[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:13

astridastrid schreef:
neetoch schreef:
Dames het is geen verwijt!

Het feit dat ik reageer is al heel bijzonder trouwens, dat geeft alleen maar aan dat ik nog steeds meelees en vooral ik dus zo in het verhaal meegezogen wordt, dat ik mij dood erger aan Nina. Helemaal dat ze op haar leeftijd haar eigen geluk nog zo laat verzieken door een of andere kerel. En dat ze net een ekster is nog steeds, uitjes in hotels en dure locaties en zij vind de kerel die het doet fantastisch, zo komt ze op mij over. Mag ik toch zeggen?

Jaa graag!

Ik legde het ook alleen even uit :). Het is soms echt meer een "dagboek" en daar schrijf ik zelf ook niet van minuut tot minuut uit wat ik doe etc.

Laat juist ruimte open dus hoe iedereen die invult vind ik ALLEEN maar leuk om te lezen! Dus vooral blijven doen. Graag!

Oh oliebol... Dagboek... Sorry ts ik wilde jou persoonlijk niet beledigen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-20 14:15

neetoch schreef:
Oh oliebol... Dagboek... Sorry ts ik wilde jou persoonlijk niet beledigen.

Haha no worries,
Het is een verhaal. Geen biografie.

Ik heet geen Nina :-).

Dus blijf vooral posten, leuk juist!

Nuvel

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:36

Owww ik vind het zo een tof verhaal! Leest lekker weg, niet te snel to the point maar toch spannend.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:19

Allemachtig wat een klootzak.. Dat Nina zich zo laat behandelen...

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:02

Die Prem is echt een eikel. Ik ben zo benieuwd hoe dit verder gaat.

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 10:35

blijf posten, leuk stukje! komt nog update vanmiddag?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:07

Zertab schreef:
Allemachtig wat een klootzak.. Dat Nina zich zo laat behandelen...

Nou dit idd. Ben benieuwd wat haar drijft om dit steeds te pikken (terwijl ze toch ook laat merken dat ze het niet prettig vindt)..

Goed stukje weer.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-20 13:15

Even een korte update! Hopelijk niet erg voor een keer :).

Night / dark / deep / beautiful // vanuit Prem
24/25 mei 2019

Ik heb momenteel mijn handen vol – ik heb veel ballen in de lucht te houden. Maar het lijkt me goed af te gaan.

Toen Manuela mijn zoon gisteren kwam brengen, stormde ze door naar boven. Ze doet nog steeds alsof het haar huis is. Het was zogenaamd om een trui van Man te pakken. Maar volgens mij was dat niet helemaal de aanleiding om naar boven te lopen.

-“Waarom ligt er parfum naast je bed” vroeg ze, toen ze met de trui in haar hand weer beneden stond. De parfum maakt wel wat los. Baukje complimenteerde me - een zeldzaamheid - vorige week ook al met het feit dat ik lekker rook. Ik heb toen maar niet verteld dat ik deze met Nina gekocht heb.
Ik antwoordde Manuela dat parfum in de badkamer bewaren een negatief effect heeft op de geur en dat ik die tip van Nina gekregen had.
- “Wat een onzin” verweerde ze, “dat deed je vroeger nooit. En trouwens, sinds wanneer draag je zulke dure parfum?”. Ik voel irritaties opkomen.
“Van Nina gekregen” antwoord ik triomfantelijk. De blik op haar gezicht is onbetaalbaar. Ik heb nog nooit iets van Manuela gekregen. Oke, ik heb deze parfum ook niet van Nina gekregen. Maar misschien houdt het nu eens op met de aannames dat Nina een golddigger is. Eerder moest ik ook al uitleggen dat ik de Louis Vuitton zonnebril niet voor Nina gekocht had. Nina vertelde me al dat mijn kinderen en ex elke dag haar Instagram bekijken en hadden dus ook haar nieuwe bril gezien.

Gek word ik ervan me constant te moeten verdedigen. Maar toch blijf ik het doen. Op de een of andere manier voel ik dat ik me nog altijd overal voor moet verantwoorden. Ze willen niets tekort komen. Al het geld wat ik met Nina besteed, had ik in hun ogen aan het “gezin” moeten besteden. Zij komen tenslotte toch op de eerste plaats?! En eerlijk gezegd voel ik me daar soms ook best schuldig over.

Terwijl Manuela naar de deur loopt, stopt ze de trui in haar tas. “Die trui heb ik betaald dus gaat weer mee naar mijn huis”, zegt ze. Ach mens, stik erin, denk ik. Het is trouwens jouw huis niet, want ik betaal alle huur.

Als ik Manfred zondagavond weer naar zijn moeder breng, vraagt Manuela me binnen. Manfred rent gelijk naar boven. Manuela drentelt rond in slechts een rood lingeriesetje. Ze is afgevallen. Ik heb haar nog nooit enthousiast gezien voor lingerie dus ik weet niet zo goed wat ik met dit tafereel aanmoet. En trouwens, ze heeft de zwemleraar, toch? Na het uitwisselen van wat formele beleefdheden vertrek ik weer. Ik haal Indiaas eten en rij door naar Nina. Nina klaagt een beetje dat ze me zo weinig ziet en misschien heeft ze wel een punt. Ik hoop dat het allemaal beter wordt.

