[VER] Back 2 school

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Tink

Re: [VER] Back 2 school

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:18

Leuk stuk weer hoor Haha!!

maar deze zin klopt volgens mij niet :
“Ja, dan kunnen we Sanne en Hans bespieden”, roept Sanne uit.

het is dan toch Patricia en Hans bespieden? Tong uitsteken

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:37

Ha die viel mij ook al op Denise_Tink Haha!
Verder weer erg leuk geschreven, fijn dat je zo snel was haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 14:38

Ja ik doe mijn best, kijk dan ga je van die stomme foutjes maken! Knipoog

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:08

Ik doe ook even een stipje Haha!

leuk verhaal Ja

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:48

Ik vind het ook een erg leuk verhaal, ik wacht op je volgende stuk!

Soms een aantal woordjes die niet kloppen maar verder super!!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:38

Leuk verhaal hoor ik ga het volgen even een abbo Lachen

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 11:56

Ik zet de computer uit en als ik beneden kom zie ik dat Sanne er al is en languit met Steef op de bank ligt. “He San”, zeg ik. “He Liz, verrekijker al gereed?”, vraagt Sanne grinnikend. “Ja, ze komt over kwartiertje hè”, zeg ik. “We kunnen toevallig wel even buiten gaan zitten, dan help ik jullie ook wel met jullie wiskunde”, zegt Steef. “Nou het is wel mooi weer”, zegt Sanne. “Goed idee broertje”, zeg ik. We gaan lekker buiten zitten in de zon, de schutting van de buren word van het weekend pas geplaatst dus nu kunnen we zo bij de buren, de tuin in kijken. Als we omhoog kijken zien we ook twee slaapkamerramen. “Zal dat het raam van Hans zijn”, vraagt Sanne. “Daar komen we snel genoeg achter, want ik zag Patricia aan komen fietsen”, zeg ik lachend. “Snel doen of we bezig zijn”, zegt Steef. We doen net alsof we geconcentreerd bezig zijn als Patricia haar fiets aan de zijkant van het huis zet en ons ziet zitten in de tuin. “Wat zijn jullie banketstaaf”, zegt Patricia gefrustreerd. “Rustig maar we zitten alleen aan ons wiskunde net als jullie”, zegt Sanne onschuldig. “Jullie weten het mooi te vertellen”, zegt Patricia die toch moet glimlachen en dan gaat ze naar binnen. We zien dat ze naar boven gaan en dat in het linkse slaapkamerraam dat we net hadden gezien, aan gaat. “Dat is dus de slaapkamer van Hans”, grinnikt Steef. “We zijn wel erg hoor”, zeg ik. “Nou wie was hier ook toevallig op bezoek dat ik voor het eerst bij Steef op bezoek kwam”, zegt Sanne. “Patricia”, zeg ik lachend. “Ja, dat weet ik ook nog wel”, zegt Steef lachend, “wat waren jullie nieuwsgierig zeg”, zegt Sanne. “Niet”, zeg ik ongeloofwaardig.

