Mocht iemand het willen proberen; zou ik het leuk vinden om het eindresultaat te zien

Foto: Spetter en Gipsy

Foto: Jip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nonatjeuh schreef:zou er iemand deze hengst kunnen tekenen?
mijn vriendin was er een grote fan van en nu is hij dood, ik kan helemaal niet tekenen dus ik hoop dat iemand haar een afscheidskado kan tekenen over hem
http://akahorseclub.webs.com/apps/photo ... d=87987610
sorry ik kan geen foto plaatsen
randie schreef:Citaat:er zit copiright op heb je toestemming van de fotograaf op hem hier te plaatsen ??
Ik heb de shoot betaald dus neem aan dat ik ze mag plaatsen?
randie schreef:Citaat:er zit copiright op heb je toestemming van de fotograaf op hem hier te plaatsen ??
Ik heb de shoot betaald dus neem aan dat ik ze mag plaatsen?
Balou_k schreef:lifaya schreef:Al vraag je het alleen ter bevestiging, netjes is het welIk wil het ook weten als iemand mijn foto's natekend, al helemaal als er voor de tekening word betaald
Even een vraagje, maar wil jij dan een deel van dat geld of ?
lifaya schreef:nee daar gaat het niet om, het gaat om het princiepeer zitten namelijk auteursrechten op een foto en dat zijn dus mijn rechten en het word eigenlijk geschonden als de foto zonder toestemming gemeervoudigd word. Als de tekening onherkenbaar is en dat je niet kan zien dat het nagetekent is van de foto is het een ander verhaal, maar als je het wel kan zien valt het onder vermeerderen. Ook zou ik willen mochten mijn foto's nagetekent worden en de betreffende tekenaar wil ze in zijn/haar portfolio dat er dan een link naar mijn website bij komt te staan
Maar nee geld hoef ik niet hoor