eclair98 schreef:Het Rijksmuseum heeft een wedstrijd wbt. Schilderijen van Rembrandt. Misschien leuk om daar naar te kijken?
Ja ik kijk, heel leuk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Het Rijksmuseum heeft een wedstrijd wbt. Schilderijen van Rembrandt. Misschien leuk om daar naar te kijken?
Jis_ schreef:@_roodvos_ , dank je.Nee heeft geen eigen topic, heb hem wel eens in dit topic maar dan uit 2018 laten zien al.
Ja ik kijk, heel leuk!Kijk ook het geheim van de oude meester en Jeroen Krabbé heeft ook een programma waarin hij zich een paar afleveringen lang helemaal verdiept heeft in het leven van een bekende schilder.
eclair98 schreef:Voor week 4 aan de slag geweest. Panda op een wit A4 the, later in het boekje geplakt. Nageschetst van een schets, minder druk op mezelf. En een kraanvogel omdat die gewoon cool zijn
[ [url=m/4ffOzg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jxwVjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluizebolpum schreef:Caítlin liep heel stoer door de sneeuw te sjouwen, dat moest getekend. Ben er stiekem wel erg trots op, hij viel zo uit mijn hoofd het papier in en ze lijkt nog ook. Niet letterlijk, alleen al te weinig sneeuw hier, maar de houding en de manier waarop het op die kleine worstepootjes stapt is precies Caítlin.
Napjesverfen stift.
Tuintijger
[ [url=m/Ouq6CW.jpg]Afbeelding[/url] ]
xyzutu2 schreef:Inderdaad! Ik keek er net weer even langs en zag een seconde weer de vos, maar zodra ik me herinnerde dat het een schimmel was floepte hij weer terug naar wit. Erg gaaf dat je werk precies op dat kantelpunt zit, dat lukt niet veel schilders - maar ik snap ook wel dat je het liever wat eenduidige maakt.![]()
Ik ben benieuwd of anderen de vos/schimmel ook zien wisselen.