordt. Ik wil namelijk wel kijken, of ik Jeff nog terug kan vinden.

Ik zie een weiland met een koeienschuur en besluit tot die tijd in dat schuurtje te blijven. Vol angst verplaatst ik mij van de schuren richting het weiland. Waarschijnlijk had ik iemand van het restaurant horen lopen en hoef ik dus niet bang te zijn.

Vanuit de schuur zie ik koeien lopen. Ze hebben allemaal een bel om. Het geluid van de bellen maakt mij alleen maar zenuwachtiger. Ook zie ik auto's en fietsers voorbij komen. Het zijn gewone toeristen of mensen die hier wonen.

De hele dag zie ik geen één spoor van Jeff, de Mercedes of andere donkere auto's. Ik vermoed dat ze via de andere route vertrokken zijn.

Eenmaal in de donkerte vervolg ik mijn weg richting het tentje aan het meer. Ik voel wel dat het wat kouder wordt. Ook heb ik best wel trek gekregen en ik voel mij niet fris omdat ik buiten heb geplast.

Vanuit de bosjes probeer ik te kijken of ik het tentje kan zien en of er nog auto's bij staan. Tot mijn schrik zie ik wél de tent staan, maar geen enkele auto staat er meer bij. Ook niet die van Jeff...
De tent is keurig dicht gedaan.

Terug naar de tent gaan, durf ik niet, maar hier in de buurt is ook nergens een hotel of iets. Ik kan moeilijk buiten blijven. Er staan wel meer tenten, campers en caravans om het meer, maar hier durf ik niet heen te gaan nu.

De meeste auto's die hier staan hebben een wit kenteken. Dan zie ik een kleine oude camper staan met een Nederlands kenteken erop. De camper is vrolijk beschilderd. Zal ik daar heen gaan lopen? Ik zie twee mannen met gekleurde vesten en lang haar met vlechtjes erin.

Besje

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:38

Jeez dit is verslavend :')
Noooog **\O/** :Y)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:38

Wat erg! Zit je daar in het buitenland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:44

Ik zou niet weten wat ik anders moet doen, dus besluit maar gewoon op de mannen af te stappen. "Hoi, ik ben Fleur", zeg ik zo stoer mogelijk en ik steek mijn hand naar één van de mannen uit.

De mannen zitten allebij op een plastic bankje en kijken mij een beetje beteuterd aan. " Eh..Joshua," hoor ik 1 van de mannen zeggen. Hij lijkt een beetje op de zanger van Pearl Jam 'in zijn jonge jaren'. "Ik ben Felix, zegt de andere man. Hem schat ik een jaar of 30 en Joshua schat ik een jaar of 25.

Het blijken toffe gasten te zijn. Ik heb een smoes verzonnen, dat ik ruzie heb met mijn vriendje en dat hij zo weg is gegaan, en ik mag nu deze nacht bij Joshua en Felix blijven. Ze vertellen mij van alles over hun camper, de reizen en de hobby's die ze hebben.

Ook zijn ze gek op muziek en hebben ze instrumenten bij zich. Door de vermoeidheid kost het mij moeite te concentreren op wat ze mij allemaal vertellen. De sfeer is goed en dat maakt mij wel meer ontspannen. Felix draait een joint en Joshua probeerd de hele tijd grapjes te maken.

Ik vermoed dat Joshua mij wel leuk vind en hij ziet er ook best wel aantrekkelijk uit. Het is dat ik verliefd op Jeff ben, anders had ik deze man best wel willen kussen. Hij heeft een enorm rechte neus en een prachtige bos haar. Ook is hij groot en gespierd en heeft hij amandelbruine ogen met prachtig lange wimpers eromheen.

Naar mate de avond vordert voel ik steeds meer spanning tussen Joshua en mij. We zitten nu naast elkaar tegen elkaar aan op het bankje onder een kleed.

Felix gaat slapen en wij blijven met zijn tweeën aan het kampvuur over. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek steeds meer auto's rondom het tentje van Jeff en mij komen staan..

Ik durf bijna niet te kijken en ben blij dat deze camper verscholen tussen twee andere campers staat, waardoor deze plek niet opvalt.
Mijn hart begint harder te kloppen en Joshua lijkt dit ook op te merken.

