wie valt er bij jou nu echt op bij UK?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Remy

Re: wie valt er bij jou nu echt op bij UK?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:10

Mijn persoonlijke favorieten: Naomi21, Lontje, Fnanne, Silverstorm, Iceprinces, JoSav, en verder zijn er nog een heleboel ontzettend getalenteerde mensen op UK te vinden maar ik noem alleen de eerste 6 op Lachen Van Ellende heb ik ook vaak prachtig werk gezien maar nu houdt ze zich vooral bezig met fotograferen geloof ik.

Vroeger kwam ik nog vaak op CB / UK maar sinds de nieuwe regeltjes is voor mij de lol eraf en kom ik er bijna niet meer. Ik hou er niet van als er voor mij bepaald wordt hoe ik op iemands werk behoor te reageren

Ook vind ik het niet meer leuk om te plaatsen. Door alle fototopics staat een topic binnen no-time op pagina 2 of 3 waardoor ik veel tekeningen over het hoofd zie omdat ik nou eenmaal niet dagelijks alles afloop. De enige reden dat ik nog tekeningen plaats is omdat ik van een aantal mensen weet dat ze het erg waarderen maar anders was ik al lang vertrokken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:05

Ik kijk soms [VER] topics na en dan valt Shanna (Annash) mij toch echt wel op Lachen Qua [TEK] Knoesje, Fnanne en Silverstorm en over de [FOTO] topic's eigenlijk weinig, als ik die aanklik kijk ik of het goed is, maar reageer ik vaak niet.

Ik plaats zelf weinig op UK, omdat mijn niveau nog niet op het wauw niveau zit (weinig oneliners in mijn topic's Knipoog , en misschien omdat ik snel wegzak ook weinig zinnig commentaar ), maar ik zie wel dat het niveau vooruit is gegaan.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:53

_Tivoli_ schreef:
Aan Uk vind ik het jammer dat je 8 op de tien topics foto's ziet.
De tekeningen en schilderingen zijn haast sporadisch. (bij wijze van)
De foto's overheersen hard.
Je moet vaak eerst een halve pagina naar beneden scrollen voor een tekentopic.
(Splitsen die hap!)
Printscreen van wat ik bedoel...

De fototopics bekijk ik al niet eens meer,vaak worden er gewone foto's die toevallig met een mobieltje zijn gemaakt neergeplant.
De verhalen lees ik ook niet.

Om die splitsing heb ik een tijd terug op FZ ook gezeurt,... was niet nodig zei men toen Clown

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:09

Ik ben eigenlijk pas nieuw op UK (in mei zestien geworden) en heb er dus nog niet zoveel gepost. Maar het valt mij ook op dat er enorm veel fototopics zijn en dat je topic redelijk snel weg zakt. Dat vind ik wel jammer, vooral omdat je een foto in een klik maakt en je over een tekening uren doet (en ja, ik fotografeer ook dus dit is niet om de fotografen aan te vallen Knipoog ). Natuurlijk zit het iets anders dan 'in die klik' maar jullie zullen allemaal wel snappen wat ik bedoel. Toch zonde als je een prachtige tekening van iemand ziet die de volgende dag alweer ergens op pagina 2 staat.
Ik vind een splitsing ook een erg goed idee. Lachen

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:05

Faelivrin schreef:
Hmm, maar heb je datzelfde niet ook bij tekenaars? Lachen

Ik zie nu pas dat dit topic ook over de fotograven gaat. Sorry, zag alleen tekenaars in de antwoorden. Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:17

Haha. Geeft niks, dacht al, wat een raar antwoord. Haha!

