Wil je hem in pastel, of liever met acryl/olie? Moet zeggen dat ik het meest ervaren ben in acryl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:TT!
Wauw, wat ontzettend realistisch zeg! Dat kuifje, die moet ik bijna aanraken om te voelen hoe warrig die is. En dat glimmende neusje, net alsof het echt nat is. Jeetje!! Wat ontzettend knap!
TinkerTom schreef:smeetjoew schreef:TT!
Wauw, wat ontzettend realistisch zeg! Dat kuifje, die moet ik bijna aanraken om te voelen hoe warrig die is. En dat glimmende neusje, net alsof het echt nat is. Jeetje!! Wat ontzettend knap!
en het was niet eens mijn bedoeling om hem heel relaistich neer te zetten![]()
hebben jullie dat ook wel eens? sommige tekeingen gaan vanzelf en bij sommige moet je er alles uit persen om hem te krijgen zoals je wilt??
duke schreef:smeetjoew schreef:TT!
en het was niet eens mijn bedoeling om hem heel relaistich neer te zetten![]()
hebben jullie dat ook wel eens? sommige tekeingen gaan vanzelf en bij sommige moet je er alles uit persen om hem te krijgen zoals je wilt??Heel herkenbaar.
Maar zowel TT als Janique: wow zeg! TT, hoe krijg je het weer voor elkaar? Digitaal neem ik aan? En hoeveel uur werk zit hier nu in? Ik heb totaal geen idee hoe dat digitale werkt.
Ik ga 'm ook schilderen, maar wil er eerst een mooi doek voor komen en dan zal het nog wel even duren voor hij af is. Dus mijn bijdrage komt er ook aan (over 2 weken ofzo).