Mooi al zeg! Hier gisteravond de boel binnengekomen, 3 uur bezig geweest met sorteren alle stomme zakjes tellen en in de juiste vakjes doen om het straks gestructureerd te hebben.
Heb wel een lichtelijk grote plaat, dus gok dat ik er maanden zoet mee ga zijn
nd423
Geplaatst: 22-12-16 16:21
Mijn leeuw is gistermiddag bezorgd
Heel leuk om te doen, maar wat ga ik makkelijk schots en scheef
@Lowara, volgens mij hebben die van ons samen op de douane en PostNL liggen wachten. Die van mij heeft daar ook 5 dagen gelegen. NB langer dan de tijd die het heeft gekost van China naar Nederland!
Jasmijn
Geplaatst: 22-12-16 16:49
Ik vind dat je super netjes werk hoor nd423!
KimL86
Geplaatst: 23-12-16 00:04
Weer een stukje verder.
En zo georganiseerd ziet m'n tafel eruit als ik bezig ben. Ik had al een aantal keer het verkeerde nummer bij de steentjes gelegd. Gauw iets halen om de steentjes in te bewaren.
Saaaamen bij de douane dus hier vanavond ook begonnen aan de plaat. Bizar.. de steentjes zelf zijn zowaar mat te noemen, maar het glittert als een gek op de plaat.
Wat een prachtige werkjes komen er weer langs! Mooi zeg!
Lowara, ben heel benieuwd hoe jouw eigen foto er straks uit komt te zien. Ging dat een beetje makkelijk met bestellen? En kon je het aantal kleuren aangeven bijvoorbeeld?
Ik ga lang niet zo snel als jullie haha Moet vaak van kleurtje wisselen
nd423
Geplaatst: 23-12-16 11:46
Thnx Jasmijn KimL86 wat wordt jouw leeuw mooi.
Ik las op postNL dat de post rond de feestdagen door hen ook niet snel wordt afgehandeld naar de douane etc. dus dat en dan ook nog de douane die staakt, dan heb ik het de volgende keer vast supersnel in huis
Ik ben ook benieuwd hoe je foto uit gaat pakken Lowara en waar je die hebt laten maken. Heb je ook eerst een layout gekregen?
Colunder, gaaf met al die blauwtinten. Hij wordt wel heel mooi Eloya.
@nd403; je kon hem via ali expess bestellen. Dan kreeg je een layout hoe hij zou worden en advies welk formaat het beste was. vanavond weer stukje verder gegaan. Ik heb veeeeeeel blauw dankzij de lucht en de zee
Kan je onderaan contact met verkoper opnemen Dan stuur je, je gekozen foto en vraag je welk formaat hij adviseert. dan krijg je een foto van hem zoals hij dan er uit zal gaan zien en een bericht met het beste formaat
Als je dan dat formaat besteld en betaald zorgt hij dat je de goede foto ontvangt