Femke schreef:
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke schreef:
Marit schreef:Ik heb nu een domeinnaam bij goedkopewebhoster, maar het lukt me niet mijn site eraan te koppelen.. Ik heb nu 2 dagen geleden ingevuld onder nameserver 1, maar er gebeurt niets..
Femke schreef:Marit schreef:Ik heb nu een domeinnaam bij goedkopewebhoster, maar het lukt me niet mijn site eraan te koppelen.. Ik heb nu 2 dagen geleden ingevuld onder nameserver 1, maar er gebeurt niets..
Kan inderdaad 48 uur duren voordat t actief is.
Als t echt niet lukt: gewoon even contact met ze opnemen. Ik werd altijd heelgoed geholpen.
korbakimmy8 schreef:
Marit schreef:korbakimmy8 schreef:
Ik vind je site erg rommelig en niet professioneel ogen. Je tekst op de homepage is ook iets te informeel. Je portfolio zou ik anders indelen.
Overigens vind ik de prijs die je rekent veel te hoog vergeleken met de kwaliteit die je levert. Ik zou nog even gaan oefenen voor je echt geld gaat vragen.
Marit schreef:Citaat:15 euro is te duur?
Ik zie shoots die 200 euro kosten.
Shoots die 200 euro kosten leveren kwaliteit die vergelijkbaar is met 200. Voor mijn part vragen ze 500 euro, zo lang de kwaliteit daar maar tegenop weegt.
Jou shoots vind ik nog geen geld waard.
korbakimmy8 schreef:De kwaliteit is hoog genoeg voor 15euro per shoot. Deze fotos waren allemaal verkleind en zoals stond van hyves af en dat heeft de kwiteit naar beneden gehaald.
korbakimmy8 schreef:
kani_ejj schreef:iemand nog tips voor mijn website ?
wat zouden jullie nog geen zien veranderen ?
of wat is juist leuk ?
http://sternfotografie.tk
korbakimmy8 schreef: