Wiens foto's worden zonder toestemming gebruikt/gestolen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

Re: Wiens foto's worden zonder toestemming gebruikt/gestolen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:23

Een meisje hier van bokt had een foto uit m,n profiel gehaald van Frieze hengst, uiteraard zat ik erop.

Word ik in één keer op school door klasgenootje aan de mouw getrokken hey ben jij dit niet. Had dat meisje van bokt de foto op haar look2me profiel gezet met deze tekst erbij: Ikkuh op muh wilduh friesuh hengst! 2 jar oud ... Paard was 11 maar goed.

Dus ja is zeker wel irritand...

Heb het kind erop aangesproken en kreeg eerst een grote bek, wie ik dan wel niet was, en dat het haar friesuh paard was die ze van haar opa had gekregen en dat die hel duur was en ik hem niet mocht stelen. Clown

Uiteindelijk toch maar doorgezet en toen was alles snel verwijderd.

Maarja veel foto's worden gejat hoor.

Laatst had een goede bekende een demonstratie met zijn uilen en roofvogels op de frettendag. En een meisje uit mijn klas die gefascineert is door Harry Potter was daar ook geweest als de heilige fretten fan die zich zelf helemaal geweldig vind en dnkt dat ze alles erover weet (ondanks dat ze zelf geen fret heeft). Ze had wat foto's van de uilen genomen daarzo.

Dus later bij die bekende die vertelt ja had demo op die frettendag staan foto's van op frettenforum.

Op een gegeven moment zit ik op frettenforum te kijken op school en dat meisje dus ook zie ik in één keer op haar scherm die vogels met haar erbij, dus ik zo oh daar staat het laat ééns zien, nee zoek zelf maar op staat daar en daar. Die foto's nooit kunnen vinden tot ik op gegeven moment in haar profiel kom staan daar allemaal bewerkte foto's van haar als Hariette Potter Clown met de uilen, allemaal bij elkaar gephotoshopt en teksten erbij als: Ik en mijn oehoe, ik en hedwig (was geeneens een sneeuwuil maar goed) etc. Dus kwam haar later in de gang tegen en zei hey hariette Potter hoe is het met Hedwig? Ze werd keirood en een dag later waren alle foto's verdwenen Tong uitsteken

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:30

Ik ben wel eens een adv. op marktplaats tegengekomen van iemand die zogenaamd een verzorger voor d'r paard zocht (een hengst nog wel Clown) met een foto van mij en Maroush.
We hebben toen maar een 'serieuze' reactie teruggestuurd met wat vragen, waar we ook nog (verzonnen) antwoorden op kregen. Verder maar zo gelaten toen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:33

Mijn eigen avatar met de naam slimmerik erin werd een keer gepikt door een ander op bokt. En nóg volhouden dat ze 'm ergens anders op internet gevonden had ROFL

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:00

ik heb het in het begin van bokt gehad, er was een jongen die foto's van bokker gebruikte om in de aandacht bij meisjes te komen. Ik had hem toen toegevoegd op msn en na een kort gesprek kwam hij met een foto die heeeeeel bekend was voor mij, het was mijn paard met mijn toen nog vriend. Eerst ben ik erop in gegaan met de vragen wat het voor een paard was en wat haar naam was. Uiteindelijk vroeg hij naar een foto van mij toen had ik een foto met mij met mijn paard gestuurd. toen had ik niks meer van hem gehoord. Schijnheilig

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:03

Taco kom ik met grote regelmaat tegen Haha!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:06

Ik kom mijn foto's weleens ergens tegen ja. 't Is nu twee keer voorgekomen waarvan ik het weet in elk geval. Nu heb ik het RW-Photodesign er maar íets groter op staan voortaan. Nagelbijten / Gniffelen

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:41

Kwam een foto van mij poezen tegen op internet, het is ook één van de eerste foto's op google. Meisje heeft het in een soort online profiel als foto staan. Ik heb haar een berichtje gestuurd en de beheerder van de site, maar geen antwoord gekregen..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:47

OP HT stonden foto's van een 'wilde goedgekeurde palominodekhengst, nu 3 jaar: Golden Glory. Ras: Welsh.'
Zaza is dus een palominomerrie van 16 jaar en ze is een kruising Dartmoor. Huilen van het lachen
Heb behoorlijk moeten knokken om haar eraf te krijgen. Nagelbijten / Gniffelen

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 15:17

Maar ze is wel wild Tong uitsteken

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:38

als ik eens een foto zie van een mooi paard ofzo pluk ik die er wel eens van af maar gewoon om nog eens te bekijken enzo maar ik zou ze never gebruiken voor een andere site.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:44

Kasmir schreef:
Maar ze is wel wild Tong uitsteken

Daar heb je een punt. Huilen van het lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:46

Er is ooit iemand geweest die heel mijn 4x4 site had gejat qua layout en alle foto's, zo irritant Huilen van het lachen . Schreef hij "ja, en toen was ik in Loon op Zand bij het Blauwe Meer foto's wezen maken", waren het al mijn foto's. Heb hem toen een duidelijk mailtje gestuurd en hij heeft het meteen verwijderd.
Verder heeft mijn vriend een keer gehad dat iemand hem mailde met een foto en dat hij die foto van mijn vriend had gemaakt in Frankrijk. Yeah right, Henry had het origineel naast zijn pc staan Huilen van het lachen .

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:00

Foto's en tekeningen ben ik nog niet tegen gekomen.
Kom wel eens wat van mijn YouTube tegen in een profiel (leuk, maar ook raar, schrik me steeds rot Knipoog ), en een paar video's waren gebruikt om ringtonesites te promoten/ringtones te verkopen.
Daar was ik het toch wat minder mee eens... mijn video met een of andere lelijke banner eronder...
Vriendelijk berichtje gestuurd of men dat zsm weg wou halen (en een wat bozer berichtje naar YouTube dat de gebruiker ongevraagd mijn video gejat had..)