Zo zitten we lekker even in de tuin herinneringen op te halen. Pas na anderhalf uur zien we Hans en Patricia naar beneden komen. Patricia heeft een grote lach op haar gezicht. “Oké die glimlach van Patricia zegt genoeg, ze hebben gezoend”, zeg ik vrolijk. “inderdaad”, bevestigt ook Sanne blij. “Ik zie niks hoor, zo lacht ze toch altijd”, zegt Steef niet snappend. “Nee, jongens zien dat niet”, glimlacht Sanne en kust Steef vertedert op zijn mond. “En waar is jou vriendje nu?” hoor ik een bekende stem vragen. Als ik om kijk zie ik Chris aankomen lopen met aan zijn zij Rianne. Mooi nu kunnen we haar mooi even leren kennen denk ik bij mezelf. “Ja die is er niet, kom jij me nu gezelschap hadden”, zeg ik vrolijk en benieuwd naar de reactie van Rianne. Ik krijg inderdaad een arrogante blik, maar zodra Chris haar aankijkt en vraagt of we er even bij gaan zitten antwoord ze poeslief “Natuurlijk wat gezellig”. Sanne en ik kijken elkaar aan en denken waarschijnlijk het zelfde, we mogen haar niet. “Nou ik heb even aan de deur geluisterd want het duurde zolang, nou ik hoorde geen bladeren van wiskundeboeken, ik hoorde wat heel anders”, zegt Chris grinnikend. “Ja, wij zagen al genoeg aan die glimlach van Patries”, zeg ik lachend. “Dus jij bent de broer van Hans?”, vraagt Steef. “Ja, ik ben Chris”, zegt Chris en ze schudden elkaar de hand. “Lieverd, stel je mij niet even voor”, zegt Rianne. “Oh, ja dit is mijn vriendin Rianne”, zegt Chris niet heel enthousiast. “Oké, leuk je te ontmoeten”, zegt Steef. “Vind ik ook”, glimlacht Rianne. “Maar ik ga nu naar huis schat, laat je me nog even uit?”, vraagt Rianne. “Ja ik zal je even uitlaten”, zegt Chris en hij staat enige met tegenzin op.
“Zullen wij ook nog even een film kijken”, vraagt Steef. “Ja is goed”, zegt Sanne. “Nou jullie zijn wel gezellig zeg”, zeg ik beledigd. “Ik hou je wel gezelschap”, als ik opzij kijk zie ik Chris weer staan. “Dat is lief van je, aan hun heb ik weer niks”, zeg ik en ik steek me tong uit naar Steef en Sanne. Lachend gaan ze naar binnen. “Nou daar zitten we dan weer”, zeg ik. “Gezellig toch?”, vraagt Chris vrolijk. “Ja ik vind het gezellig met je hoor”, zeg ik. Ik merk dat ik me erg op me gemak bij Chris voel. “Hoe gaat het nu tussen jou en Rianne”, vraag ik voorzichtig. “Goed hoor”, zegt Chris na enige aarzeling. “Dat klinkt niet echt overtuigend”, zeg ik. “Maar als je er niet over wilt praten met mij snap ik dat hoor”, zeg ik er gelijk achter aan. “Ja.. we hebben al iets van drie jaar met elkaar, in het begin was alles goed en hadden we het altijd leuk enz.”, zegt Chris. “Maar afgelopen jaar is dat gewoon minder geworden, ik voel ook niet meer hetzelfde voor haar als in het begin, ik heb niet meer die vlinders in me buik als ik haar zie, of nachten niet slapen omdat ik haar zo graag wil zie”, zegt Chris “Ja maar jullie zijn al zo lang bij elkaar, dat word na verloop van tijd ook minder, dat moet je niet vergeten”, zeg ik. “Daar heb je wel gelijk in, maar toch, nu we verhuist zijn ook dan is ze dus mee verhuist met haar ouders en nu zien we elkaar ook minder vanwege de verhuizing en dat maakt me eigenlijk niks uit”, zegt Chris. “En dat is toch niet goed?”, vraagt Chris. “Nee dat klinkt niet zo goed nee”, zeg ik. “Maar misschien moet jullie gewoon een kleine pauze inlassen, om te kijken of jullie elkaar dan gaan missen, ik noem ook maar wat op”, zeg ik. “Daar dacht ik ook al aan, ik ben blij dat je dat zegt, ik dacht dat het vreemd zou zijn maar als mijn verstandige buurvrouw dat al zegt, dan moet het wel goed zijn”, grinnikt Chris. “Ik denk serieus dat, dat wel een goed idee is”, zeg ik. “Dankjewel, ik ga het er morgen meteen over hebben want ik voel me er echt niet lekker bij”, zegt Chris. “Dat kan ik me voorstellen”, zeg ik. “Echt bedankt Liz, ik had dit echt even nodig en het voelt op één of andere manier heel goed om met je te praten, het voelt echt vertrouwd alsof ik je al jaren ken”, zegt Chris. Het is alsof hij de woorden uit mijn mond haalt. “Het klinkt misschien stom maar ik voel echt precies hetzelfde”, zeg ik blij. “Wie had dat gedacht”, zegt Chris glimlachend. “Maar ik vind het jammer om te gaan, maar morgen is mijn eerste proefdag bij de bioscoop, ze vroegen of ik gelijk kon beginnen”, zegt Chris. “Oh, jeetje wat leuk zeg”, zeg ik enthousiast. “Ja, ik heb er erg veel zin in”, zegt Chris vrolijk. We staan allebei op van tafel. “Heel veel plezier morgen en het komt wel goed met Rianne dat weet ik zeker”, zeg ik en zonder erbij na te denken omhels ik Chris. Gelukkig slaat hij zijn armen even om mij heen en dan laten we elkaar los. “Welterusten Chris”, zeg ik zachtjes. “Welterusten buurvrouw”, zegt Chris met een knipoog. Als ik in bed lig denk ik na over Chris, maar ik weet niet wat gevoel ik bij hem heb. Piekerend val ik in slaap.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:44

