Ik heb ondertussen even kunnen proberen met procreate en het is wennen naast mijn cintiq en CPS maar het werkt wel fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekeldoedel schreef:Hoi
Dit is mijn laatste tekening, wat vinden jullie er van? Ik weet dat veel mensen niet echt fan zijn van het 'smudgetool-gebruik' (en dat begrijp ik zeker hoor ^^) maar persoonlijk vind ik dit wel een leuk effect geven. Hebben jullie anders nog tips? Ik ben niet volledig tevreden over de neus en het linker oog van het paard. Maar dit kreeg ik niet echt beter.![]()
[ Afbeelding ]
Hier is de link als je hem in volledige grootte wil zien: https://koekeldoedeltje.deviantart.com/art/Commission-Bjorn-748680204
Koekeldoedel schreef:Hoi
Dit is mijn laatste tekening, wat vinden jullie er van? Ik weet dat veel mensen niet echt fan zijn van het 'smudgetool-gebruik' (en dat begrijp ik zeker hoor ^^) maar persoonlijk vind ik dit wel een leuk effect geven. Hebben jullie anders nog tips? Ik ben niet volledig tevreden over de neus en het linker oog van het paard. Maar dit kreeg ik niet echt beter.![]()
[ Afbeelding ]
Hier is de link als je hem in volledige grootte wil zien: https://koekeldoedeltje.deviantart.com/art/Commission-Bjorn-748680204
Koekeldoedel schreef:Heel erg bedankt voor de reactie Bimmerd! Bij de manen van het andere voorbeeld heb ik redelijk wat gefoefeld en een andere manier en brush gebruikt. Ik heb ze niet gesmudged maar ze zien er inderdaad niet echt goed uit. Het paardje is een tinker en had van die dikke froezel manen. Ik wist niet goed wat ik moest doen.
En ik heb de tutorial bekeken. Super bedankt. Dit lijkt me inderdaad een goede manier om ze te tekenen en anders dan dat ik nu doe!
Bedankt DarkCupid! Jouw tekening ziet er heel goed uit. Ik vind de kleuren en shading echt heel leuk. Als ik een tip mag geven zou ik nog wat meer proberen te letten op de verhoudingen. Ik vind de benen nu wat te dun in vergelijking met de vrij stevige romp. De nek vind ik persoonlijk een beetje te lang en het hoofd wat te klein. Maar je kleuren zijn echt heel leuk. Dat felle bruin er bij past mooi.
d4rkhorse schreef:Quebelle schreef:Als je je gratis lid maakt via hun site, kun je gratis hun library gebruiken en ondermeer brushes en textures downloaden
misschien domme vraag maar wat is library