[FOTO] Panning langs de snelweg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Foresttravel

Re: [FOTO] Panning langs de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:29

verography schreef:
vooral kranten hebben er vaak geen verstand van. Die vonden sommige van mijn foto's ook mooi terwijl ik ze dan spuuglelijk vind Nagelbijten / Gniffelen gewoon omdat er veel elementen in zaten die niet klopte.

En soms moet ik ook gewoon klikken, en dan weer terug naar kantoor omdat het werk het dan niet toelaat, dus ja, en ik werk ook op automatisch. Op mijn camera is handmatig zo poedersuiker werken omdat het met een knopje moet i.p.v. met een ring om de lens. Met mijn vorige Digi werkte ik ook altijd met handmatig, maar nu laat het gewoon niet.

? je hebt het nu over zoomen? dat is geen handmatig.maar ok.
(schrik me hiero dood, ongeluk in emmen, pieper begint te schelden hiero)

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:31

verography schreef:
vooral kranten hebben er vaak geen verstand van. Die vonden sommige van mijn foto's ook mooi terwijl ik ze dan spuuglelijk vind Nagelbijten / Gniffelen gewoon omdat er veel elementen in zaten die niet klopte.

En soms moet ik ook gewoon klikken, en dan weer terug naar kantoor omdat het werk het dan niet toelaat, dus ja, en ik werk ook op automatisch. Op mijn camera is handmatig zo poedersuiker werken omdat het met een knopje moet i.p.v. met een ring om de lens. Met mijn vorige Digi werkte ik ook altijd met handmatig, maar nu laat het gewoon niet.

wat bedoel je met elementen die niet klopte?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:32

Wat heeft die pieper met deze foto's te maken? Clown

In ieder geval, ik ga met de rest mee, het zijn weinig spannende foto's, ik vind de eerste het leukst omdat het lijkt of ze 'tegen elkaar' rijden. Verder vind ik dat als je niet tegen kritiek kan omdat je ego simpelweg te groot is, je hier ook niet moet posten.

Mensen geven gewoon hun mening, en aangezien dat nog steeds niet verboden is in Nederland moet je daar maar mee leren leven.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:35

dacht dat jij nix meer van me wou weten.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:36

blijkbaar wel rik Knipoog

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:37

mja. never mind

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:37

Foresttravel schreef:
dacht dat jij nix meer van me wou weten.

In principe niet nee, maar ik kreeg deze link doorgestuurd, en ik was wel nieuwschierig. En aangezien mij geen postverbod op jouw topics is opgelegd mag ik hier toch zeker mijn mening geven.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:39

van mij mag je. had al wel verwacht dat je dit te horen zou krijgen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:40

Foresttravel schreef:
verography schreef:

wat bedoel je met elementen die niet klopte?

gewoon storende dingen of iets waar ik me aan kan ergeren. Wel kan ik heel goed een foto bij het onderwerp maken. Zodat als mensen de foto zien meteen weten wat er gedaan is die dag.

geedit
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 29-03-07 13:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:42

vreet kwaliteit die site of niet? mja, foto's zijn inderdaad redelijk standaard, kan met een compactcamera gemaakt zijn.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:43

ja dat vind ik dus ook.. je ziet wat er gebeurd is en klaar

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:44

ja dat wel. mijn foto's zijn 7 MB en je kan maar max 2 MB uploaden dus dat vreet heel erg. Maar dit is even een voorbeeld site en als er animo voor is om voor foto's te betalen ga ik een betaalde site maken. Anders maak ik het dadelijk voor niets

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:45

verography schreef:
ja dat wel. mijn foto's zijn 7 MB en je kan maar max 2 MB uploaden dus dat vreet heel erg. Maar dit is even een voorbeeld site en als er animo voor is om voor foto's te betalen ga ik een betaalde site maken. Anders maak ik het dadelijk voor niets

7 MB? in RAW dus.
conerteer ze dan naar JPG. dan moeten ze er makkelijk opkunnen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:47

Foresttravel schreef:
vreet kwaliteit die site of niet? mja, foto's zijn inderdaad redelijk standaard, kan met een compactcamera gemaakt zijn.

ik stond daar dan ook met mijn al iets grotere camera dan een huis en tuin camera tussen al die spiegelreflexen Nagelbijten / Gniffelen en even later hadden ik en een ander dezelfde soort foto gemaakt alleen bij hem zag je ene bewegingsvlek en bij mij niet Nagelbijten / Gniffelen ligt dus ook echt aan wie er achter staat.

