de kont loopt iets te stijl naar beneden, dus die mag wat ronder worden, de rest klopt aardig geloof ik .
Oke, ik heb wat zitten prutsen met de kleuren, zo beter?
LeonieL
Geplaatst: 20-06-10 16:48
In de foto zelf zet ik altijd circels. een cirkel om de neus en om de kaak. dan weet ik ongeveer hoegroot alles is t.o.v. elkaar. dan ga ik gewoon op een schoon blad ook die bolletjes tekenen. (niet overtrekken)
dan heb ik de basis van m'n schets. die pas ik dan nog heel vaak aan, en dan heb ik goede schets. en die heb ik hier geplaatst net.
Kyno
Geplaatst: 20-06-10 16:51
Waaaaah Leonie! Ninthe Ninthe, als in... mijn Ninthe?
Daar lijkt ie nu al op eigenlijk. Kan niet missen.
Ben heel benieuwd! Wij zijn FAN.
Wendy15
Geplaatst: 20-06-10 16:51
Kont zal ik nog even veranderen dan Koppie niet meer aanpassen?
Hoe komt 't dat ie zo wazig is? (heb geen verstand van digitaal ) Verhoudingen zien er verder wel goed uit volgens mij
Oh met die cirkels klinkt wel handig Kan ik ook weleens proberen
thoraklover
Geplaatst: 20-06-10 16:55
Koppie is goed!
Ik weet niet hoe het komt dat ie zo wazig is .
LeonieL
Geplaatst: 20-06-10 17:06
Het gaat allemaal niet zosnel bij mij. Maar dat is meer omdat ik echt géén idee heb wat ik aan het doen ben Ik ga maar gewoon vanuit het oog verder werken.
Liefs, LeonieL
_Denise_
Geplaatst: 20-06-10 17:11
Ziet er al veel beter uit zo Wendy15
@thoraklover: Wat voor een brush gebruik je? Eentje met een texture eroverheen? Probeer dat te vermijden, dat ziet er namelijk niet natuurlijk uit. Als je een vachtstructuur wil creëren, kun je beter gewoon met een kleinere brush haartjes tekenen die correct met de haarrichting lopen, dat geeft een echter effect. Kleuren zitten al beter, maar het geheel is nog een beetje vlekkig. Ik krijg een beetje het idee dat je niet precies weet waar je alles moet plaatsen, wellicht is het handig hierover meer op te zoeken.
LeonieL: ziet er al heel netjes uit! Het (voor de kijker) linkeroog zou ik nog ietsje omhoog plaatsen, maar deze stoort verder niet. Oogje ziet er al goed uit.
Kyno
Geplaatst: 20-06-10 17:12
Aan het oog te zien heb je wel degelijk een idee wat je aan het doen bent.
Das al een heel goed begin Leonie! Ik heb er verder geen commentaar op nu..
LeonieL
Geplaatst: 20-06-10 18:07
Ik heb toch het idee dat ik hem aan het verpesten ben.. Maarja. daarom plaats ik het ook. voor tips uiteraard.
Ik ga nog veel meer detail erin stoppen. Maar of het ook haartjes worden, dat weet ik nog niet. Hmpff. moeilijk om haar te laten lijken! Te vellekleurtjes denk ik.
Pebble
Geplaatst: 20-06-10 18:23
Zo ik ben weer een stukkie verder En ziet er al goed uit Leonie
Ik vind de kleuren erg mooi hoor leonie! Maar misschien de kleuren wat meer in elkaar over laten lopen??
Pebble, ik vind de kleuren erg mooi gekozen, maar de tekening lijkt nogal grof zegmaar, heb je misschien ook een foto van het geheel met de kont er ook bij, of heb je die niet erbij getekend?? Ik denk dat dat net een beter beeld geeft
LeonieL
Geplaatst: 20-06-10 18:50
Ja. dat wil ik ook. maar moet er nog even achterkomen hoe ik dat moet doen Maar nu eerst eten.
Ik wilde even zeggen dat ik het zo gaaf vind dat jij met oliepastel achtige krijtjes werkt Pebbles, vind dat er altijd zo mooi kleurrijk en 'dik' uitzien, maar kan er helaas zelf niet zoveel mee.