foto's gebruikt van de "saaie" groninger uit het aanvraagtopic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
K ga nu eerst een rondje bewonderen
*edit k zet die van gister er vast maar bij*
Maar spiderpaard ziet er leuk uit zo 

Weer een mooie in de reeks! Lekker dynamisch!

)

). Het ziet eruit als potlood maar het tekent als een kruising tussen pastel en houtskool. In mijn wereld heet dat dan krijtpotlood.
heb mezelf door jullie compleet uit mijn comfort zone laten trekken. Via Facebook een oproep geplaatst voor extra beeldmateriaal. Doel voor mij is om snel iets gelijkends neer te zetten, zonder al te veel details. Juist omdat ik zo'n detailmuts ben.. 
tenminste van die twee weet ik het zeker.. Ook met verdunde acryl werkt het niet.. DianneM schreef:Blijf zeggen, wat een geweldige vrijheid hierheb mezelf door jullie compleet uit mijn comfort zone laten trekken. Via Facebook een oproep geplaatst voor extra beeldmateriaal. Doel voor mij is om snel iets gelijkends neer te zetten, zonder al te veel details. Juist omdat ik zo'n detailmuts ben..
Nienke, volgens mij werkt zout niet met ecoline, wel met oi en aquareltenminste van die twee weet ik het zeker.. Ook met verdunde acryl werkt het niet..
de foto is alleen niet scherp, waardoor het niet zo goed te zien is, en ik heb niet zoveel zout gebruikt bij deze (bij een andere juist weer wat teveel
)
Hij is nog niet af, maar dit wordt een cadeau voor de opvang waar ik vrijdag as. mijn paardje ga ophalen. Ik heb de foto waar ik verliefd op werd als ref gebruikt. 

DianneM schreef:Blijf zeggen, wat een geweldige vrijheid hierheb mezelf door jullie compleet uit mijn comfort zone laten trekken. Via Facebook een oproep geplaatst voor extra beeldmateriaal. Doel voor mij is om snel iets gelijkends neer te zetten, zonder al te veel details. Juist omdat ik zo'n detailmuts ben..
Nienke, volgens mij werkt zout niet met ecoline, wel met oi en aquareltenminste van die twee weet ik het zeker.. Ook met verdunde acryl werkt het niet..

fijn sfeertje zit erin 

zal ze eens posten als ik mag, lijkt me wel leuk even een variant te zien
(zal ze bij deze in een link posten)
, maar ik vind het een goede oefening voor mezelf daar ik loslaten erg moeilijk vind en graag perfectionistisch werk. Dus, voor deze week in ieder geval alleen 15 minuten werkjes met potlood. Niets meer! (Grumbl!) 
. De negende kon ik de achterhand niet goed afkrijgen, en bij de laatste was ik nog bezig met de manen. Ik krijg nu echt de neiging om te tekeningen weer te pakken en ze "af" te maken
MAG. NIET. 

geen idee waarom niet, dat blijkt dan ook wel hahaha
morgen maar even inhalen hihi.