Nee heeft geen eigen topic, heb hem wel eens in dit topic maar dan uit 2018 laten zien al. eclair98 schreef:Het Rijksmuseum heeft een wedstrijd wbt. Schilderijen van Rembrandt. Misschien leuk om daar naar te kijken?
Ja ik kijk, heel leuk!
Kijk ook het geheim van de oude meester en Jeroen Krabbé heeft ook een programma waarin hij zich een paar afleveringen lang helemaal verdiept heeft in het leven van een bekende schilder.

.
De nieuwe Rembrandt ofzo, ik kijk ook veel. Aan die programma's en lees er ook heel veel over
.
Heb heel erg gelachen om het verhaal van je broertje en de cactus. Het zal je maar gebeuren en dat iedereen dan heel erg moet lachen. Beteuterdheid straalt ook van je tekening af, dus dat heb je heel goed gevangen, leuk!
Alledrie even gaaf. Echt wouwie. Wat heb jij een lekker contrast in je tekeningen zeg, dat zou ik ook wel willen. *gaatafkijken
enorm leuk, ik kan niet anders zeggen. Je blijft gewoon kijken. Fijne kleuren ook bij elkaar.
ik vind 'm echt heel goed en kloppend. Mooi afbeelding ook. Paardje lijkt zo kwetsbaar als een klein vlindertje, zoals ie op dat mollige handje zit.
. Netjes, haha.

.
Komt vanzelf wel weer en voel je niet verplicht om op iedereen te reageren
Deze doen me meteen aan vingerpoppetjes denken, kan je ze niet maken met vilt?