Ik laat mijn creatie van het pakpapierpaardje voor wat het is. Ik ben toch niet tevreden met hoe het gaat worden. Daarom ben ik begonnen aan het tweede verhaal en ik heb het bijna af. Ik moet alleen nog wat kleine dingetjes veranderen.
Mijn commetaar op de andere tekeningen enz. : Gupjes Leuk dat je zo'n rol pakpapier in de wei heb delegt daardoor past het beter bij het verhaal leuk gedaan!
bizzybijtje: Leuk dat je van die rode ogen heb gebruikt het geeft het paard een opvallend en krachtig uiterlijk. Alleen de ogen leiden af van de rest van het paard.
Escha: Ik vindt hem nog best wel leuk allen het paard geeft me geen pakpapiere indruk en das best wel jammer, want hij is wel heel erg leuk geworden!
Leo_ke: WAUW wat een tekening en het past ook super bij het verhaal, en dan nog maar te bedenken dat het maar een schets is! WAUW
Annetje: Ik vindt je tekening heel artestiek en ik doe het je niet na leuk gemaakt!
houvanponies: Ik vind hem niet helemaal bij het tweede verhaal passen, maar iedereen zijn eigen interpertatie natuurlijk. Jammer dat je het met potlood op grofpapier hebt gemaakt. Misschien was de tekening erg mooi geweest,maar nu valt alleen de textuur van je papier op. Wat voor papier heb je gebruikt?
Bedankt voor de reacties op mijn schilderij! Het is trouwens met acrylverf op doek (50 x 50 als ik me niet vergis)
Cyntje ik zou bijna zeggen: houden zo.. niks meer aan doen.. ik vind m gaaf! Het heeft iets misterieus, omdat je de rest wat zwart is eigenlijk zelf invult. Die bloem zo 'eenzaam'. Ik ben er weg van!