Ga zo door!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Laat ik het anders zeggen; de ogen zitten best ver naar achteren bij een luipaard/panter dinges, laat dan ook zien dat bij het einde [de verbinding van oog naar einde vd wang] er weer bolling komt. Dat het weer 'naar buiten' komt. Omg.. ik kan echt niet uitleggen. Ik weet niet of het zo begrijpbaar is hoor.. 

smeetjoew schreef:Hij wordt toppie!!!![]()
Ik zit alleen een beetje naar de linker wang te kijken [en dan met name de vorige update]. Ik vind dat er nog wat meer bolling in mag komen. Je hebt nl. een beetje rechte lijnen naar het einde getrokken, dat oogt een beetje 'vlak'. Ik weet niet of dat nog te herstellen is, maar misschien een aandachtspunt.Laat ik het anders zeggen; de ogen zitten best ver naar achteren bij een luipaard/panter dinges, laat dan ook zien dat bij het einde [de verbinding van oog naar einde vd wang] er weer bolling komt. Dat het weer 'naar buiten' komt. Omg.. ik kan echt niet uitleggen. Ik weet niet of het zo begrijpbaar is hoor..
En de haren boven zn oog mogen een fractie dunner.

Hals erbij getekend.

zal um liever een lichte achtergrond geven.
Die kleur heb ik namelijk niet 

Kan daar nog wel een andere kleur doorheen doen, maar ik dacht juist aan paars, omdat dat in de panter terug komt, en naar mijn idee de panter er ook uitspringt, niet dat het gaat vloeken ofzo

vooral rechts langs het oog, en onder de panter
je hebt ook nog donkerblauw als je dat hebt teminste:p