Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Géén foto's quoten maar alleen de namen van de kunstenaars.
elanor schreef:Fiffill: een bijzondere hoek! Naar mijn smaak iets té extreem gekanteld. Een mooie volle tint en netjes afgewerkt. Aan de anatomie kun je nog werken, evenals het gebruik van kleur en schaduwen. Ook zou het oog iets meer mogen spreken, bijvoorbeeld door iets spiegeling van licht aan te brengen. Door gebruik van verschillende kleuren zou het nog meer gaan leven. Ik vind dit een verzorgd en mooi afgewerkt sprekend portret.E 45,--
elanor schreef:Fiffill: Portret is mooi ´vol´ van kleur. Je hebt volgens mij erg je best gedaan met schaduwen en lichtplekken. Er zitten mooie details in. Je zou nog meer kunnen oefenen op de algehele anatomie van het paard. Nu kloppen een aantal verhoudingen nog niet helemaal. Dit vind ik -net als bij het vorige partret- niet zo erg, omdat te zien is dat er echt flink wat tijd in dit portret is gestopt.Hier zit al iets meer variatie aan tinten in, dat spreekt me meer aan. E 55,--
sexy_back schreef:@ elanor:
maakt het taxeren zo'n stuk makkelijker...
JoSav schreef:sexyback: omdat hij naar links kijkt had je daar wat meer ruimte mogen laten. Het kleurgebruik is niet goed. Bruin is niet zomaar bruin en groen niet groen. Over zwart zal ik sowieso niet beginnen. Verwerk wat meer primaire en secundaire kleuren in je werk. 30 euro.
Citaat:Lietjuh: blijf op je verhoudingen letten! 20 euro.