[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:49

't Is jouw geld en je bent geheel vrij om dat zelf te besteden :)

Maar ik zou het toch even narekenen. Forwarden kan volgens mij altijd, dus dan zijn de kosten bij goedkopewebhoster 9,99 + BTW per jaar.
Bij jouw idee is dat E15,- + BTW, en dan mogelijk nog een domeinnaam van 8,75 + BTW want het is me niet duidelijk dat dat er automatisch inzit.

Wil je bovendien toch nog gebruik maken van de ruimte (voor backup ofzo) dan heb je voor die 9,99 ook nog eens stukken meer. Maar nogmaals: geheel vrije keuze.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:54

Je hebt gelijk! :j Ik ga er nog even dubbel naar kijken, maar ik denk dat wat jij zegt inderdaad wel voordeliger is.. Ik kom dan uit op €12.09 EUR Per jaar :)

farpz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:00

Saskiaa_ schreef:
Hai,

Ik had hier al eerder mijn site geplaatst, maar toen moest er nog het een en ander aan veranderd worden. Nu is hij zo goed als klaar en ben ik benieuwd naar jullie reacties.

http://www.saskialamberts.nl

Misschien een beetje een late reactie, maar ik kwam toevallig het topic bij jouw bericht binnen.
Ik heb even een kijkje op je site genomen en ik had een tip voor je. Het ziet er uit als een overzichtelijke site, waarbij alle nodige informatie gemakkelijk te vinden is.
Iets wat nog wel aan de gebruiksvriendelijkheid zou kunnen bijdragen:
Het kopje 'portfolio' is niet klikbaar. Echter heb je het hier wel de vormgeving van een link gegeven. Dat kan wel eens verwarring oproepen, omdat er simpelweg niets gebeurd wanneer je erop klikt. Dit zou ik zelf dus een andere vormgeving geven.
Ook vind ik het jammer dat je bij de tarieven naar een plaatje wordt doorgestuurd, in plaats van een aparte pagina. Wanneer je weer op een pagina terecht zou komen, is het ook weer makkelijker navigeren naar een ander (sub)menu.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:18

Ik heb kynofocus.com en hypofocus.nl ook geforward naar de andere .com en .nl domeinen.
De hosting is ggratis. Je betaalt alleen voor t domein inderdaad.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:42

farpz schreef:
Saskiaa_ schreef:
Hai,

Ik had hier al eerder mijn site geplaatst, maar toen moest er nog het een en ander aan veranderd worden. Nu is hij zo goed als klaar en ben ik benieuwd naar jullie reacties.

http://www.saskialamberts.nl

Misschien een beetje een late reactie, maar ik kwam toevallig het topic bij jouw bericht binnen.
Ik heb even een kijkje op je site genomen en ik had een tip voor je. Het ziet er uit als een overzichtelijke site, waarbij alle nodige informatie gemakkelijk te vinden is.
Iets wat nog wel aan de gebruiksvriendelijkheid zou kunnen bijdragen:
Het kopje 'portfolio' is niet klikbaar. Echter heb je het hier wel de vormgeving van een link gegeven. Dat kan wel eens verwarring oproepen, omdat er simpelweg niets gebeurd wanneer je erop klikt. Dit zou ik zelf dus een andere vormgeving geven.
Ook vind ik het jammer dat je bij de tarieven naar een plaatje wordt doorgestuurd, in plaats van een aparte pagina. Wanneer je weer op een pagina terecht zou komen, is het ook weer makkelijker navigeren naar een ander (sub)menu.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Thanks! :)
De punten die jij hier noemt ben ik al mee bezig. Ik heb in mijn hoofd het plaatje al klaar, maar ivm school geen tijd om het uit te werken.. Hopelijk lukt het in de kerstvakantie. :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:37

Ik henb mijn portfolio al een beetje verandert. Komen meer foto's bij.
Is sit wat ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 12:45

Linkje erbij zou handig zijn Kani_ejj ;)

Ben zelf ondertussen druk bezig om de puntjes op de i te zetten met de Kyno Focus website.
Ik ben nu ook eindelijk tevreden met de afwerking rondom het achtergrond plaatje. Daar heb ik weken mee zitten prutsen, omdat het voor bezoekers met zwoel hogere als lagere resolutie op 't beeldscherm er goed uit moest komen te zien.

