Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Austria schreef:Nee, sunshine schrijft niet dat het haar idee is. Ik vond het enkel wat vreemd dat gewoon een nieuw topic word geopend . Zelf zou ik zoiets echt niet durven, daar ben ik iets te terughoudend voor.
(ja collendorn ik ben en blijf de beste![]()
![]()
van terughoudendheid gesproken, he)
Om het nieuwe topic een beetje overzichtelijk te houden heb ik wel een vraagje:
A.U.B. geen overbodige, onnuttige reacties posten in de trend van: ik ga aan de slag, ik ben al bezig, bla bla…
Als je zelf een bewerking mislukt vind post hem dan niet, een betere plek is dan je prullenbak.
Probeer enkel bewerkingen te posten waar je echt tevreden over bent en waar je ook echt werk van hebt gemaakt. Het is geen snelheidswedstrijd in fotobewerken.
Het is veel leuker om 1 pagina te bekijken waar echt mooie bewerkingen op staan dan 10 pagina’s met maar wat snel afgewerkte foto’s.
Palhaço schreef:Talisa schreef:Met welk programma maak je je bewerkingen ? Heb je de kwaliteit wel op z'n hoogst gezet bij het opslaan?
adobe photoshop CS2 versie 9.0
volgens mij deed hij dat automatisch op de hoogste kwaliteit.. maar kan zijn dat dat nu niet is omdat het een jpg bestand was en niet een pdf..?
SmeeJ schreef:roosjeradec Ik ben er een voor jou aan het maken
RomyFellow schreef:
collendoorn schreef:even een mededeling voor mensen die hun foto's bewerkt willen hebben. Als jeje foto bij mijnalbum geupload heb, worden ze verkleind en is de kwaliteit slechter! upload ze liever bij imageshack of iets dergelijks! dan blijven de foto's mooier!