Het zou slim zijn het vuur uit te maken en samen naar binnen te gaan. Moet ik Joshua nou spontaan verleiden, snel met mij binnen te komen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-20 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:49

Jeetje wat een spanning

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:00

Super gaaf verhaal! Alles in één keer bijgelezen en wacht vol spanning op meer!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:00

Meeeer

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:10

Ze gaat gewoon hup door naar de volgende

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:30

Ik besluit naar binnen te gaan en gelukkig achtervolgt Joshua mij. Zodra hij binnen is trekt hij, zó zijn vest uit. Hij heeft er niets onder aan...

Ik zie een lijf waar Tarzan niks bij is. Man..o man... wat een lijf!

Joshua veegt een pluk haar uit zijn gezicht en kijkt mij mysterieus aan.

Het kaarslicht reflecteert op zijn gebruinde maar vooral zeer gespierde lichaam.

Met hem zo voor mij in alleen een strakke spijkerbroek wordt ik wél een beetje week.

Joshua heeft een heel mooie ronde kont met een gigantische torzo daar boven..

Hij staat dichtbij en komt ook steeds dichterbij.

Toch heb ik het liefst dat hij gewoon het vuur uit maakt buiten..maar Joshua heeft overduidelijk andere plannen.

"Kom we gaan naaktzwemmen", zegt hij en hij trekt zo zijn broek en onderbroek uit. Wauw!

Ik zie de maan op het meer reflecteren buiten. Gelukkig maakt Joshua nu wel het vuur uit. Als ik nou een knot in mijn haar doe, dan lijkt het misschien of het twee vreemde mensen zijn, die samen gaan zwemmen?

Ik kijk nog even zo onopvallend mogelijk,richting de tent, in de hoop dat Joshua niks door heeft.

"Kom je?" , hoor ik Joshua van buiten zeggen.

Hij staat recht voor mij en is helemaal naakt. Ik kan goed zien wat hij heeft hangen en naast zijn enkelbandje zie ik de tattoo van een schorpioen. Hij ziet er goddelijk uit zo in het maanlicht.

Het idee om samen met Joshua naakt te gaan zwemmen en even later ergens op het zand te eindigen maakt mij een beetje gek.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:32

Ik kan goed zien wat hij heeft hangen en naast zijn enkelbandje zie ik een schorpioen hahahaha. Hier moest ik echt even om lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:34

Ymor schreef:
Ik kan goed zien wat hij heeft hangen en naast zijn enkelbandje zie ik een schorpioen hahahaha. Hier moest ik echt even om lachen.

:') een beetje afleiding van wat daar hangt..hahaha

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:35

Misschien de titel maar gaan aanpassen naar 18+ ;)

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:40

Neeee, niet vreemdgaaaan ;(

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:43

Die Fleur is een ouwe boef :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:45

Oeh Fleur geeft gas, van preuts naar.....

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:49

Met een (ex?) Lief en een paar drugsdealers op misschien nog geen 100m? Die is gek :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:50

Nu weten we natuurlijk niks over deze jongeman, maar het lijkt er op dat ze beter daar bovenop kan kruipen dan op Jeff met zijn wespennest :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:58

Ik wuif snel deze gedachte weg. Moet je mij zien staan, in Zwitserland, tegenover een wildvreemde maar bovenal, naakte man. Al zou Jeff dit zien dan breekt zijn hart. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als hij tegenover een naakt meisje zou staan...

Ik bedenk dat ik hélemaal de verkeerde keuze heb gemaakt. Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?

"Sorrie, ik moet gaan", mompel ik en ik pak snel mijn tas.

"Waar ga je heen?" Hoor ik Joshua nog roepen, terwijl ik tussen de campers door het veld af ren. Ook hoor ik hem nog "Fleur" roepen...arghhh

Hopelijk heeft niemand ons gehoord..

Ik steek de weg over en besluit van achter de bosjes te kijken wat zich afspeelt bij de tent.

Dan zie ik Jeff!

Hij loopt richting de camper van Joshua...

Jeff is niet alleen.

Zo te zien loopt hij samen met Jurgen, de man met het Litteken en nog wat duistere gasten.

Ergens ben ik blij dat Jeff ongedeerd lijkt te zijn, maar ook maak ik mij zorgen, om wat er nu gaat gebeuren.

