Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Krissis schreef:Ik heb even terug gebladerd, bestellen jullie ''nog steeds'' acryl bij het wolhuis en bij de hobbygigant?
, of je moet een goedkoper adresje gevonden hebben voor Phildar Impact, dan zou ik een andere leverancier in overweging nemen lol, ik moet toevallig binnenkort weer een behoorlijke voorraad bestellen namelijk aangezien ik een deel van mijn normale voorraad 'verkocht' heb (meegegeven aan iemand) dus mijn bestelling komt wat vroeger.Krissis schreef:idd Dobbel, hoewel ik (ook bij de gelukspoppetjes van annemarie) gewoon 1v 1v 2v ipv 1v 2v 1v 1v Dat vind ik makkelijker tellen, mooi in de tafel van 6. Maakt geloof ik toch niks uit.
gemak dient de mens he.
dobbel schreef:ik heb gisteren een vogeltje van stip en haak gemaakt, zo klaar en heerlijk om te doen, nu alleen de naweeen er van, en pijn in de handen, zo balen, toch haak ik er vanavond weer 1, heb nl een tak met haakjes bij de action gekocht laatst en daar wil ik dan vogeltjes aan hangen.
waar zijn jullie vooral mee bezig nu,
naast dit tussendoor projectje ben ik ook bezig met een deken, die is nu 2 meter bij 72 cm, probeer elke dag 2 toeren te haken,
dobbel schreef:Krissis schreef:idd Dobbel, hoewel ik (ook bij de gelukspoppetjes van annemarie) gewoon 1v 1v 2v ipv 1v 2v 1v 1v Dat vind ik makkelijker tellen, mooi in de tafel van 6. Maakt geloof ik toch niks uit.
ze doen dat om te zorgen dat het echt rond wordt, het helpt er wel voor, al moet ik zeggen dat ik ook meestal gewoon de tafel van 6 hanteer, ivm gemakszucht.
)
)
).... Iemand wel eens fysieke klachten van het haken gehad? Paar weken terug ineens wakker geworden met last van wat wervels en ribben rechts. Alsof je arm niet goed meer wil draaien en je long zich niet wil vullen. Even aangekeken, werd iets minder maar toch naar de osteopaat geweest en die heeft vier wervels en een rib losgemaakt.
) en nu begonnen met Valentijn, een muis met hart in z'n handen uit het boekje 'Meer minihondjes en diertjes haken'. Enige jammere is dat ik met een iets te grote naald voor het garen bezig ben, dus er vallen gaatjes in, maar desondanks is hij wel erg leuk!Sofy schreef:Als ik haak, is dan de kant die ik zelf niet kan zien de kant die uiteindelijk ook aan de binnenkant komt te zitten (tegen de vulling aan), of andersom?
. Gisteren een mooi etui gemaakt om mijn haaknaalden veilig in op te bergen...
. Ik heb al gezocht en gezocht maar het staat alleen in een boekje wat te koop is voor 10 euro. Oké, geen kapitaal maar ik heb maar belangstelling voor 1 patroon. Wie kan mij hier aan helpen???????? Het gaat om dit patroon: