Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Love it! Gedichtje doet me niet erg veel, bekijk de foto liever apart. Wow, echt héél tof.. Ik twijfel een klein beetje of ik je neus niet liever wat scherper had gezien, maar eigenlijk mag ik niet zeuren want hij is gewoon gewéldig.

Echt dankje
Iris82 schreef:Nou je blik in je ogen is voor mijn gevoel nog te vriendelijk. Ik zou bij het gedichtje meer holle, lege ogen verwachten die door je heen lijken te staren. Snap je wat ik bedoel?
. 
WildWings schreef:Het gedichtje zwakt niet af en sterkt niet aan in mijn ogen- het past. Qua ritme en echt poëzie is hij niet zo heel sterk naar mijn idee- maar hij komt zo ontzettend eerlijk over en geeft zo goed weer waar het om gaat, dat het gewoon geweldig past.
Je foto vind ik ook prachtig, de ogen vind ik juist niet vriendelijk. Ze komen op mij juist over alsof je dwars door iemand heen kijkt, maar ook alsof ze vol verwijten staan. De rest van je gezicht en blik past dan weer bij het 'empty & abused' idee, waardoor het idee totaal goed over komt. Je gaat echt geweldig vooruit

Dankje!