In de verte zie ik Jeff met Joshua praten. Joshua zal vast denken dat hij het vriendje is waarvan ik gezegd heb dat er ruzie was. Als ze Joshua maar niks aan gaan doen.

Aan de stem van Jeff hoor ik dat hij woest is. Mijn hart slaat zo hart dat ik besluit nog verder weg te rennen. Ik moet er niet aan denken gevonden te worden nu. Ook niet door Jeff..

Ik besluit weer naar de schuur met koeien te gaan. Onderweg kom ik een auto tegen en ik besluit te liften zodat ik naar een hotel kan gaan. Een warme douche, dat is het enige waar ik nu naar verlang.

Gelukkig sta ik even later voor een hotel waar ik in kan checken. Eindelijk kom ik weer een beetje op adem.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:03

Op sommige momenten denk ik welke van de delen zullen autobiografisch zijn :o vooral de mooie mannen :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:07

Oh meer meer meer

Verstandige keuze Fleur, weg daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:19

MarjanB schreef:
Op sommige momenten denk ik welke van de delen zullen autobiografisch zijn :o vooral de mooie mannen :')

Het Pearl Jam type helaas niet! ;) hahaha

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:35

The suspense is killing me :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:37

jeetje het verhaal houd mij wel in zijn greep zeg!

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:37

Dus Jeff is in zekere zin wel echt geweest? Net als het broertje en claire?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:07

Wat een leuke reacties weer :):)
Bedankt!

Onder de douche bedenk ik mij dat er geen enkele plek is waar ik veilig ben. Ik kan niet naar Jeff, niet naar huis en ook niet naar mijn ouders. Alleen al het idee, dat ik hun in gevaar zou brengen, maakt mij nerveus.

De politie bellen lijkt mij ook niet verstandig. Vaak wordt hoogstens de helft van een groep opgepakt en loopt de rest nog vrij rond.

De overnachting is duur te noemen. Ik kan niet lang in het hotel verblijven en liften lijkt mij ook geen goed idee.

Als ik morgen anoniem, nou Jeff probeer te bellen? Hij had zijn telefoon niet weggegooid toch? Dan kan ik horen of hij nog boos is en kan hij, misschien een plan bedenken, samen alsnog veilig weg te komen?

Samen met Jeff voeld het altijd, alsof ik de hele wereld aan kan. Ik kan mij geen leven zonder deze jongen voorstellen.

Ben ik nou naïef en is Jeff eigenlijk helemaal niet zo te vertrouwen?

Mijn hoofd komt maar niet tot rust.

Er staat een computer op de kamer waar ik tegen een vergoeding gebruik van mag maken en ik besluit te kijken of Jeff ook een Hyvespagina heeft.

Zodra ik zijn naam invoer zie ik een afbeelding met een hakenkruis..
Gezellig..., dit heeft Jeff dus als achtergrond... Zijn profielfoto laat Knolpower, de Jack russel zien.

Dan kijk ik naar zijn relatiestatus en zie tot mijn grote verbazing, gewoon die Vera staan. Een steek van pijn en jaloezie voel ik door mijn lichaam gaan...
Ook is de laatste krabbel van Vera:

"Schatje, ben zo blij met jou"

Zo te zien is die krabbel, van nog geen twee weken terug..

Onder de krabbel zie ik een krabbel van Miranda staan:

"Hé, lekker ding Popeyetje wanneer spreken we weer af?"

Misselijk, wordt ik van deze berichten en woest sta ik op.

Misschien moet ik ook even bij Vera en Miranda kijken op hun pagina of Jeff daar ook staat. Ik voel mijn hart weer kloppen. Helaas is die van Miranda afgeschermd en Jeff staat inderdaad ook in een relatie bij Vera...

Ik besluit een nepaccount aan te maken en aan Vera te vragen of zij inderdaad nog steeds een relatie met Jeff heeft. Helaas blijft reactie uit. In slaap komen gaat lastig deze nacht.

De volgende dag ga ik eerst uitgebreid ontbijten. Zo lang niks gegeten maakt dat ik mij helemaal vol prop. Ik voel mij niet fris ondanks het douchen, omdat ik nog steeds de kleding van gister draag. Mijn ondergoed ligt nu te drogen op de hotelkamer, van een handwas met hotelzeep.

Eerst maar even kijken of Vera wat terug heeft gestuurd.