mooi stuk weer Ja

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:03

Leuk stukje weer!

lisaa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:29

leuk verhaal! Ja
zeker doorschrijven, maar let idd op de puntjes die al genoemd zijn Lachen

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:08

Leuk stukje Lachen

Kwam deze tegen:
“Ja die is er niet, kom jij me nu gezelschap hadden”, zeg ik vrolijk en benieuwd naar de reactie van Rianne.

Moet zijn 'houden', neem ik aan Haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:37

Goed dat je het zegt haha!

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:43

Leuk stuk weer!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:00

"Als ik in bed lig denk ik na over Chris, maar ik weet niet wat gevoel ik bij hem heb. Piekerend val ik in slaap."
Moet dat niet WELK gevoel ik bij hem heb zijn? of WAT VOOR EEN gevoel ik bij hem heb?

Jammer dat het stukje niet zo lang was, haha het is echt een leuk verhaal! Knipoog

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 12:01

Ja dat klinkt inderdaad beter! Ik verander het allemaal in het origineel, ik kan het helaas niet hier veranderen. Ik ben weer bezig met een nieuw stuk, zal proberen deze wat langer te laten.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:53

Oké super leuk! ben benieuwd hoor, je schrijft erg leuk.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:17

Ok, leuk! Haha! haha heb er nu alweer zin in Knipoog
Waar haal je de inspi vandaan?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:05

Ik heb het verhaal net ook helemaal zitten lezen, vind het erg leuk geschreven!
Ga zo door. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:10

Je schrijfstijl is erg goed, alleen bij het laatste stukje raak ik even de draad kwijt wie wat zegt, komt door een paar kleine foutjes Knipoog Je moet het maar eens overlezen het wringt af en toe met elkaar Lachen

Mayaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:02

Ik lees het al de hele tijd mee, ik kan niet wachten op een volgend stuk xP

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 18:38

Bedankt voor de leuke reacties had ik echt niet verwacht! Bloos @ Slotty, ik begin gewoon met schrijven en het komt vanzelf opborrelen haha, ik probeer nog groot stuk te schrijven voor ik vrijdag op vakantie ga, maar dat gaat zeker wel lukken denk ik!

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:21

hihi, nou hopelijk komt er nog veel boven dan! Lachen
maare.. kan je niet wat eerder posten? wachten tot vrijdag, pfff dat duurt nog zo lang! Vork Succes Knipoog