Afbeelding

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:01

Ik vind het doek nog steeds te geel, op een of andere manier trekt dat toch heel erg mijn aandacht :+
Verder ziet het er prachtig uit! echt een hele mooie stijl :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:03

Ik heb al geprobeerd om 'm iets subtieler te maken.
Maak ik 'm nog íetsje lichter, dan zie je alleen wat gele vlekken, geen "schaduw effect" meer.
Maar als ik 'm helemaal wit laat, dan zit het er onderaan heel gek uit, omdat die vouw dan erg onnatuurlijk is.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:04

En het geel iets grijzer maken?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:11

Had ik inderdaad ook al geprobeerd.
Maar zo vind ik 'm heel vies en vlekkerig :P
Hahahaha _O-

Hij is trouwens al flink wat lichter geworden, want de originele versie was echt heel erg super geel.
Maar ik zal m'n hoofd er nog eens over breken hoe ik 't kan aanpassen.
Heeft geen haast, want de rol is gemakkelijk te vervangen in 't design. Dus kan evt. ook later nog.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:14

Haha ja een beetje wel inderdaad, en zoiets?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:16

Dat is inderdaad al een stuk subtieler :j

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:36

oh sorry...

http://sternfotografie.tk

mooie website heb jij echt waar... wauw !! als ik geld heb (want ben echt blut nu :P)
kom ik zeker langs met mijn camera voor een workshop
en natuurlijk een keer met mijn poedeltjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:44

Bedankt voor je compliment :)

Leuk, hoe je bij bijv. honden meerdere foto's van 1 shoot op een collage hebt gezet. :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 13:48

Femke schreef:
Bij contact moet je nog even je adres vermelden. Alleen naam en woonplaats is niet voldoende om aan de wettelijke eisen te voldoen.

Om hier nog even op terug te komen. Ik snap dat het wettelijk gezien noodzakelijk is om dit te noteren op je website. Mijn ouders willen alleen absoluut niet dat het adres erop komt te staan, dus wet of niet bij mij staat het er daarom niet op (totdat ik straks mijn eigen huisje heb). Als er echter een (portfolio)fotoshoot wordt gedaan, werk ik (sinds kort) met een contract waar mijn adres dan wel op staat. Dus i.m.o. trekt dat het weer recht.

Verder heb ik helaas geen tijd om uitgebreid mee te praten, maar deze opmerking wou ik nog even kwijt. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:05

Vervelend is dat dan inderdaad, als je daarvoor afhankelijk bent van je ouders.
Misschien wel verstandig om ze te vertellen dat de boete die er op staat echt ontzettend hoog is. ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:07

Femke schreef:
Vervelend is dat dan inderdaad, als je daarvoor afhankelijk bent van je ouders.
Misschien wel verstandig om ze te vertellen dat de boete die er op staat echt ontzettend hoog is. ;)

Vanwaar is dat eigenlijk? Ik zet namelijk ook liever mijn adres niet op internet... en is dat niet alleen als je echt een bedrijf bij de KvK hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:10

Ja, uiteraard is het voor alle bedrijven. En ook mensen die op een andere manier deelnemen aan het economisch verkeer door een dienst of product online aan te bieden.

Het is om de consument te beschermen.
De consument moet weten met "wie" hij zaken doet en waar hij eventueel terecht kan als er wat fout gaat. Anders is oplichting via internet, als het zo anoniem is, té gemakkelijk.

@Marjoow: ik meen dat je ook ipv een huis adres een postbus mag gebruiken... Dat is natuurlijk wel te realiseren voor je :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:13

Femke schreef:
Ja, uiteraard is het voor alle bedrijven. En ook mensen die op een andere manier deelnemen aan het economisch verkeer door een dienst of product online aan te bieden.

Het is om de consument te beschermen.
De consument moet weten met "wie" hij zaken doet en waar hij eventueel terecht kan als er wat fout gaat. Anders is oplichting via internet, als het zo anoniem is, té gemakkelijk.

@Marjoow: ik meen dat je ook ipv een huis adres een postbus mag gebruiken... Dat is natuurlijk wel te realiseren voor je :j

Oke, en het is dan niet voldoende om voordat je overgaat tot betalingen en dergelijke, of eventueel in mailadressen, daar je informatie te geven?
Sommigen hebben namelijk als afsluiting in de mail automatisch het adres enzo staan :)

Maargoed, ik hoef dat dus in principe niet te doen omdat ik niet bij de KvK sta?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:21

Nee, het is verplicht om het op de website te vermelden.
En inderdaad, in mail moet je je naam en vestigings adres (en indien van toepassing ook kvk nummer) vermelden.

Iedereen die voor een dienst of product geld vraagt, is verplicht om het te vermelden.
Ongeacht kvk inschrijving. Want er zijn verschillende gevallen dat iemand wél deelneemt aan 't economische verkeer met consuementen zonder een "bedrijf" te zijn (bijv. met fotografie als bijbaan/hobby waar je geld voor vraagt en je inkomsten nog bij "inkomsten uit overige werkzaamheden" opgeeft).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:31

Aha, dus ik moet het in principe wel doen? Bedankt voor je uitleg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:36

:j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:47

Femke schreef:
Bij contact moet je nog even je adres vermelden. Alleen naam en woonplaats is niet voldoende om aan de wettelijke eisen te voldoen.

Heb je een bronvermelding van die verplichting? Ik kan alleen de verplichting van het KvK-nummer vinden namelijk.
(Bv http://www.kvk.nl/ondernemen/financien/ ... pondentie/ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 15:06