Hij is echt.. wow. Ik krijg er kippevel van Justy. Je kunt mooi zingen en het liedje is prachtig ! Mijn complimenten ! Ik zing ook graag, maar opnemen klinkt altijd zo lelijk.. kun je me wat meer vertellen over Cool Edit ?
Faux: Als je de beschikking hebt over een soort van microfoon (en zoals ik al zei, ik doe het met zo'n ding van Trust van 5 euro ofzo ) dan kun je met Cool Edit opnames van behoorlijke kwaliteit maken. Editie 96 is gratis te downloaden ( http://www.threechords.com/hammerhead/c ... t_96.shtml ), voor nieuwere versies moet je betalen (ik heb ook 96).
Je kunt er effecten op zetten, filters overheen halen, geluidseffecten toevoegen (applaus bijvoorbeeld ), dat soort dingen. Het is even een gepruts om uit te vinden hoe het allemaal werkt maar erg ingewikkeld is het niet.
Het enige echte nadeel vind ik dat hij alleen opslaat in .WAV (en dat zijn enorme bestanden, tussen de 30 en 50 MB), om er een MP3-bestand van te maken heb je dus een tool nodig. Ik doe het met iTunes want de meeste converters kosten geld, maar Nero schijnt het ook te kunnen.
I heb trouwens GarageBand op mijn apple.. Kan je opnemen en je hebt echt een onbeperkt aantal slots die je over, naast en met elkaar kan laten afspelen tegelijkertijd.. Ook erg leuk programmatje. Misschien wat voor jou? Al weet ik niet of hij 't doet op een Windows pc.
Hmm, maar kan je dan ook met twee ingangen opnemen? Want als je twee losse opnames maakt en die vervolgens over elkaar heen legt dan zit je al heel snel met verschil in timing/tempo. Dat kan ik met CE ook maar dat is bijna niet mooi te krijgen.
gewoon prachtig! ik krijg er echt kippevel van als ik ernaar luister.
je hebt echt een hele mooie stem, ik zou hier zeker in door gaan. Hier en daar klinkt het nog niet helemaal zuiver, maar als ik hoor dat het liedje nog maar 1 dag oud is, chapeau!!
Ik heb wat aan mijn vorige liedje (Baby) zitten schaven en schuiven. Als er iemand zin heeft in een vergelijkend warenonderzoek dan zou ik wel graag horen of dat een verbetering is En dan gaat het me niet zozeer om de uitvoering (zang en gitaar kunnen beiden best beter ) maar meer om de opbouw/structuur.
Link naar vorige versie staat op vorige pagina, dit is die van nu: