[verhaal] dreams and nigtmares!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re: [verhaal] dreams and nigtmares!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:54

lisjuh_ schreef:
super stuk!!! Haha!
dat lijkt me echt niks je tweelingzus zo te verliezen ..

lijkt mij ook eng, maar meestal heb je geen keuze he Knipoog

het mooie van het verhaal is, dat je dit toch niet had verwacht. ik in ieder geval niet en volgens mij niemand niet Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 20:29

Haha! maar goed ook dat jullie het niet hebben verwacht! maar dat hara tweelingzus dood gaat verwacht je ook niet omdat de meesten dan denken dat hun twee de hoofdeprsonen zijn Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 20:40

zal morgen weer gaan schrijven. heb er nu ff geen puf meer voor Knipoog

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:54

hey merel

wat ik nu ga zeggen klinkt miss heel hard maar is de waarheid en ik zou het vreselijk vinden om tegen je te liegen Lachen

het verhaal trekt me niet aan. de dingen die gebeuren gaan redelijk snel en een beetje onrealistisch. er wordt weinig informatie gegeven over het gebouw, de straat waar ze door lopen, het ziekenhuis enz. je grammatica is ook niet echt al te best. ( niet beschuldigent bedoelt!!!) maar ik moet dikwijls zinnen een paar x overlezen eer ik doorheb wie wat zegt. dat is er jammer en dat maakt het ook weer wat minder realistisch.

ik lees wel door en zal later wel weer mijn mening geven over de stukjes maar miss heb je hier alvast wat aan Lachen

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 20:56

moet ik ook nog aan werken aan al die dingen. over hoe het eruit ziet heb ik meestal geen zin om op te schrijven Knipoog omdta ik ook niet weet hoe NY eruitziet! en grammatica moet ik ook aan werken wat ik al aan het doen ben Knipoog
en geloof me, het gaat niet te snel Tong uitsteken daar moet ik je ongelijk in geven!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:00

ik zeg ook 'redelijk'

Het is mijn mening en dat weet je dus zo zie ik het Knipoog je mag het er uiteraard niet mee eens zijn maar daarom zeg ik ook dat het mijn mening is Lachen

je hoeft er heus niet tegen in te gaan met ''jamaar...omdat..enz enz'' verdedigen hoeft niet maar omdat je je mening moet geven, zeg ik het Lachen
Laatst bijgewerkt door geluksvogel op 12-09-06 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 21:02

geluksvogel schreef:
ik zeg ook 'redelijk'

Het is mijn mening en dat weet je dus zo zie ik het Knipoog je mag het er uiteraard niet mee eens zijn maar daarom zeg ik ook dat het mijn mening is Lachen

met mijn gramatica en omgeving enzo. geef ik je ook gelijk in. maar ben er ook aan het werken. wat ik ook een beetje heb gedaan in het laatste stuk Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 15:37

maar ik had eigelijk de vraag of iemand mijn engels wil verbeteren?

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:39

hooi! ben benieuwd naar een volgend stukje! Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:40

weet je al wanneer die komt merel ?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 15:40

ben nu aan het schrijven Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:41

hoeveel woorden heb je al? Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 15:43

35. ben net pas begonnen Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:43

ooh oke Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 16:17

352

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:18

gaat goed Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 16:19

vind ik ook. en terwijl ik de heletijd op bokt aan het kijken ben Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 18:48

888 Cool

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 16:42

zo hij is weer af hoor. heb geprobeerd wat te verbeteren en vind het zelf wel gelukt. maar jullie oordelen Clown
Citaat:
‘Maybe we should go now? Orlando keek vragend naar Peyton. ‘I don’t know, I cant’ leave her! Peyton zuchtte en ze begon weer te vechten tegen de tranen die op kwamen vloeien in haar ogen. ‘I know you can’t, but you can’t stay forever! ‘Orlando zei het afwachtend. ‘that is maybe a good idea mompelde Peyton. ‘Peyton keek de kamer rond waar Liv in lag. ‘grijze muren, betonnen vloer, de laden die opgestapeld in de muur waren gebouwd waar waarschijnlijk meerdere lijken in lagen. ‘Peyton begon te rillen toen ze bedacht dat Orlando en zij de enige levende wezens waren in deze kamer. ‘are you okay? ‘Orlando keek bezorgd naar Peyton toen hij merkte dat ze begon te rillen. ‘I am fine. ‘acctualy I am not! ‘I was thinking that we are the only people that breaths in this rooms! ‘and that gives me the creeps, voegde Peyton er nog achteraan. ‘Orlando kreeg onwillekeurig ook de rillingen toen hij er ook aan dacht! Maar hij hield zich groot voor Peyton! ‘Peyton had even niks aan zwakte. ‘come on, let’s go. ‘Orlando trok vriendelijk maar dwingend aan Peyton’s arm. ‘Just a second. Zei Peyton zachtjes, I wanna say goodbye too her. ‘Orlando liep naar buiten en sloot de deur zachtjes achter zich.

‘Peyton was weer alleen met haar dode zus. ‘er begonnen weer tranen over haar wangen te lopen. ‘ik zeg voor een tijdje tot ziens zus! ‘ooit kom ik je opzoeken in Nederland, niet nu. ‘dat kan ik nu niet aan! ‘Peyton pakte Liv’s hand vast, dat ijskoud aanvoelde. ‘terwijl er tranen op de tafel en op Liv’s hand viel praatte Peyton verder: ‘ik heb geen idee hoe ik dit aan mam en pap kan vertellen! Ik wou dat ik het je kon vragen! ‘en hoe moet zal Lady Love het zonder jou terecht brengen. ‘jullie waren zo hecht! ‘Peyton stond langzaam op, en ditmaal kuste ze Liv zachtjes op haar mond. ‘voorzichtig legde ze Liv’s koude hand terug op de tafel en liep naar buiten. ‘de tranen liepen nu sneller over haar wangen. ‘tot ziens! ‘en sloot voor altijd de deur achter haar.

