[Verhaal] My Only Dream

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

treasure27

Re: [Verh] My Only Dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:41

leuk!

maris_coldey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:46

volgende stukkk Haha! Tong uitsteken

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:08

nieuwwwwww stukkieee Tong uitsteken

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:55

goed verhaal man

eigenlijk zijn al jouw verhalen super Haha!

gaak zeker volgen Knipoog

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:52

ohohohohohohoh! Ik zag dat je nu online bent! En niet effe een nieuw stukje plaatsen he?!? Ons maar weer hier laten wachten! Schaaaam je!

hihi, had ik al gezegt dar dit een megasuperdupertegekverhaal is? (net zoals de vorige Haha! )

maris_coldey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:24

waarneer komt er een nieuw stuk ??

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:42

Sifra_ schreef:
ohohohohohohoh! Ik zag dat je nu online bent! En niet effe een nieuw stukje plaatsen he?!? Ons maar weer hier laten wachten! Schaaaam je!

hihi, had ik al gezegt dar dit een megasuperdupertegekverhaal is? (net zoals de vorige Haha! )

Ze is aan het werken Knipoog
Waarschijnlijk staat het verhaal bij haar thuis op de pc

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 10:43

LindaLinda schreef:
Sifra_ schreef:

Ze heeft het verhaal helemaal nog niet af Knipoog

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:52

Dat is jammer...

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:53

whoehoeee weer een nieuwe!!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:00

MirZam schreef:

Ze heeft het verhaal helemaal nog niet af Knipoog

en wanneer wel? Tong uitsteken

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:13

Komt er nog een stukje ?

Michelle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:14

ooh weer een nieuw verhaal! super! heb sweet sixteen ook helemaal gevolgd! Ga deze ook zeker volgen!

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:08

Schopje Schijnheilig

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 17:45

wanneer komt het nieuwe stukje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:58

Moderatoropmerking:
SVP zinvol, onderbouwd en nuttig reageren, slowchatten is niet de bedoeling op CB

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:01

plaats even om het terug te vinden weet namelijk niet of ik dat al had gedaan Knipoog

supper verhaal hoor heb die andere ook gevolgt echt geweldig Haha!
ben benieuwd naar het volgende stukje van je verhaal

Anoniem

Re: [Verhaal] My Only Dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:22

Moderatoropmerking:
Mag ik jullie aandacht even voor de dienstmededeling : viewtopic.php?f=68&t=657249 Dit topic heeft nog geen 5 pagina's bereikt, dus nu kunnen jullie nog laten zien dat het topic het waardig is om CB te blijven staan of niet Lachen

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:53

Leuk stuk vind je verhalen echt goed Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 09:02

Nou en dan nu eindelijk! Na het veeeel te lange wachten het derde stuk! Hoop dat het het wachten een beetje waard is..

Later die avond gaan Jenny en Boris naar de discotheek. Er wordt lekkere muziek gedraaid en het duurt dan ook niet lang voor Boris Jenny de dansvloer op sleurt. Even vergeten ze beide waarvoor ze hier ook alweer waren en gaan totaal in elkaar op. Als Jenny weer om zich heen kijkt ziet ze Peter langs de dansvloer staan. De muziek stopt en dan hebben Boris en Jenny pas in de gaten dat bijna iedereen naar ze staat te kijken. Ze krijgen dan ook een daverend applaus. Peter komt op ze af lopen. “Dat zag er weer super uit, hoe lang zijn jullie al samen?” vraagt Peter. “We zijn niet samen,” lacht Jenny “we zijn gewoon maatjes.” Zegt ze met een lach. “Hebben jullie al overleg gepleegd over mijn aanbod?” vraagt peter. Jenny knikt “We willen het wel doen.” Zegt Jenny “maar we willen wel weten wat er voor ons tegenover staat.” Zegt Jenny zakelijk. “Natuurlijk,” zegt Peter al net zo zakelijk “het komt neer op duizend euro per persoon per shoot. Er zullen waarschijnlijk vijf shoots nodig zijn.” Zegt Peter rustig. Jenny kan haar oren niet geloven, zoveel heeft ze nog nooit verdiend met een modellen klus. Jenny kijkt Boris aan “kunnen we het daarvoor doen?” Vraagt ze aan hem. “Nou, voor Peter kunnen we dat wel een keer doen.” Zegt Boris gespeeld aarzelend. Peter geeft Jenny en Boris een hand. “Ik heb begrepen dat jullie nu vakantie hebben, dus misschien is het handig dat we morgen het contract tekenen en zondag de eerste shoot doen.” Zegt Peter. Boris en Jenny knikken. “Wat ons betreft prima.” Zegt Boris. “we moeten nu weer gaan, dus waar en hoe laat spreken we morgen af?” vraagt Boris. “euhm, om twee uur in het restaurant, dan trakteer ik jullie op een lunch.” Zegt Peter. Boris en Jenny gaan akkoord en zeggen Peter gedag, samen lopen ze de discotheek uit. Ze stappen in de auto en rijden naar het vliegveld.
Beide zijn ze dol enthousiast. “jeetje,” zegt Boris “dat is wel leuk geld verdienen!” en ze schieten samen in de lach. “We gaan Iefke morgen wel meeslepen naar die lunch hoor, misschien zit er ook nog wel een dealtje voor haar in!” zegt Jenny helemaal in de wolken. “Ja goed idee, maar let je wel op de weg?” Grapt Boris.