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 08:06

Ik lag nog heerlijk in het bed maar zodra het zonlicht mijn kamer binnen schijnt ben ik gelijk wakker. Ik zie dat ik een half uur voor mijn wekker wakker ben geworden dus heb ik nog even tijd om te douchen. Het is doodstil in huis en ik sluip op mijn voeten naar de badkamer, dan doe ik de deur op slot en ga onder de douche staan. Ik zet de kraan op achtendertig graden en laat de warme stralen over mijn blote lichaam heen lopen. Onder de douche word ik pas echt wakker denk ik bij mezelf. Als ik mijn haar en mijn lichaam heb gewassen stap ik onder de douche vandaan en droog mijn haren af. In mijn slaapkamer aangekomen is het hele huis alweer wakker, ik hoor het neerzetten van borden op de keukentafel beneden en de gebruikelijke muziek op de vrijdagochtend van Steef omdat pap dan al de deur uit is en mam ook al beneden is. Ik trek mijn donkerblauwe spijkerbroek aan en daar boven op een strak zwart t-shirt met korte mouwen, het beloofde een mooie dag te worden en als ik uit het raam kijk zie ik dat de zon ook al schijnt. Vrolijk ga ik naar beneden. “Goedemorgen mam”, zeg ik. “Goedemorgen schat, lekker geslapen?”, vraagt mijn moeder. “Heerlijk, u ook?”, vraag ik. “Ja ik ook hoor”, zegt mijn moeder. “Vanavond hebben pap en ik verjaardag van Ome Gert, en pap komt mij ophalen vanuit mijn werk en dan gaan we gelijk want wij eten daar ook. Dus jij en Steef eten samen en dan kunnen jullie wel een filmpje huren of je nodig de meiden uit”, stelt mijn moeder voor. “Ja gezellig mam”, zeg ik. Ik maak snel mijn broodjes klaar en eet zelf even een beschuitje en drink een kop thee. Stipt om acht uur staan de meiden alweer voor. Ik geef mijn moeder een kus en ga snel naar buiten. “Hé meiden”, zeg ik vrolijk. “Ben blij dat we er zijn, want Patries wilde haar verhaal niet twee keer vertellen”, roept Sanne uit. “Vertel, vertel”, roep ik dan ook. Al fietsend naar school begint Patricia te vertellen. “Nou, het was gewoon heel erg gezellig, we begonnen eerst met wiskunde en..”, begint Patricia. “Maar hoe zoent ie”, ontbreekt Sanne die niet kan wachten op de details. “Waarom laat je me nou niet uitpraten”, zegt Patricia beteuterd. Gierend van het lachen komen we het schoolplein op. “Nou ja de rest van het verhaal is dus niet interessant, maar hij kan goed zoenen hoor”, fluistert Patricia als we in het fietsenhok staan. Nu moet Patricia ook lachen en als we richting school lopen voel ik in ene twee sterke armen om mijn middel heen en een kus in mijn nek. Als ik dan in de ogen kijk van Ron voel ik mijn hart tekeer gaan. Dan pakt hij mijn hand en zo lopen we hand in hand naar het klaslokaal.

Als we in het klaslokaal zitten merk ik dat ik eigenlijk nog nodig naar de wc moet, ik vraag aan meneer Schot of dat goed is en hij vind het prima. Ik ga snel in de wc en kijk nog even met een vluchtige blik in de spiegel voordat ik terug naar de klas wil lopen. Maar net wanneer ik de wc uitlopen voel ik in ene een stevige hand aan mijn arm trekken en drukt iemand mij hardhandig tegen de muur. Dan kijk ik in de boze ogen van Rianne. “Wie denk je wel niet dat je bent”, zegt Rianne kwaad. “Ik snap niet wat je bedoeld”, zeg ik niet snappend wat ze bedoeld. “Na een goed gesprek met Liz, stel ik voor op een pauze in te lassen”, zegt Rianne vragend. Nu snap ik dat Rianne haar breuk met Chris bedoeld en dat Chris waarschijnlijk mijn naam heeft genoemd. “Ik heb met Chris gesproken ja en ik neem aan dat hij hetzelfde gezegd heeft tegen jou als tegen mij. en ik heb gewoon mijn advies gegeven”, probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen terwijl ik van binnen zit te shaken. “Je moet je er niet mee bemoeien”, zegt Rianne kwaad. “En ik waarschuw je nu, nog één woord tegen Chris, of ik vertel je lieftallige vriendje van Kevin”, dreigt Rianne. Geschrokken kijk ik haar aan. “Ja, ik weet het van Kevin en jou, dus als je slim ben zoek je gewoon geen contact meer met Chris en laat je ons met rust, dan laat ik jullie met rust”, zegt Rianne liefjes. “Dus ik heb je gewaarschuwd”, zegt Rianne terwijl ze haar gezicht dicht bij die van mij brengt, ik kan haar voelen ademen op mijn gezicht. Dan loopt ze met gehaaste passen de wc uit en ik blijf achter. Ik blijf een moment zo staan want ik weet zo gauw niet wat ik moet doen, dan gooi ik een plens water in mijn gezicht en ga snel terug naar de klas.

