15-20 Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
15-20
25 euro.
Ik zou graag wat meer details zien, wat meer contrast. Ik zou hier nog geen geld voor vragen/ geven.
Citaat:@ highwaykind: deze vind ik echt al gaaf! Jammer dat de afsnijding zo abrupt is, komt op mij wat beknellend over... Wat is het formaat?? Voor A4 zou ik zeggen 10/15 euro.
doen zodat die wat beter wordt. 
leuk om te horen dat ik vooruit ga en handige tips

Achtergrond is leuk voor de liefhebber. Ehm.. €15,-
Wow wat een hoop

de details van de ogen zijn een beetje raar, verder heb je op de neus vrij zichtbare lijntjes bij de schaduwen. Misschien de volgende keer wat meer afvlakken en wat meer duidelijkheid tussen donker en licht
15 euro??
zou nog even oefenen en er niets voor vragen
hij is nou vrij vierkant zeg maar
verder maak wat meer gebruik van kleine details en schaduwen
probeer ook die erin te verwerken
beide geen geld verder 
ziet er netjes uit, let er wel op dat hij niet gaat uitlopen 
vooral het mondje is heel mooi geworden
zou niet weten wat je ervoor kunt vragen 20 euro???
20 euro???
prijs zou ik niet wetne, maar gaat over de 50 euro denk ik
prachtig gemaakt! Meer dan 35 euro
!
... Maar taxeer je me, of vind je het geen geld waard
? 
rooslovertje schreef:Uuhm Nujaro.. Ik heb maar 1 tekening maar toch staat er 2x mijn naam?

! €5-10!
Super, alleen bij het onderste deel van de hals, mogen wel wat meer manen te zien zijn 
Heb van jou wel beter gezien hoor

Leuk

is gelijk de hekkensluiter van het oude topic 

Soldaat te paard A4 getekend met B, B4 en H2 (als ik het zo nog even uit mn hoofd weet)
Mooie fijne uitstraling lekker sfeertje zit er in. Sommige details lijken nog niet helemaal te kloppen maar het geheel is een fijn plaatje
35-40 Euro
) Er lijkt al meer diepte in te komen en de ogen spreken wat meer. 5-10 Euro
Het is allemaal strak en realistisch getekend. Toch doen deze tekeningen mij persoonlijk niet zo veel. 5-10 Euro
ik ben dus beter geworden 
. €0-5
! €5

! Jammer dat op de foto het ribbelige van het papier zo goed te zien is, maar daar kun je ook niet veel aan doen denk ik
. €5