Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:Ik yeb een onwijjjj leuk patroon gevondwn in de nieuwe simply van dat tunish haken is een onwijjjjss leuke dwken en die ben ik nu aan yet maken ik zal morgen een foto plaatsen.
En wat een gafe dingen komen er voorbij
Jolien87 schreef:maatje987 schreef:Ik yeb een onwijjjj leuk patroon gevondwn in de nieuwe simply van dat tunish haken is een onwijjjjss leuke dwken en die ben ik nu aan yet maken ik zal morgen een foto plaatsen.
En wat een gafe dingen komen er voorbij
Ben je zo enthousiast dat je niet meer kan typen?
Ik ben heel benieuwd wat voor moois je maakt.
Jolien87 schreef:Bedankt voor alle leuke reacties op het nijlpaard.![]()
Ik ben begonnen aan het paard, die African flowers hebben 2 toeren extra waardoor het geheel nog kleurrijker wordt. Ik probeer een beetje dezelfde kleuren uit het patroon aan te houden zodat ik zeker weet dat ik een goede verdeling heb. Bij het nijlpaard vond ik dit maar lastig dus heb meermaals lapjes moeten omwisselen omdat er dan bijvoorbeeld 2 naast elkaar zaten die teveel op elkaar leken. Ik heb liever dat de kleuren een beetje mooi verdeeld zijn.![]()
Jetske, wat een geweldige deken is het nu al! Is dat de bobbelsteek? Wat een werk zeg, maar het ziet er heel netjes uit. Ik ben heel benieuwd naar de andere blokken, het gaat vast mooi worden.
Ga je ook de villains maken, of alleen de prinsessen?
Dat tunisch haken vind ik er altijd heel gewikkeld uitzien, leuk dat je eraan begonnen bent Maatje.
Iris, ben je ook begonnen met een patroon van Heidi Bear? En wat ben je aan het breien?
Kim, dat gaat je broertje vast leuk vinden! Is het een verrassing?