Niemand merkt verder dat er wat aan de hand is en de dag verloopt verder rustig, ik kom Rianne de rest van de dag ook niet meer tegen. Gelukkig is de vrijdagmiddag altijd een korte dag en zijn we om twaalf uur alweer uit. “We kunnen wel bij mij gaan zitten, ik ben de rest van de dag alleen thuis”, stel ik voor. “Gezellig”, zeggen Sanne en Patricia allebei tegelijk. “Lekker even met de meiden, dat is weer een tijd geleden”, grinnik ik. “Is goed, Steef ging toch al met de jongens stappen”, zegt Sanne. “Mijn moeder heeft wat geld achter gelaten, dus we kunnen wel even boodschappen doen, dan kunnen we samen koken”, zeg ik glimlachend. In de supermarkt kopen we aardappelschijfjes, worteltjes om nog iets gezonds erbij te hebben en drie lekkere lappen biefstuk bij de slager vandaan. Ook kopen we wat fris en chips voor in de avond. Dan halen we nog een spannende film voor vanavond en een comedy voor vanmiddag bij de videotheek vandaan en dan kunnen we gaan. Luid kletsend komen we aan bij mij thuis. We spatten gelijk de dvd in de dvd-recorder, zakken lekker onderuit in onze bank en merken dat we een goede film hebben uitgekozen. Binnen een paar minuten liggen we al krom van het lachen. “Goede film uitgekozen San”, grinnikt Patricia. “Dat dacht ik ook”, zegt Sanne vrolijk. Als de film af is stelt Sanne voor om nog even buiten te zitten. “Het is nu mooi weer, dus moeten we er van genieten ook”, zegt Sanne. Omdat ons huis aan de slootkant staat zeg ik, “We kunnen ook wel even pootje baden”. “In die smerige sloot”, zegt Patricia en kijkt ons aan met een vies gezicht. Sanne en ik kijken elkaar aan en denken waarschijnlijk hetzelfde want we rennen op Patricia en sleuren haar mee naar de slootkant. “Nee, meiden niet doen!”, gilt Patricia uit. “Alsjeblieft meiden, nee!”, blijft Patricia gillen. Sanne en ik gieren van het lachen. Net bij de slootkant stoppen we maar voor ik het weet word ik bij mijn middel gegrepen opgetild en in de sloot gegooid. Als ik boven water kom zie ik dat Sanne er ook is in gegooid en dat op de kant Steef, Chris en Hans staan naast Patricia. En ze liggen alle vier helemaal in een deuk. “Wie deed dat”, riep ik uit. Ze kijken alle drie heel onschuldig maar als ik in die pretoogjes van Steef en Chris kijk weet ik genoeg. “Nou haal ons eruit”, roep ik uit. Chris pakt me bij mijn bovenarmen en trekt mij, met zijn sterke armen zo de sloot uit. Ook Sanne laat zich uit de sloot vissen door Steef. Maar daar laten wij het natuurlijk niet bij zitten. Sanne is al in gevecht om Steef de sloot in te krijgen en wanneer ik net bij Chris achterop zijn rug wil springen denk ik aan Rianne en dat ik natuurlijk geen contact meer mocht hebben met Chris. Ik duw het van me af en spring dan toch achterop bij Chris. Uiteindelijk liggen we alle zes in de sloot en zijn we hartstikke smerig. Daarna douchen we allemaal snel even en de jongens bestellen wat pizza en zo eten we met ze alle en kijken we daarna de spannende film. We zitten allemaal uitgebreid voor de tv, Sanne, Steef, Hans en Patricia zitten knus op de bank en Chris en ik liggen languit op de vloer.
Net als er een heel spannend stukje komt wordt er hard op de deur geramd. Wij als meiden gilden het natuurlijk uit. Als ik van de schrik bekomen ben, loop ik naar de deur en open de deur. Dan kijk ik in de boze ogen van Ron. “Wat is er aan de hand, je laat helemaal niks van je horen”, zegt Ron kwaad. “Rustig Ron”, probeer ik hem te kalmeren terwijl ik de deur achter mij sluit, zodat we buiten rustig kunnen praten zonder gestoord te kunnen worden. “Mijn telefoon ligt boven, ik heb er nog niet naar gekeken, sorry is er wat aan de hand”, zeg ik geschrokken. Ik zie Ron van een hele andere kant en die blik in zijn ogen maakt me bang. “Sorry Liz het spijt me, ik was denk ik een beetje bezorgd”, zegt Ron dan. “Wie is er allemaal binnen?”, vraagt Ron. “De meiden, Steef, Hans en Chris”, noem ik dan op. “En je nodigt mij niet eens uit”, zegt Ron dan meteen gefrustreerd. Ik weet niet wat ik zeggen. “Ik dacht dat je me leuk vond”, roept Ron terwijl hij kwaad weg loopt. Beduusd blijf ik achter.

