Ik vind hem leuk worden, vooral de muur is leuk!@. basisbrok ; mooi gelukt voor een painttekening met de muis
Ik vind dat zelf ook niet heel erg makkelijk werken, maar hij ziet er echt mooi uit. Vooral het hoofd met muts vind ik erg leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind hem leuk worden, vooral de muur is leuk!
Ik vind dat zelf ook niet heel erg makkelijk werken, maar hij ziet er echt mooi uit. Vooral het hoofd met muts vind ik erg leuk! 
Leentje1 schreef:[i/]http://www.bokt.nl/verkleind/af_bp.jpg[/img]
De eindversie!

Leentje1 schreef:@ basisbrok: Ziet er super uit. Knap dat je dat met paint gedaan hebt. Ik zou het niet kunnen. Een puntje van kritiek: ik vind het stro wat minder gelukt. Ben nog even aan het denken hoe je dat kan verbeteren.

Jaa ik ben ook benieuwd
bij mij blijft het (meestal) bij schetsen of tekeningen met fineliner.. maar deze keer wil ik proberen om hem echt mooi af te werken met kleur... of anders zie ik wel
maar leuk gedaan ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien

ik heb ook een keer een tekening gemaakt van een paard (niet voor bokt) ik ga dit topic nog even verder kijken en wie weet doe ik de volgende keer ook mee. suc6 iedereen! ze zijn allemaal super leuk

", maar je hebt hem van de achterkant getekent! Prachtig gelukt 

. Hij is natuurlijk nog niet af!! Iemand tips verder??