Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben wat dingen aan het uitproberen 
bijna A2 formaat 

vond je zwart wit versie beter !
dat krasserige , daar hou ik wel van
Kop erg mooi, de hals erachter zou ik meer diepte in doen, zodat tie ook echt achter het hoofd is, nu haaast een beetje vlak tov het hoofd, vind ik dan, 75 +
Ik vergelijk het altijd met naar de supermarkt gaan. Als je gaat winkelen ben je al snel 100 euro kwijt. Veel werken zijn meer waard dan eten voor een week en dus veel meer waard dan 100 euro (om maar een getal te noemen). Zo ook jouw werk. Dit gaat zeker en vast richting de 1000 of meer. Maar zoals gezegd durf ik daar geen vast getal op kleven 

Experimenteren met kleur is een hele goeie zaak, maar probeer dan nog meer kleur te gebruiken en die te verwerken in heel je tekening. 40 euro

1000 of meer. hihaa kon ik dat er maar voor vragen :d maar dat durf ik niet, aangezien ik een beginnend persoon ben die zich nu pas sterk aan het ontwikkelen is
dat merk ik per werk dat ik maak dat het steeds beter gaat, maar erg bedankt voor het bod
Die op pagina 19 staat dan ook niet te koop( wil ik niet kwijt
), maar die met die handjes durf ik niet eens geld voor te vragen
de koe daarentegen staat wel te koop, maar bij lange na niet wat jij er voor verteld.

Een uurtje mee bezig geweest, snel tussendoor werkje. Kleiner dan A4, gemaakt met simpele Aquarel potloden.
lalunamyo schreef:halleluja..1000 of meer. hihaa kon ik dat er maar voor vragen :d maar dat durf ik niet, aangezien ik een beginnend persoon ben die zich nu pas sterk aan het ontwikkelen is
dat merk ik per werk dat ik maak dat het steeds beter gaat, maar erg bedankt voor het bod
Die op pagina 19 staat dan ook niet te koop( wil ik niet kwijt
), maar die met die handjes durf ik niet eens geld voor te vragen
de koe daarentegen staat wel te koop, maar bij lange na niet wat jij er voor verteld.
En ik begrijp perfect wat je bedoelt, want ik zit in hetzelfde schuitje en heb hetzelfde probleem.

casperzot schreef:Bedankt, daar zat ik ook aan te denken. Ik ken iemand op Deviantart die me heel goed kan helpen en hij is nu ook zelf bezig om een stripboek te maken. Kijk maar eens HIERO! Marjoooooooooooke!!! Ik zit ook zowat met mijn neus tegen het beeldscherm tegen je überprachtige plaat aan te KWIJLEN! Wat is die moooooooi!!!! Taxeren? die plaat is ONBETAALBAAR!HorseyDude: Super om jou eigen stijl te zien, Keep up the good work! Ik zou stripverhalen gaan maken. Deze losse platen zijn lastig te beoordelen, strips daarintegen is een heel ander verhaal.
.