Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:Fee_, sterkte is er nog mogelijkheid tot verlichting van de symptomen?
Is kleuren met een tafelezel niet een mogelijkheid om een betere houding te hebben?
Essie73 schreef:Ik heb zelf ook dagelijks hoofdpijn (en meerdere keren per maand migraine) Merk wel dat de geur van de alcoholmarkers een tricker is. Hebben jullie dat ook? Is de geur van acrylmarkers minder?
J0anieke schreef:Happy16 schreef:
Brutale vraag, maar zou je eens wat tussentijdse foto's kunnen maken van hoe je bijvoorbeeld deze muur hebt gemaakt of de schildpad of iets waarvan je denkt, goh, dit is interessant (ofso?)?
Ik wil dit ooook kunnen!
L_iek schreef:J0anieke schreef:Brutale vraag, maar zou je eens wat tussentijdse foto's kunnen maken van hoe je bijvoorbeeld deze muur hebt gemaakt of de schildpad of iets waarvan je denkt, goh, dit is interessant (ofso?)?
Ik wil dit ooook kunnen!
Op tiktok zijn verschillende tutorials te vinden. Misschien heb je daar al wat aan!
maj0 schreef:Haha die voorbeelden heb jij niet naar gekeken bij de kat zo te zien.
Maar dat is misschien ook nog wel voor mij. Soort kleuren op nummer maar dan zonder nummers en wel met kleuren haha.
Hier even niet zo druk geweest. Wij zijn net tijdelijk verhuisd. En ben beetje aan het zoeken naar wat ik wil kwa stiften.
Kom er nog niet helemaal uit. Ben wel benieuwd waar jullie allemaal mee kleuren.
Ik heb hier nu alcohol markers en acryl markers. Maar wil eigenlijk alcoholmarkers met de dekking van acryl.
Wss komen er nu niet zoveel plaatjes heb niet echt een hoekje. Moet het bij mn pc nu doen dus past allemaal net.