Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerwen schreef:@ Steefjevos, heb je die koe uit het boek 'Schattige huisdieren haken' van Brigitte Read? Daar staat zo'n koe in nl.
Citaat:Krissis schreef:Jij snapt hem boncheli! Als je hem met staalkabels en bomen maakt, wordt ie giginatisch
Bonechi_ schreef:[ Afbeelding ]
Hij is af!![]()
Ik gebruik wel het boekje van kookeridoo nog (Amigurumi and more). Heb er nu 2 beesten uit gemaakt en 2 patronen los gekocht. Denk dat ik dat blijf doen, toch wel handig.
dobbel schreef:Hoi hoi,
hoe staat het er mee,
Ik wil een kleine noot geven hier,
Ik krijg regelmatig van mensen de vraag of ik ze patronen wil doorsturen/verkopen.
Hier doe ik niet aan, andermans patronen doorverkopen is echt not done, tevens omdat maar zo even naar iedereen door te mailen gaat mij ook echt te ver.
Dat is niets persoonlijks, heb het idee dat mensen altijd boos zijn, aangezien ik nooit meer een reactie krijg naar afwijzing,
Het is gewoon niet netjes andermans patronen zomaar door te mailen,
Heb daar begrip voor, en dan ook voor mijn Nee.
dobbel schreef:Hoi hoi,
hoe staat het er mee,
Ik wil een kleine noot geven hier,
Ik krijg regelmatig van mensen de vraag of ik ze patronen wil doorsturen/verkopen.
Hier doe ik niet aan, andermans patronen doorverkopen is echt not done, tevens omdat maar zo even naar iedereen door te mailen gaat mij ook echt te ver.
Dat is niets persoonlijks, heb het idee dat mensen altijd boos zijn, aangezien ik nooit meer een reactie krijg naar afwijzing,
Het is gewoon niet netjes andermans patronen zomaar door te mailen,
Heb daar begrip voor, en dan ook voor mijn Nee.
Bonechi_ schreef:[ Afbeelding ]
Hij is af!![]()
Ik gebruik wel het boekje van kookeridoo nog (Amigurumi and more). Heb er nu 2 beesten uit gemaakt en 2 patronen los gekocht. Denk dat ik dat blijf doen, toch wel handig.