Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

riannhuh schreef:hmm.. ik doe neit van die poppetjes, maar ik pixel wel foto's met paint shop pro (psp)
Hier staan dingen die ik gemaakt heb
deze staat er nog niet bij:
gepixeld
orgineel
Qhorse schreef:Jeetje die is mooi zeg!

)
Vind hem erg leuk gemaakt, de hond wat minder van hierboven, totaal niet realistisch(niet de tekening zelf, dat hoort, maar bijvoorbeeld de neus klop van geen kant..) Vind hem opzich wel ietsl euks hebben, en natuurlijk erg orgineel!
Nikki_jimmy schreef:gaaf, je moet er maar opkomen!Vind hem erg leuk gemaakt, de hond wat minder van hierboven, totaal niet realistisch(niet de tekening zelf, dat hoort, maar bijvoorbeeld de neus klop van geen kant..) Vind hem opzich wel ietsl euks hebben, en natuurlijk erg orgineel!

riannhuh schreef:ja de neus had idd wat beter gekund![]()
maar probeer het zelf maar eens, valt niet mee hooor!! heb ff bij je profiel gekeken, ALLEMACHTIG!! wat kun jij goeed tekenen!!
Maar doe er de laatste tijd helaas niet zoveel meer mee, heb nog teveel opdrachten liggen, en te weinig inspiratie, dus hopen dat ik vrijdag weereen paar mooie foto's krijg (komt een vrouwtje hier bij huis, 3 kinderen op 1 board, leuke opdracht.. hou van kinderen tekenen)..