Wat dat betreft, Fiffil, is een splitsing inderdaad wel een goed idee. Vraag me dan alleen af of we niet teveel dingen gaan lopen splitsen hier. Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:23

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 15:37

Cyntje schreef:

maar dat is ook wel al een heel oud topic, er is in de tussentijd ook al weer het een en het ander verandert. Knipoog

edit: maar aan de andere kant klopt 't ook wel dat er veel gesplitst wordt dan.. ik heb nu soms al moeite om op een bepaald subforum te komen omdat ik gewoon niet weet waar ik 't zoeken moet Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:38

Oud topic.... maar in mijn ogen was het probleem toentertijd hetzelfde Knipoog maar dit is offtopic Tong uitsteken

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 00:01

Voor mij springen er veel mensen uit, niet zo even op te noemen. Ik kijk eigenlijk alleen maar bij de foto's, een enkele keer ergens anders.
Maarja, de mensen die er voor mij uitspringen, hebben soms ook mindere foto's (imo), en mensen die 'onbekend' zijn voor mij, doen het soms ook goed.
Ik kan er iig veel van leren. Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:14

Mijn favorieten zijn Fnanne, Naomi21, Silverstorm, Iceprinces, JoSav, Remy, oneilltje79, Knoesje en.. nou ja moet eerlijk zeggen dat ik vind dat het niveau op UK wat dat betreft de laatste jaren behoorlijk is gestegen en dat er veel jonge talenten in de dop bij zitten Lachen . En sorry voor de fototopics... daar kijk ik zelden. Ook ik vind het door de grote hoeveelheid fototopics lastig om de tekeningen/schilderijen e.d. terug te vinden. Mede doordat er in een tekening/schilderij vaak veel meer tijd gaat zitten worden ze snel ondergesneeuwd door alle fototopics. Dat is jammer

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:15

Mijn favorieten zijn: Remy, Knoesje, Naomi21, Lontje, Highwaykind en Silverstorm.
Fototopics kijk ik wel eens. Maar van wie de foto's zijn onthoud ik niet Bloos

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:29

De verhalen van Annash, de foto's van Elessar, Faux en er was een dame die schilderingen gemaakt had van oa. Jack Sparrow, weet haar boktnaam niet meer ( *schaamt zich diep* Bloos ) Maar wow wat mooi!!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:35

Bedoel je mij? Bloos

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:37

Jajaja jij was het !! Pling Echt prachtig chapeau! Afgod OK dan!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:39

Dankjewel Bloos

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:53

Bovenstaande babe kan ik me nog goed herrineren met dr prachtige pirates schilderijen. En verder ben ik een enorme fan van Shanna16(of tegenwoordig Annahs geloof ik?) dr schrijfstijl Lachen .

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:24

babe schreef:
Mijn favorieten zijn: Remy, Knoesje, Naomi21, Lontje, Highwaykind en Silverstorm.
Fototopics kijk ik wel eens. Maar van wie de foto's zijn onthoud ik niet Bloos

Gestoord ik vergeet 'speedy babe' helemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:57

Over het opdelen van FOTO naar een apart subforum wordt in het andere topic ook dit genoemd:

Mireille schreef:
Het is hier boven eigenlijk al zo goed als uitgelegd: Bokt is een paarden forum waar je naast specifieke fora met betrekking tot paarden de mogelijkheid hebt tot posten op fora met andere onderwerpen. Een extra mogelijkheid dus voor de gebruiker. Wel is het de bedoeling dat Bokt een paarden forum blijft. Het opsplitsen/verdelen van UK/CB is dan ook absoluut niet nodig. Als je continu bezig wilt zijn met creativiteit is het beter om een ander forum te zoeken wat specifiek gericht is op creativiteit.

Dus ik denk dat het niet echt een optie zal zijn, eventueel zou je de regels kunnen uitvoeren voor aanvraag nieuw subforum Knipoog

Citaat:
Als je vind dat er geen duidelijke eigen plek is om een tak van sport, een paardenras of een ander paard-gerelateerd onderwerp te bespreken, kun je bij de moderators een aanvraag doen voor een eigen subforum.

Een aanvraag van een subforum moet aan de volgende criteria voldoen:

* Het onderwerp van het forum moet paard-gerelateerd zijn.
* Je moet minimaal 30 medestanders hebben als je je verzoek indient.
* Je moet een motivatie / charter voor het subforum schrijven (zoals een welkom op... topic) .
* Je moet een lijstje van voorbeeldtopics die op het forum zouden passen geven.

Maak een duidelijke post op Forumzaken die voldoet aan de bovenstaande criteria en geeft daarbij een motivatie waarom jij / jullie denken dat zo'n subforum goed zal lopen en een toevoeging aan Bokt is.