Als ik binnen kom staat Chris gelijk op. “Wat is er aan de hand, je ziet zo bleek”, zegt Chris. “Was dat Ron”, vraagt Sanne verontwaardigd. “Ja en hij is kwaad”, zeg ik nog steeds beduusd. “Wat, waarom”, roept Sanne uit. “Hij vind dat ik hem had moeten uitnodigen”, zeg ik. “Had ik dat moeten doen?”, vraag ik dan. “Ben ik echt fout geweest”, zeg ik geschrokken. “Je bent niet verplicht om hem uit te nodigen zus, jullie hebben toch niks”, zegt Steef dan. “Nee, daarom snap ik niet waarom hij ze reageert, je had de blik in zijn ogen moeten zien”, zeg ik helemaal van de rel. “Nou, ik kan me wel voorstellen dat hij het niet leuk vind, dat hij niet is uitgenodigd”, zegt Patricia. “Je hebt gelijk Patries”, zeg ik en ik voel me reuze schuldig. De hele sfeer is verpest en iedereen gaat naar huis, ik blijf achter met Sanne en Steef. “San, ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud”, zeg ik dan. “Wat bedoel je”, zegt Sanne geschrokken. “Nou die vriendin van Chris, Rianne weet je nog”, zeg ik. “Ja dat arrogante kind ja”, zegt Sanne met een vies gezicht. Als ik Sanne vertel over wat er eerder die dag in de wc is gebeurd veranderd haar bezorgde gezicht in ene in een kwaad gezicht. Stiekem kan ik daar wel een beetje om lachen. “Durft ze wel”, zegt Sanne boos, “Wie denkt zij, wel niet dat ze is”. “Als Ron dat hoort, weet ik helemaal niet hoe hij reageert, ik was nu al bang voor hem San, ik ken hem helemaal niet zo”, zeg ik bang. “Rustig maar, zoiets zou Ron ook niet doen, hij was gewoon teleurgesteld”, stelt Sanne mij gerust. “Het komt allemaal goed, dan hou je maar beetje afstand van Chris, maak het in ieder geval goed met Ron want dit is natuurlijk niet goed”, zegt Sanne. We knuffelen elkaar en ik denk bij mezelf wat is Sanne toch een goede vriendin.

Ik heb nu best een groot stuk vind ik zelf en ik ben zo op dreef dus misschien komt er nog wel een stuk voor de vakantie haha!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:18

Leuk Leuk! Haha!
Wil nu alweer een nieuw stuk.. Bloos!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:55

Leuk stuk weer! Lachen