Word ik in één keer op school door klasgenootje aan de mouw getrokken hey ben jij dit niet. Had dat meisje van bokt de foto op haar look2me profiel gezet met deze tekst erbij: Ikkuh op muh wilduh friesuh hengst! 2 jar oud ... Paard was 11 maar goed.
Dus ja is zeker wel irritand...
Heb het kind erop aangesproken en kreeg eerst een grote bek, wie ik dan wel niet was, en dat het haar friesuh paard was die ze van haar opa had gekregen en dat die hel duur was en ik hem niet mocht stelen.
Uiteindelijk toch maar doorgezet en toen was alles snel verwijderd.
Maarja veel foto's worden gejat hoor.
Laatst had een goede bekende een demonstratie met zijn uilen en roofvogels op de frettendag. En een meisje uit mijn klas die gefascineert is door Harry Potter was daar ook geweest als de heilige fretten fan die zich zelf helemaal geweldig vind en dnkt dat ze alles erover weet (ondanks dat ze zelf geen fret heeft). Ze had wat foto's van de uilen genomen daarzo.
Dus later bij die bekende die vertelt ja had demo op die frettendag staan foto's van op frettenforum.
Op een gegeven moment zit ik op frettenforum te kijken op school en dat meisje dus ook zie ik in één keer op haar scherm die vogels met haar erbij, dus ik zo oh daar staat het laat ééns zien, nee zoek zelf maar op staat daar en daar. Die foto's nooit kunnen vinden tot ik op gegeven moment in haar profiel kom staan daar allemaal bewerkte foto's van haar als Hariette Potter
met de uilen, allemaal bij elkaar gephotoshopt en teksten erbij als: Ik en mijn oehoe, ik en hedwig (was geeneens een sneeuwuil maar goed) etc. Dus kwam haar later in de gang tegen en zei hey hariette Potter hoe is het met Hedwig? Ze werd keirood en een dag later waren alle foto's verdwenen

), en een paar video's waren gebruikt om ringtonesites te promoten/ringtones te verkopen.