Wat een prachtige tekening zeg! Jeetje, de tekening lijkt echt sprekend op de originele foto..
Vind de ogen/gezichtsuitrukking echt harstikke goed gelukt, super!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het eindresultaat is echt ontzettend mooi! Stukken mooier en sprekender dan de foto.
Echt een sprekend portret geworden en mede door de manier van tekenen. 
smeetjoew schreef:Prachtig!Het eindresultaat is echt ontzettend mooi! Stukken mooier en sprekender dan de foto.
Echt een sprekend portret geworden en mede door de manier van tekenen.
Met wat voor potlood[?] werk je? En waarmee maak je die harde aanzetten [zie omranding etc.].

)
, ik deel die mening
* 

Myra heel erg mooi geworden! Weer heel herkenbaar jouw stijl die mij overigens heel erg aanspreekt
Of hij nu wel of niet genoeg lijkt vind ik weg vallen tegen het feit dat ik dit een hele mooie tekening vind. Alleen het stukje schaduw van het oor moest ik even extra naar kijken naar hoe dat nu precies zat. De plukken haar die uit het oor steken vallen daar een beetje in weg en die zou ik wat lichter maken nog met een kneedgum. Maar buiten dat, erg mooi gedaan! 
darwin schreef:Ik vind hem ook super gaaf![]()
Trouwens de tekeningen in je profiel zijn ook heel mooi, ik hou wel van die stijl.
Doe je ook wel eens iets in kleur of alleen zwart/wit ?

. Ik vind je tekenstijl ook erg mooi, ik vind het alleen jammer dat je de slagschaduw bij het oor niet hebt weggelaten. Dat geeft een beetje een storend beeld (bij mij dan).
!! Tinne schreef:Ik zou de tekening bijna gaan aaien, ziet er echt heel mooi uit. Zachtheid straalt van de pony af. Ik vind je tekenstijl ook erg mooi, ik vind het alleen jammer dat je de slagschaduw bij het oor niet hebt weggelaten. Dat geeft een beetje een storend beeld (bij mij dan).
Maar goed, da's muggenziften, hij is prachtig!
Ik had het inderdaad weg moeten laten, is inderdaad een storende vorm (ook op de foto een beetje).
' toevoegen.. Echt nuttig commentaar heb ik eigenlijk niet voor je.. hij is gewoon prachtig..
?