Oefenshoot gehad.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Re: Oefenshoot gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:12

Butterfly14 schreef:
Edda schreef:
UK/CB is voor dingen/foto's die je zelf heb gemaakt! Dus niet die iemand anders heeft gemaakt.
*temt

dat nog niemand het eerder gezegd heeft.. en dat na 2 pagina's.. Lachen

In wezen zou je ook kunnen oordelen op t model zelf, dan staat t hier wel goed Knipoog

Navidad je maakt de foto's goed hoor!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:13

Sja, ik schrijf hetzelfde als butterfly14, alleen misschien net iets vriendelijker...

Dat je op UK alleen eigen werk mocht laten zien wist ik niet, maar dat een beetje niveau gewenst is wel Vork Ik vind het geen goede foto's, zo simpel is het. Je plaatst foto's op UK, schrijft erbij dat ze de opleiding fotografie volgt... En vervolgens was het licht slecht, was het avond, was het voor de fun, onbekende camera etc etc. Plaats dan de foto's gewoon niet...

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 16:15

Waar slaat dit op sylvia? Bokt is nog altijd toegankelijk voor iedereen. Als ik deze foto's wil plaatsen doe ik dat, dat het hier niet goed staat, dat kun je mij ook niet kwalijk nemen.

Ik heb me bericht hiervoor geupdate. Klik gewoon even die link aan en kijk even in mijn album.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:17

Tuurlijk is Bokt toegankelijk voor iedereen, maar ik vind het jammer dat je zo in de verdediging schiet. Dit zijn geen foto's die je verwacht van iemand die fotografie doet.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 16:22

Sylvia schreef:
Tuurlijk is Bokt toegankelijk voor iedereen, maar ik vind het jammer dat je zo in de verdediging schiet. Dit zijn geen foto's die je verwacht van iemand die fotografie doet.

Ik schiet niet in de verdediging, maar vind dit soort berichten absoluut niet kunnen zoals waar ik eerder op had gereageerd. Als ik dat woordje fotogravieopleiding had weggelaten was het dan wel goed geweest?

Je kan best wel een beetje commentaar geven, maar gelijk met de conclusie deze meid hoort niet op de opleiding, dan denk ik ook stik erin wat is dit. Dat gaat me gewoon echt te ver, Dit is een vooroordeel over iets wat niemand op bokt kan weten, wie weet er nou hoe haar portofolio eruit ziet? Wat boeit jullie dat nou?? Jullie zijn haar niet, jullie kennen haar niet. Ik heb het niet over een portofolio gehad hoor. Nee dat is iets wat opgerateld is. Dat vind ik gewoon een zwakte punt van die persoon die dat zegt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:25

Ik ben het niet helemaal eens met je vorige post. UK is echt bedoelt voor de wat meer technische (kwalitatieve) foto's, en voor je eigen werk. Dus dat het hier niet goed staat, had je kunnen weten als je even had gekeken naar andere topics Knipoog
Zijn de foto's van bij de boom enzo ook van haar?

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 16:28

Berdien schreef:
Ik ben het niet helemaal eens met je vorige post. UK is echt bedoelt voor de wat meer technische (kwalitatieve) foto's, en voor je eigen werk. Dus dat het hier niet goed staat, had je kunnen weten als je even had gekeken naar andere topics Knipoog
Zijn de foto's van bij de boom enzo ook van haar?

Die zijn ook van haar

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:32

Die lijken kwalitatief beter, als is het moeilijk oordelen vanaf zo'n klein formaat. Maar ook die vind ik geen spannende compositie hebben. Maar goed, daar gaat het hier in wezen niet om.

ik ga me niet uitlaten over het wel of niet thuishoren op een opleiding, ik vind je argumenten over de kwaliteit van de foto's wel zwak.

Echter, voor de leuk en voor jezelf zijn het leuke foto's, zeker als je ze wat bij photoshopt.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:41

Butterfly14 schreef:
Edda schreef:
UK/CB is voor dingen/foto's die je zelf heb gemaakt! Dus niet die iemand anders heeft gemaakt.
*temt

dat nog niemand het eerder gezegd heeft.. en dat na 2 pagina's.. Lachen

Moderatoropmerking:
Dat had inderdaad al veel eerder op mogen vallen!

En vanwege bovenstaande reden die Edda al geeft, ga ik nu dan ook een slotje zetten.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:43

Pam schreef:
In wezen zou je ook kunnen oordelen op t model zelf, dan staat t hier wel goed Knipoog

Navidad je maakt de foto's goed hoor!

Moderatoropmerking:
In dat geval lijkt het me vestandig dat je even de regels nog eens na kijkt. Lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:43

het was ook niet serieus bedoeld vandaar die Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:48

Moderatoropmerking:
Nog even het hele topic door gekeken.
De discussie of het meisje wat de foto's heeft gemaakt nu wel of niet thuis is op die opleiding moet imo kunnen zo lang het netjes blijft alleen kan de persoon in kwestie zelf niet reageren.
Daarnaast schiet de TS direct (vervelend) in de verdediging en begint direct over haar portfolio die blijkbaar wel waarde zou hebben. Portfolio of niet, het gaat altijd nog om de foto's die geplaatst worden. Dan hoef je niet te refereren naar eventueel ander (en beter) werk.

Navidad: Niemand kaffert hier iemand uit. Het hele topic is netjes verlopen. Waren allemaal slechts meningen van users.

Dat was nu precies een van de redenen waarom je hier alleen eigen werk mag plaatsen. Niemand heeft er wat aan om werk van iemand anders te bespreken. Al helemaal niet als de maker van het werk niet eens zelf kan reageren.