Ik vind het ook een ramp om los genoeg te haken. Ik zie soms gewoon de lussen niet meer, omdat het zo strak zit. Denk dat ik het hondje maar even laat voor wat het is en morgen verder ga met een octopus of pinguin of zo.
Oh nee, ik ben nu officieel een oud wijf Ik zit met een dekentje op de bank en met de kat op schoot te haken Het kan ook helpen om de naald één maat groter te pakken dan op de wol staat, geloof ik.
BrittKitt . Mijn zoontje (4) vroeg gisteren: 'Mama, wat is dat?'. Ik zei: 'Dat is een haaknaald.'. 'O', zei hij toen, 'net als de heeeeele oude mensen hebben.' Dus ik zei 'Maar ik ben toch helemaal niet oud?'. Zegt ie 'jaweeeeeeel!' En bedankt.
Volgens mij snap ik de magic-ring nu. Heb hele dikke wol gehaald bij de Zeeman net om te oefenen. Spul pluist als de ziekte, maar gaat beter dan met dat dunne wat ik eerst had.
Kayila
Geplaatst: 08-02-10 18:22
Lache ik heb van hokkesandneedles de tutorials gevolgd en kan een chain maken, een single crochet en deze wat rijtjes opelkaar maken zeg maar , en ben nu aan de oefen met verminderen en vermeerderen.
Dat is voor vanavond dan ga ik morgen mijn magic ring proberen en kan ik met een simpel patroontje beginnen. Denk dat ik eerst eens het bolletje probeer dat ze op hookesandneedles doen als 1e amigurumi is een complete tutorial van met hoe je het patroon moet lezen erbij.
Poeh een weekendje niet op bokt geweest en meteen 10 pagina's erbij in dit topic
Heb niet alle pagina's even aandachtig gelezen maar heb wel leuke olifanten etc voorbij zien komen. Mijn olifant is gestrand bij regel 4 ik had geen zin meer toen en tjah de rest van t weekend niet echt tijd gehad. Misschien vanavond maar weer verder aan de olifant