Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan maar... wat heb jij een gave bril!
_Hedi schreef:Wildgirl schreef:Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan maar... wat heb jij een gave bril!
Dank je wel![]()
Ik ben ook opticien van beroep haha.
Bril weetje; deze bril is 3D geprint van de bonen van de wonderboom (Ricinus communis). Weegt niks, super flexibel, en sinds dit jaar nieuw met een houten inleg in het voorstuk![]()
Gemaakt in Oostenrijk, merk Rolf.
Muga schreef:Volledig offtopic, maar zijn die brillen er ook voor kinderen? Wat een gaaf montuur!
Wildgirl schreef:Heel tof!
Ik kan ivm kleine neus geen kunstof monturen zonder neusvleugels dragen want dat is een garantie voor continu afzakken maar hij staat je prachtig!
gelato schreef:Hele toffe oorbellen en inderdaad ook een erg gave bril!
Oorbellen zijn prachtig voor de feestdagen
Siggislief schreef:Ik lees graag mee, maar het eerste wat mij opviel was je bril. Hij is gaaf!
Maar het gaat eigenlijk om de oorbellen, ziet er netjes uit.
Butterfly schreef:Supergaaf! Ik vind het ringetje met de knoop ook ontzettend leuk geworden![]()
Ik heb nog een ring liggen die ik jaren gedragen heb na het overlijden van mijn moeder, maar inmiddels zit daar een scheur in en prikt die echt gevoelig in mijn huid. Als ik dit allemaal zie moet ik toch maar eens gaan sparen om iets anders moois van die ring te laten maken
ontherun schreef:Dat ringetje is heel schattig! En ik ben benieuwd naar de nieuwe zetting, je bent druk bezig.
Dat pinapparaat heb ik ookAls je hulp nodig hebt met instellen mag je me pb-en, begin op tijd met je account aanmaken en instellen! Ik dacht ik doe dat en dan kunnen mensen dezelfde dag al pinnen, maar dat werkt dus niet
ontherun schreef:Jouw Account ook helemaal ingesteld en goedgekeurd? Ik vind het een fijn apparaat hoor! Hij is snel en pakt alle betaalmiddelen. En overschrijven gaat super makkelijk en snel. Jij zult ook voornamelijk wat ‘grotere’ bedragen hebben, dan is ie ook niet te duur vond ik. Voor mij is het enige nadeel dat ik echt elke 4-5 dagen de batterij moet opladen. Mijn sumup hield het langer uit, veel langer, maar die was uiteindelijk duurder, dus dan maar vaker opladen.
ontherun schreef:Die 2 dagen bedoelde ik dus jaIk de slimmerik had daar helemaal geen rekening mee gehouden, sumup was aanmelden, inloggen en betalen maar. Jij zult inderdaad geen last hebben van die batterij, gewoon avond vantevoren eraan hangen en dan ‘s ochtends meenemen. Het is wel ideaal dat je er geen telefoon ofzo bij nodig hebt. Hij werkt gewoon op zichzelf.
Onderkin mugshot, ook hier check
_Hedi schreef:ontherun schreef:Die 2 dagen bedoelde ik dus jaIk de slimmerik had daar helemaal geen rekening mee gehouden, sumup was aanmelden, inloggen en betalen maar. Jij zult inderdaad geen last hebben van die batterij, gewoon avond vantevoren eraan hangen en dan ‘s ochtends meenemen. Het is wel ideaal dat je er geen telefoon ofzo bij nodig hebt. Hij werkt gewoon op zichzelf.
Onderkin mugshot, ook hier check
Hahah ja het is een hele procedure![]()
Jokari, soesie; thanks!!![]()
En ik kon het niet laten om mijn ring gisteravond nog even af te maken![]()
[ Afbeelding ]
_Hedi schreef:Dank dank![]()
Excuus voor de slechte foto en het slechte lichtmaar ik wilde toch vast even het aanschuif ringetje delen, ik vind m heel lief geworden! 14k geelgoud met hamerslag
![]()
[ Afbeelding ]