Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jij gebruikt hem zo leuk! 
mooie arabier, mooi kleurgebruik. Als ik een zeikert mag zijn, dan vraag ik mij een beetje af hoe je dit halster op en af krijgt want ik zie geen gespen, maar misschien horen die er ook niet bij (ik heb weinig verstand van arabieren). Verder heb ik geen op of aanmerkingen, hij is gewoon mooi en leuk geworden!
antwoord op je vraag, ja het is inderdaad wat lastig om die airbrush goed onder controle te hebben en te houden, wanneer je de stand van je vingers bijvoorbeeld een millimeter afwijkt dan zit je alweer met overspray en dat spuit je over de details van eerdere verflagen heen. Als je dat dan wilt repareren spuit je weer over andere details heen, en zo gaat dat cirkeltje rond. Ik ben gisteren op een gegeven moment maar gestopt

volgende uitdaging dus 

Citaat:shettepret: ja is op zich best lastig, daarvoor moet je echt wel controle hebben over je apparaat, niet alleen om de details er in te maken maar ook om ze er netjes in te kunnen houden. Als je houding met je hand en vingers al een paar millimeter afwijkt kan je al in de problemen komen door overspray, en dan ben je alle onderliggende details weer kwijt. Ik heb zachtjes wat gevloekt gisteravond![]()

bedankt voor het meedenken, het cadeau was geslaagd!

Kan me ook heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment maar gewoon gestopt bent. Maar ik vind de handjes en het oog al wel echt goed gelukt hoor, met veel detail. 

Je aandacht wordt getrokken naar het kopje dus geslaagd vind ik
Kleuren vind ik ook mooi gedaan.
Heel mooi allemaal bij elkaar.
Zelf weet ik niet of ik ook gekozen had voor de witte strepen op het hoofd, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer wat hebben. Gedurfd in ieder geval, leuk!
Wel kijk ik wat raar aan tegen het onderbeen aan de rechterkant. Hij lijkt wat dikker en hij zit ook dicht tegen het achterbeen aan, denk dat het daardoor komt. Verder mooi gedaan.
Nee, ik vind hem leuk gedaan maar zie er verder niet zoveel in, maar daarvoor is het natuurlijk ook nog een schets. Die daarna vind ik trouwens erg leuk! Leuke kleurkeuze en hij is schattig
En erg knap hoe je dat gedaan krijgt met die haartjes. Hij is echt aaibaar, leuk
Ook mooi gedaan hoe je hem afsteekt tegen de achtergrond.
om antwoord te geven op je vraag, ja hij is uit de losse pols
zelf verzinnen en creeeren vind ik leuker om te doen dan natekenen. Dank voor het compliment