Liefde is het begin van alles. En terwijl ik bij Nina ben, gebeurt er die avond iets bijzonders waar wij beide op dat bewuste moment totaal geen weet van hadden. Maar wat onze relatie - nee, zelfs ons hele leven - voorgoed zal veranderen.

to be continued
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 03-08-20 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 13:17

Ai dat klinkt wel heel spannend!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 14:11

astridastrid schreef:
Als ik Manfred zondagavond weer naar zijn moeder breng, vraagt Manuela me binnen. Manfred rent gelijk naar boven. Manuela drentelt rond in slechts een rood lingeriesetje.
to be continued

Eh, whatthefuck!?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 14:30

OMG Nina is toch niet zwanger van hem he? Laat hem gesteriliseerd zijn :=

Algato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 14:45

Ik hoop echt niet dat Nina zwanger is maar laatst las ik ook al dat ze al een tijd niet meer ongesteld werd. Dacht toen dat dit kwam omdat ze misschien een eetstoornis heeft maar na de laatste update denk ik ook aan zwanger

KLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:09

Ohh spannend!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:12

Ik dacht eerst wat ander bij de titel, maar ik zie dat die nu ook een andere lading kan krijgen....
We wachten weer af.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 15:17

Zou het?

astridastrid schreef:
Nienke drinkt haar thee op en maakt aanstalten om te vertrekken. Ze heeft straks een date en ik pas op haar zoontje van 3. Die ligt al lang en breed te slapen. Het is een heerlijk mannetje.

“Je moet er rekening mee houden dat je nooit zwanger zult kunnen worden” is me dikwijls medegedeeld. Ik kan me ook niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Een eventuele kinderwens heb ik dus al lang geleden ver in de ijskast geplaatst. En denk ik er dus ook nooit over na. En ach, als ik naar Prem kijk, bespaart het me ook een hoop drama. Maar toch, als ik zie hoe Nienke met haar zoontje omgaat en hoe ze het allemaal regelt, ben ik best wel eens jaloers. En heb ik spijt dat ik nooit liever voor mijn lichaam geweest ben.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:00

Iemand heeft duuuuuiiiidelijk moeite met grenzen stellen.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 16:04

Ik vind het maar een slapjanus die Prem. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:08

Oeh ex in rode lingerie en vraagt hem binnen, stiekem foto gemaakt en doen net alsof hij weer bij haar is? Maar dan blijkt nina zwanger van hem......

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:27

Paardenfann4 schreef:
Ik vind het maar een slapjanus die Prem. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu.

Nou inderdaad, met zijn grote mond ondertussen.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:47

Ik zou echt helemaal leip worden van zo'n man als Prem :') wat een sukkel.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:07

Huh.

Ik ben echt geen preutse dame maar ben ik de enige die het gek vindt dat Manuela alleen maar een rood lingeriesetje aan heeft als haar zoon wordt thuisgebracht? :=

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:13

PoelieWoelie schreef:
Huh.

Ik ben echt geen preutse dame maar ben ik de enige die het gek vindt dat Manuela alleen maar een rood lingeriesetje aan heeft als haar zoon wordt thuisgebracht? :=

Nee hoor Poelie, dat is niet gek :')

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:41

Rode lingerie kan wel erg mooi zijn :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:41

Prem is er duidelijk aan gewend

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-20 13:39

PoelieWoelie schreef:
Huh.

Haha, ik hoop dat ik hiermee beetje laat zien wat voor type het is. Maar wel een grote mond over een foto van een blote rug-foto op Insta van Nina.

Waarom ze het deed? Geen idee. Om te laten zien dat ze afgevallen is? Om te laten zien dat het een verkeerde keuze was van Prem om uit elkaar te gaan? Omdat ze jaloers is omdat Prem opeens (ook) iemand heeft?

Ik ga maar een dag verder met dit hoofdstuk. Je zou bijna denken "nu wordt het wel heel ongeloofwaardig" :+ maar ik heb toch besloten me bij het verhaal te houden (wat in mijn hoofd zit, natuurlijk).

Het Dam-incident - deel 1
Maandag 25 mei 2019

Ik geef Prem een knuffel als hij de deur open doet en gooi mijn tas tas met slaapspullen op de bank. “He he” zeg ik, en ik plof neer. Vandaag gaan we naar het Thais restaurant in Amsterdam waar Prem al vaak over verteld heeft. Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen hij dit vorige week voorstelde, kon ik niet weigeren. Uit eten is altijd een goed idee en zeker op maandag, na een lange dag werken. Het is superlekker weer en ik heb er zin in.