Drie kwartier later zitten Jenny en Boris op het vliegveld, er wordt aangegeven dat de vlucht uit Amsterdam tien minuten vertraagd is, dus over ongeveer vijf minuten zal deze landen. Het vliegveld is behoorlijk verlaten, dit is duidelijk geen gangbare tijd om te vliegen. Jenny is nu ook wel blij dat ze hier niet alleen hoeft te wachten.

Even later zien ze aan de andere kant een groep mensen naar de bagageband lopen. Jenny herkent Iefke al van ver en springt op. “Kom Boris” zegt ze “we lopen vast naar die deur.” En Jenny sleurt Boris mee aan zijn arm. Jenny kan nu echt niet meer wachten en staat op haar plaats te hupsen van ongeduld. Iefke is al net zo ongeduldig, als ze haar koffer op de band aan ziet komen rent ze erop af en grist ze hem van de band, met grote passen loopt ze richting Jenny. Eindelijk vallen ze elkaar in de armen.

“O meisje, ik ben zo blij dat je er bent!” Zegt Jenny. “Anders ik wel!” zegt Iefke. Daarna stelt Jenny Boris aan Iefke voor. “Dus dit is DE Boris” zegt Iefke met een knipoog. Boris lacht. “Ow Jen, wat heb je over me verteld?” vraagt hij nieuwsgierig. “Hmm, wat niet.” Zegt Jenny dan met een lach.

Jenny slaat haar armen om Iefke en Boris heen en zo lopen ze in elkaar gearmd weer richting de auto. De koffer van Iefke past gelukkig net in de kofferbak. Boris biedt aan om achterin te gaan zitten zodat de dames lekker bij kunnen kletsen. Daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Jenny verteld dolenthousiast over de klus die ze met Boris mag gaan doen en de lunch die ze morgen met Peter heeft. Iefke kan haar oren niet geloven. “Jullie gaan lunchen met Peter Standfort?? De Peter Standfort?” zegt Iefke verontwaardigd. Jenny knikt. De hele weg terug naar de camping kan Iefke niet meer ophouden met zeggen hoe geweldig ze het vind dat ze gaan lunchen met Peter.
Het is bijna half twee als ze de camping op rijden. “Jen,” zegt Boris “wil je me er hier uit zetten, dan ga ik even kijken of Guan aan het werk is.” “Ow natuurlijk.” Zegt Jenny opgewekt. “doe hem de groeten als je hem ziet!” zegt ze terwijl ze de stoel naar voren doet zodat Boris uit kan stappen. Boris zwaait vluchtig naar Iefke en geeft Jenny een vluchtige kus op haar wang. “Tot morgen!” roept hij nog terwijl hij richting de discotheek loopt.

“Wat issie leuk!” zegt Iefke als Jenny weer naast haar zit. Jenny lacht “het is idd een schatje.. Mijn maatje.” Zegt Jenny. “Weet je dat zeker?” vraagt Iefke. “Hoe bedoel je? Weet ik dat zeker?” vraagt Jenny verontwaardigd. “Dat hij alleen maar een maatje is?” vraagt Iefke. “euhm, ja..” zegt Jenny “tenminste, denk ik…” zegt ze dan aarzelend. “whaa! Zie je wel!” zegt Iefke dan “je bent hartstikke gek op hem!” “sst,” sist Jenny “Ik wil niks verpesten.. Ik kan hem niet missen.” Geeft Jenny toe. “Je hebt ook geen haast toch?” zegt Iefke dan geruststellend.