Na een maand wordt er gekeken wat de gebruikers zelf van het forum vinden, of het lekker loopt en of er bepaalde zaken en/of regels moeten aangepast of toegevoegd moeten worden. Na 3 maanden wordt de definitieve beslissing genomen of het forum een blijvende is.

Het moet alleen wel paardgerelateerd zijn, dus of het er door te krijgen is weet ik niet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:28

Leuk dat ik ook genoemd wordt! Lachen
Verzamel sinds deze week alles op mijn log wbt verhalen (link in onderschrift).

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 01:10

Wildwings valt mij op om het commentaar dat ze vaak geeft op uk. Lachen
Zij verwoordt vaak wat ik zou willen zeggen over iemands werk, op een prettige manier!
Ik vind het heel fijn om haar reacties te lezen, bij zowel eigen topics (zo heel af en toe Knipoog) als bij topics van anderen.
[En ja, haar werk vind ik fijn, maar bovenstaande is het antwoord op de topictitel! Knipoog]

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:08

Bloos! Ik word warempel nog regelmatig genoemd. Bloos Wow!

Wie mij opvalt is idd nieuwkomer Fiffill, als veelbelovend 'talent'. Werk dat ik ook altijd wil zien is dat van Janique, Myra, Mireille, Elanor, Iceprincess en Eline. Maar ook Lontje, Naomi21, Fnanne en Oneilltje79 volg ik nog steeds op de voet. Andere tekeningen en schilderijen bekijk ik ook altijd, en voorzie ik doorgaans ook nog steeds trouw van commentaar, en ik geniet er vooral van als ik echt een ontwikkeling zie in hun werk (bijv Janique). Zo heb ik een aantal 'beloften' in mijn hoofd van wie ik denk dat ik over een jaar, of twee jaar nog heel wat verrassends/moois zou kunnen verwachten naast een aantal waarvan ik uit ervaring gewoon weet dat ik moois van ze kan verwachten en oprecht commentaar op mijn eigen werk, wat voor mij minstens zo belangrijk is. Veelal ook omdat ik benieuwd ben welke kant ze uiteindelijk uit zal gaan...

Qua fotografen vallen Faelivrin, Muzefee en Wildwings op. Driedimensionale projecten van hoefijzer en de eerdergenoemde Mireille bewonder ik ook, al kijk ik eigenlijk alles in wat zij maken. Lachen
Verhalen van Annash lees ik altijd met veel plezier, zie in haar echt een veelbelovend schrijfster.
Valt het al op dat UK mijn meest bezochte onderdeel van bokt is? Clown

En toch is het niet meer zoals 'vroeger', qua plezier, om redenen die hier ook al door anderen worden aangedragen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:25

Eigenlijk kom ik nog maar amper op UK, mede door de grote hoeveelheid tekeningen, foto's en schilderijen.

Annash vind ik een geweldige schrijfster! En babe met haar schilderijen ook erg gaaf! Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:53

A_lette schreef:
Eigenlijk kom ik nog maar amper op UK, mede door de grote hoeveelheid tekeningen, foto's en schilderijen.

Annash vind ik een geweldige schrijfster! En babe met haar schilderijen ook erg gaaf! Haha!

Ik denk dat je foto's bedoelt Nagelbijten / Gniffelen
Vind het met schilderijen en tekeningen nog wel meevallen!

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:45

Leuk topic!
Mijn favorieten zijn, op tekengebied: Fnanne, Janique, Lontje en Babe.
En op schildergebied: Josav en O'Neilltje.

Ik bekijk hun werk altijd, als er een nieuw topic van is! Tong uitsteken
Jammer dat ze steeds minder vaak posten Huilen
Ook ik vind het jammer dat er zoveel (waardeloze, sorry, hoor) fototopics zijn.
Bijvoorbeeld de foto's met een mobieltje gemaakt of de zelfportretten.
Jammer dat daardoor de tekentopics, waarin vaak veel meer bloed, zweet en tranen zitten
zo ondergesneeuwd raken.
Ik denk zelf dat een subforum zoals fotofun leuk is voor de niemendalletjes
en het wat meer serieuze werk, de fotoseries op UK.

Maarja, hoe en wie beoordeelt dat?