Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quebelle schreef:Dan zit je nog met geheugen ook, Apple bied niet de mogelijkheid aan om uit te breiden met een geheugenkaart,
_Christina schreef:Quebelle schreef:Dan zit je nog met geheugen ook, Apple bied niet de mogelijkheid aan om uit te breiden met een geheugenkaart,
Is cloudstorage geen optie? Bijvoorbeeld stack (1TB gratis)? Of is de opslaglocatie niet in te stellen in ProCreate?
Quebelle schreef:_Christina schreef:Is cloudstorage geen optie? Bijvoorbeeld stack (1TB gratis)? Of is de opslaglocatie niet in te stellen in ProCreate?
Geen idee, maar ik zou in ieder geval niet voor de kleinste capaciteit is. Niet als je de tablet ook gewoon zo gebruikt en dan nog es erop tekent.
Runa schreef:Leuk! Ik ben benieuwd
Hoelang doen jullie eigenlijk met zo'n pen-puntje? (Of nib ofzo?) Hoe weet je dat ie vervangen moet worden?
Hiraeth schreef:Hey! Ik ben een tijdje niet in dit topic geweest want ik was computerloos en ik reageer niet op topics via m'n mobiel... Maarrrrr... Ik heb iets! Eén van mijn favoriete artiesten (nlmda) denkt heel erg na over kleurgebruik in haar (?) werk en ze heeft een paar colour schemes gemaakt waar je wat mee kunt spelen.
[ Afbeelding ]
Ik heb deze gemaakt me de rechter, alleen heb ik geel toegevoegd want dat kwam er zo mooi uit.
[ Afbeelding ]
Misschien is er iemand anders die het wil proberen?
Over de nibjes: Ik heb dus echt nog nooit mijn nib vervangen. Wel zie ik dat mijn wacom pen schuin afslijt, dus misschien binnenkort even vervangen.