Een kwartier later hebben ze de koffer van Iefke in de caravan gehesen en is Iefke een plekje aan het zoeken voor haar spullen. Jenny en Iefke hebben besloten dat ze wel samen in Jenny’s bed kunnen slapen. Een week op de bank is namelijk ook niet erg comfortabel. Iefke geeft aan morgen even de omgeving te willen verkennen, dat kon ze dan mooi doen als Jenny en Boris gingen lunchen met Peter. Jenny is een beetje verbaasd door Iefkes idee. Ze besluit ook maar niet meer te vragen of ze mee naar de lunch wil. Na de opmerking van Iefke wordt er weinig meer gepraat behalve welterusten en uitleg van de badkamer en de wc. Niet lang daarna valt Jenny in een diepe slaap. Halverwege de nacht wordt Jenny wakker en stoort zich aan Iefke die naast haar ligt, dat was toch stukken beter toen Boris er lag en niet Iefke. Gelijk denkt ze weer aan de opmerking van Iefke, dat ze alleen de omgeving wil verkennen. Jenny blijft het een beetje vreemd vinden. Jenny besluit om de rest van de nacht op de bank te slapen, ze heeft een te raar gevoel bij Iefke om nu met haar in één bed te liggen.

Als Jenny om negen uur wakker wordt heeft ze het idee dat ze compleet is uitgeslapen. Als Jenny klaar is met douchen en aankleden schrijft ze een briefje voor Iefke dat ze alvast naar Boris is. Als Jenny de caravan uit stapt beseft ze dat het pas kwart voor tien is, Boris is vast helemaal nog niet wakker. Nou ja, ze kan kijken en anders gaat ze wel naar het restaurant, ze heeft op dit moment even geen zin om bij Iefke te zijn. Als Jenny hoort dat er al muziek aan is in de caravan van Boris klopt Jenny op de deur. “Wie is daar?” klinkt het een beetje slaperig. Jenny moet stiekem lachen en antwoordt “Jenny!” Jenny hoort gestommel in de caravan en Boris maakt de deur open. “Goede morgen schooheid.” Zegt Boris “wat brengt jou hier zo vroeg?” “Mag ik binnen komen?” vraagt Jenny voorzichtig. “Natuurlijk” zegt Boris en zwaait de deur helemaal open. “Lekker weertje trouwens, toch wel goed om weer terug te zijn!”

Jenny ploft in de bank terwijl Boris op de rand van het bed zit. Even bewondert Jenny hem, zijn mooi gespierde lichaam dat nu al een mooie zongebruinde kleur heeft, zijn mooie brede armen en zijn mannelijke gezicht, wat is het ook een mooie jongen, wie weet wordt hij ook nog wel ontdekt als model. “Jen” zegt Boris terwijl hij naar Jenny zwaait. “waar zit jij met je gedachten?” “O, euhm nergens. Nou ja.. Iefke..” zegt Jenny verward “Het voelt ineens zo vreemd, ze wil ineens in haar eentje de omgeving gaan verkennen en taande verder niet naar de lunch met Peter, heb haar dus ook niet meer mee gevraagd.” Legt Jenny uit. “Klinkt inderdaad wel een beetje vreemd.” Zegt Boris bedenkelijk “ze komt hier toch speciaal voor jou?” vraagt hij. “Ja, bij mijn weten wel.” Zegt Jenny. “Ze is veranderd, ik voel het.” Zegt Jenny. “Dat zou wel heel erg jammer zijn.” Zegt Boris. “Ik ben blij dat jij nog wel hetzelfde bent!” zegt Jenny met een lach. “en ik ben helemaal blij dat jij er nu bent en ik niet alleen met haar opgescheept zit. Of klink ik nu heel hard?” zegt Jenny verlegen. “Kom eens lekker bij me zitten meisje.” Zegt Boris terwijl hij zijn arm uitsteekt naar Jenny. Jenny loopt naar Boris en gaat naast hem op het bed zitten. “Maak je niet druk, als het morgen nog niet goed voelt vragen we gewoon een andere caravan voor haar, misschien was ze gewoon moe van de reis ofzo.” Stelt Boris Jenny gerust. Jenny knikt “Je zal wel weer eens gelijk hebben.” Zegt ze met een knipoog. “Zullen we zo samen even ontbijten in het restaurant? Het is zaterdag dus dan is er een buffet.” Zegt Jenny “Goed idee!” zegt Boris “de lunch is toch pas om twee uur en dan kan ik natuurlijk niet gaan zitten bunkeren.” Zegt hij met een lach. “Mag ik nog even douchen?” vraagt hij aan Jenny. “Natuurlijk, kun je dat alleen?”vraagt Jenny voor ze het door heeft. “Nou, ik kan het proberen, maar als ik roep moet je wel even mijn rug komen wassen.” Zegt Boris met een lach.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:35

Leuk stuk Mir! Ja

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:47

Dit was het wachten wel waard. Hopelijk snel een nieuw stuk!!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:55

Het was het wachten zeker waard! Ik hoop dat je snel verderscrhijft.
Echt geweldig! Haha!

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:51

haha dat laatste stukkie is grappig!!

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:04

Goed stukje weer Haha!