@roodvos, bedankt heb hem uiteindelijk uitgeveegd en ben opnieuw begonnen.
@_san87_, ziet er goed uit. Knap om hem al helemaal zo af te maken. Ik moet een tekening altijd in lagen opbouwen anders klopt er niets van maar jij hebt hem in 1x klaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

NESCAFE schreef:Ik ben weer een stap verder met de onderschildering en heb nu wel een beetje het idee waar ik heen wil. Het paard gaat aan de schaduwkant nog donkerder worden. [ [url=m/BmcNWu.jpg]Afbeelding[/url] ]
@roodvos, bedankt heb hem uiteindelijk uitgeveegd en ben opnieuw begonnen.
@_san87_, ziet er goed uit. Knap om hem al helemaal zo af te maken. Ik moet een tekening altijd in lagen opbouwen anders klopt er niets van maar jij hebt hem in 1x klaar.
. Ben alleen nog lang niet klaar, er komen nog twee paarden bij
.
Prachtig! Heb het boekje net, licht gniffelend vanwege de herkenning (op de boot na dan), met veel plezier gelezen en bekeken. Heerlijk werkje. En uiteraard heb je je punten. Moet niet gekker worden
.
"

.

. Herkenbaar van de kat, die van mij wil altijd met je potlood/pen/kwast spelen of gooit het spoelwater om wat tot een beetje een paniekreactie leidt mijnerzijds. 

Op ongeveer a2,5 formaat of zo.
Gebruik je eigenlijk een voorbeeld of komt het helemaal zo uit je hoofd? 
Ik vind de kleur van de achtergrond heel mooi zo samen met het paard, blijft die een beetje zo of wordt dat nog echt heel anders omdat het een onderschildering is? Dat je er nog met hele andere kleuren overheen gaat of zo?
"sla rechtsaf na de eend", prachtig.
Voordat ik dat las keek hij nog best normaal verveeldeleeuwachtig.
De kat is er niet bovenop geland zeker? Volgende stormbui weer een kans
Mooi paard
Geweldig met dat kattenhoofd erbij. Hij ziet er ook echt uit als zo'n sneu half afgevroten dierenspeeltje. Paarden zijn ook weer mooi, net als de vorige. De blauwe lijkt wel gemaakt van water.
.
Weer eens wat anders het achterhoofd, leuk.
Denk dat het best gaaf is om met een schetsboek naar Naturalis te gaan.

Die laatste van je moeder, geweldig!!
.
) toch maar een diervriendelijke val gekocht. Kat is een jaloers kreng en ik besteedde teveel aandacht aan Piep dus Piep werd regelmatig gestalkt en het idee van een dode Piep ging me steeds meer tegenstaan. Vandaar.

Ik kan natuurlijk geen simpele staande giraffe nemen, nee, miepje gaat natuurlijk voor een onmogelijk liggend geval. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan. Nog niet helemaal correct, de hals is te kort en rechtsachter is niet oké, maar je ziet dat het een giraffe is. En die vlekken?

voor de mensen die het nog willen weten: op mijn tekening stonden twee gezichten vlak voor ze zouden zoenen :'D maar de ene mond is wat raar geworden dus dat valt niet zo op haha.
en wanneer komt het sprookjesboek van de druide en het roze konijn?
die past zo in je hertjesreeks thuis!

heel leuk zo met die woordspeling, en uiteraard de tekening!
wanneer komt het prentenboek over de verhuizing uit?
de scharnieren van de deur kwijt is wel erg handig 
allebei niet meer eenzaam. Die houding van de kat is ook wel typisch iets dat katten alleen kunnen haha. Dat regenboogpaard is gaaf! 
Dat paard is mooi hoor! 
at blauwe paard (en dat paard eronder haha) zijn ook gaaf!
die hand is echt gaaf
Heb ook met een glimlach om mijn mond jouw boekje over de verhuizing zitten bekijken. Wat voor opleiding volg je? Lijkt me geweldig als je zoiets mag maken als schoolwerk, al kan ik me ook voorstellen dat het meteen een stuk minder leuk is als het 'moet'. 
Nevony schreef:Konden we er maar fulltime mee bezig zijn hè?
Kijken jullie toevallig ook Project Rembrandt? Ik ben elke week weer zo verbaasd wat zij neer kunnen zetten in korte tijd.. en dan doe ik een maand over een tekening op A5