Gisteren vertelde Prem tussen neus en lippen door dat een van zijn vrienden ook langs zou komen in het restautant. Ik was aanvankelijk een beetje teleurgesteld, want ik dacht dat het een romantisch diner voor twee zou zijn. Maar Prem vertelde dat het een van de fotografen was zodat we door konden spreken wat ik wilde voor de shoot. Het klonk voor mij gelijk als een soort “sollicitatie” dus ik voelde gelijk een enorme druk. Straks vindt hij me niet mooi genoeg en ik weet niet of ik die afwijzing aankan. Niet teveel aan denken, hou ik mezelf voor.

Prem schenkt voor zichzelf rum in en geeft mij ook een glaasje. Als ik een slok neem, spuug ik het bijna gelijk uit. Gatver! Prem moet lachen. Niet veel later staat de Uber voor de deur en vertrekken we.

Zoals altijd praat Prem honderuit tegen de Uber-chauffeur. Ik snap nooit zo goed waarom hij dat doet. Misschien had ik liever gehad dat hij eens met mij een gesprek zou voeren zoals met de Uberchauffeur. Ik luister met een half oor naar hun gesprek en geniet ondertussen van de beats van de Afropop die door de speaker schalt.

“Ah, Sofitel The Grand” zeg ik even later als we er langs rijden “het is mijn droom om daar ooit nog eens te gaan slapen”.
-“Och, ik heb daar al eens geslapen” Met een geweldig mooie dame. We vreeën met uitzicht op de gracht. Het was geweldig. Wat een prachtig lijf had die vrouw. Wat een ervaring. Wow”.
Ik krimp in elkaar. Hij zal zo nooit over zijn ex praten, dus het moet wel die collega van hem zijn waarmee hij toen vreemdgegaan is. Prem ziet dat ik mijn hoofd afwend.
-“Wat? Ben je jaloers? Je praat zelf ook vaak over waar je met je ex-vriendjes geweest bent. Mijn god, wat was ik verliefd op die vrouw”. De rest van de rit houd ik mijn mond.

De taxi kon ons niet voor de deur afzetten – lang leve Amsterdam – dus even later lopen we naar het restaurant. Prem loopt 5 meter voor me. Mijn hak blijft elke keer bijna steken tussen de stenen, dus ik moet goed oppassen dat ik niet val. Ik doe mijn best hem bij te benen. Het is langer lopen dan gedacht. Ik wilde per se hakken aan omdat ik de fotograaf zou ontmoeten, maar nu had ik gewild dat ik een andere keuze had gemaakt.

Even later staan we in het restaurant. Prem meldt zich bij de bar.
- “Ik heb gereserveerd. Ik ben DE dokter. Ze kennen me hier allemaal” zegt hij in het Engels. De jonge jongen bladert in zijn reservatieboek en kijkt vragend om hem heen. Ook de collega die hij er even later bij roept kan geen uitsluitsel geven.
-“Het zal deze reservering wel zijn. Drie personen om 20h” zegt ze, en even later volgen we haar naar een tafeltje achterin het restaurant.

-“Je vindt het niks hier, he” zegt Prem even later als we zitten. Ik ben nog een beetje “shaky” van het gesprek in de taxi. Het restaurant is piepklein, maar tjokvol. Door de open keuken is het er vreselijk benauwd. Als de ober onze drankjes op komt nemen, vraagt Prem of er nog een andere tafel beschikbaar is. De ober wijst naar boven, maar zegt dat we dan de enige zijn die boven zitten. Ik zeg tegen Prem dat onze huidige plek prima is. Ik ben niet per se hooggevoelig, maar voel me nooit erg prettig in zulke drukke plekken.

Varun, de fotograaf, is er nog steeds niet. Hij reageert ook niet op Prem’s apps en telefoontjes. Prem wordt onrustig en schenkt nog een glas wijn voor hemzelf in die hij in een teug opdrinkt.
-“Het moet voor jou altijd maar luxe zijn. Ik had je hier gewoon niet mee naartoe moeten nemen” snauwt hij me opeens toe. Ik snap niet zo goed waarom Prem dat opeens zegt. Ik heb helemaal niets negatiefs gezegd.
“Ik ben gewoon niet zo van de plekken die helemaal vol zitten met toeristen” antwoord ik. Ik had niet kunnen voorzien wat ik met het uitspreken van deze zin in gang zette. Prem ontploft en veegt zijn glas wijn van tafel.
-“Wat ben je toch ook voor een achterbaks, verwend wijf” schreeuwt hij. “Ik neem je helemaal mee hierheen, regel die fotograaf voor je en vervolgens krijg ik DIT. Ik ben zelf ook een toerist geweest toen ik in Nederland kwam! En nu durf je zo denigrerend te doen. Een rascist ben je. Een rascist!”. Ik sta perplex. Prem weet als geen ander dat, als er iemand geen rascist is, ik heb het wel ben. Ik kan mijn tranen niet bedwingen. “Oh ja, ga nu ook maar een potje janken” schreeuwt Prem. Ik heb het gevoel dat het hele restaurant kijkt. Als de ober aan komt lopen om het gevallen glas op te ruimen, vlucht ik weg naar het toilet. En terwijl ik in de spiegel naar mijn betraande gezicht kijk, stort ik in.

to be continued