Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krissis schreef:Ik heb even terug gebladerd, bestellen jullie ''nog steeds'' acryl bij het wolhuis en bij de hobbygigant?
Krissis schreef:idd Dobbel, hoewel ik (ook bij de gelukspoppetjes van annemarie) gewoon 1v 1v 2v ipv 1v 2v 1v 1v Dat vind ik makkelijker tellen, mooi in de tafel van 6. Maakt geloof ik toch niks uit.
dobbel schreef:ik heb gisteren een vogeltje van stip en haak gemaakt, zo klaar en heerlijk om te doen, nu alleen de naweeen er van, en pijn in de handen, zo balen, toch haak ik er vanavond weer 1, heb nl een tak met haakjes bij de action gekocht laatst en daar wil ik dan vogeltjes aan hangen.
waar zijn jullie vooral mee bezig nu,
naast dit tussendoor projectje ben ik ook bezig met een deken, die is nu 2 meter bij 72 cm, probeer elke dag 2 toeren te haken,
dobbel schreef:Krissis schreef:idd Dobbel, hoewel ik (ook bij de gelukspoppetjes van annemarie) gewoon 1v 1v 2v ipv 1v 2v 1v 1v Dat vind ik makkelijker tellen, mooi in de tafel van 6. Maakt geloof ik toch niks uit.
ze doen dat om te zorgen dat het echt rond wordt, het helpt er wel voor, al moet ik zeggen dat ik ook meestal gewoon de tafel van 6 hanteer, ivm gemakszucht.
Sofy schreef:Als ik haak, is dan de kant die ik zelf niet kan zien de kant die uiteindelijk ook aan de binnenkant komt te zitten (tegen de vulling aan), of andersom?