Nee ze zijn standaart 7 MB (heb geen raw) ik heb ook geen normale kaart maar een 2x quality kaart erin zitten. Moet thuis even kijken hoe dat heet.

Maar ik ga zo weer. Heb een afspraak voor de krant Knipoog

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:48

succes Knipoog

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:49

verography schreef:
Foresttravel schreef:

ik stond daar dan ook met mijn al iets grotere camera dan een huis en tuin camera tussen al die spiegelreflexen Nagelbijten / Gniffelen en even later hadden ik en een ander dezelfde soort foto gemaakt alleen bij hem zag je ene bewegingsvlek en bij mij niet Nagelbijten / Gniffelen ligt dus ook echt aan wie er achter staat.

Nee ze zijn standaart 7 MB (heb geen raw) ik heb ook geen normale kaart maar een 2x quality kaart erin zitten. Moet thuis even kijken hoe dat heet.

Maar ik ga zo weer. Heb een afspraak voor de krant Knipoog

ik heb een normale kaart. geloof niet in dat 2x gedoe Tong uitsteken
ik fotografeer altijd in RAW, behalve als Pers. dan in JPG
omdat ik snel moet kunnen schieten. en er toch genoeg foto's zijn.
en nabewerking is niet belangrijk. gaat om de situatie niet om de kwaliteit.
maar wel vreemd van die 7 MB, mijne staat op RAW Fine op posterformaat.
en met 10.2 Mp. en mijn foto's zijn hast net zo groot als de jouwe.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:54

Om jou tevreden te stellen zou ik hier alleen maar mogen posten dat ik je foto's perfect zijn, ik hou van asfalt en blik én mijn god, wat doe je het allemaal goed!

Helaas zou ik dan liegen en dat doe ik niet. Het enige positieve wat ik kan zeggen van deze foto's, dat ze goed scherp zijn, de beweging is imo goed vastgelegt. Wat ik erg storend vind is dat de horizon voortdurend scheef is en ik vind de foto's eentonig en simpel.

En je kan iedereen die commentaar geeft wel afkraken. Maar fotografie gaat niet alleen om kwalitatief de beste foto's, mensen moeten het ook mooi vinden en ze moeten mensen aanspreken. Verder is het een beetje dom om te denken dat op een paardenforum, met voornamelijk vrouwen, je foto's iedereen aan zullen spreken. Zoals in veel van jou post vind ik je wederom praten alsof je zoveel beter bent als alle andere mensen op bokt, heb je een grote bek en mag niemand je tegenspreken.

Zoals ik Mayra over jou praten, heb ik het idee dat je IRL net zo arragant bent en grote ego hebt als in je posts naar voren komen.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:55

jij bent beinvloed door mayra die achter mijn rug om praat. dus hier gef ik verder geen reactie op.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:57

ik stop met reacties, heb ff een modje hierop afgevuurt. zie wel hoe het loopt. maar dit gaat uit de hand lopen

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:58

oke rik verstandig Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:58

Foresttravel schreef:
jij bent beinvloed door mayra die achter mijn rug om praat. dus hier gef ik verder geen reactie op.

Sorry?? Helemaal niet, ik zie je vaak in topics posten en kan me daarin dood ergeren aan jou. Hoe Mayra zich hier over jou uit, die jou dus IRL gekent heeft, bevestigt alleen hoe ik over jou dacht nav je posts... Dus Mayra heeft mij niks ingepraat of wat dan ook.

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:59

dit gaat uit de hand lopen Vork

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:00

Grappig, meteen goede reclame Clown

_Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:01

ja idd Tong uitsteken

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:01

x_baumgold_x schreef:
dit gaat uit de hand lopen Vork

Wanneer hij andere personen de schult gaat geven, omdat andere mensen zijn foto's niet kunnen waarderen. Nou sorry hoor.

Naar mijn mening kan Mayra niet de schult zijn, van dat ik jouw foto's niet mooi vond. Het spijt me.