‘daar stond Peyton in de kille gang. ‘de gang had vele deuren waar gehuil uit sommige deuren uitkwam. ‘het had net zoals de kamer waar Liv in lag een betonnen vloer en grijze muren. ‘hier lagen de doden dus. ‘Peyton zuchten is een keer diep, en rechtte haar schouders. ‘Orlando keek op en bood haar galant zijn arm. ‘Peyton pakte die aan en zo liepen ze de gag uit. De trappen af, en zo liepen ze nog steeds zwijgend naar de hal.
FLITS, FLITS, FLITS! ‘journalisten met hun fotocamera’s flitsten erop los. ‘Orlando en Peyton schrokken zichtbaar. ‘Journalisten kwamen naar het tweetal toegelopen vroegen erop los: Orlando, is this your new girlfriend? ‘where you makin out in a hospital bed? ‘what about Kate Bosworth and Uma Thurman? Are you choosin for this woman? ‘Orlando raakte nu snel geiiriteerd en bulderde: NO COMMEND! THIS WOMAN LOST HER SISTER, SO GO AWAY! ‘de journalisten weken wat achteruit bij het zien van het gezicht van Peyton. ‘die er hard en verdrietig uitzag. ‘de journalisten konden het helaas niet laten foto’s te blijven schieten.
‘snel liepen Orlando en Peyton naar buiten, en Orlando sleepte Peyton mee naar zijn auto. ‘snel stapte het tweetal in. ‘Orlando starte snel de auto en ging snel de rijbaan op. ‘poeh, dat was heftig zuchte Peyton. ‘Orlando keek niet bepaald slim bij het horen van de Nederlandse taal. ‘onwillekeurig moest Peyton giechelen. ‘good too see you smile zei Orlando met een glimlach. ‘Peyton bleef zwijgen. ‘nu vroeg ze het toch maar: why where al those journalists in the hospital? ‘
‘ a fan must recognized me, zei Orlando alleen maar droog. ‘and who the hell is Uma Thurman? ‘I know you had a relationship with Kate Bosworth, but in four days with Uma Thurman, that kinda sucks! Peyton keek strak naar Orlando die naar de weg bleef kijken. ‘I don’t know, I think I needed somebody too forget Kate, zei Orlando twijfelend. ‘Peyton zei niks en bleef voor zich kijken. De stilte was om te snijden. ‘are you mad at my now? Vroeg Orlando. ‘no, I whas just wondering. Zei Peyton met een glimlach die snel verstrakte naar een verdrietig trekje. ‘Orlando zei niks en kneep zachtjes in Peyton’s been. ‘Peyton huiverde onder de aanraking.

What are you thinking about? Vroeg Orlando ineens. Peyton antwoorde zachtjes: how I’m going too tell this too my parents. Er glinsterde tranen in Peyton’s ogen. ‘Orlando’s hart begon sneller te kloppen toen hij Peyton recht in haar ogen keek. ‘haar mooie ogen die je diep en wijs aankeken, haar mooie mond, en haar fijngevormd hoofd. ‘hij zuchtte. ‘Peyton gaapte. En Orlando vroeg: are you tired? ‘yes I am. But I am afraide I can’t sleep, and I first have too tell the bad news too my parents Peyton keek er verdrietig bij. ‘Orlando knikte begrijpend. ‘can you stay with me tonight? I am scared alone now. Vroeg Peyton opeens. ‘Orlando’s hart maakte een sprongetje. Maar hij antwoordde toch bedeesd: sure! ‘thanks glimlachte Peyton. ‘Peyton keek nu naar buiten en nam de omgeving in zich op. ‘allemaal grote flats, die op je leken te vallen als je van onderen naar het topje keek. Een kerk die er niet bijpaste. Auto’s reden voorbij, een fietser zou niet lang fietsen. En voor de rest allemaal shoppende mensen. ‘are we going too my place or you’re hotelroom? Vroeg Orlando ineens. ‘Peyton zuchtte. ‘your place! Bur first I have too get my and Liv’s stuff antwoordde Peyton. ‘allright. ‘Orlando zei niks meer en sloeg linksaf.

‘bij het hotel te zijn gearriveerd stapte Peyton meteen uit en Orlando liep meteen achter haar aan. ‘Peyton rende de trappen op en Orlando volgde haar wat langzamer. ‘snel viste Peyton de sleutels uit haar tas en opende de deur. ‘Peyton bleef stil staan in de opening. Paniekerig rondkijkend. ‘Orlando duwde haar zachtjes en Peyton liep verder. ‘snel pakte ze haar koffer en begon zwijgend haar spullen in de koffer te stoppen. ‘Orlando vroeg ineens: need a hand? ‘can you give me my clothes? Antwoordde Peyton. ‘snel begon Peyton de spullen inpakken, waar af en toe een traan opviel. In het niets begon Peyton te vloeken: VERDOMME! ‘Orlando schrok. ‘what’s wrong? Vroeg Orlando. ‘nothing! Nijdig begon Peyton de koffer in te pakken. ‘Orlando liep op haar af en sloeg zijn armen om haar heen. ‘why are you mad? Peyton antwoordde: I hate it that I could’t say goodbye! ‘Orlando zei niks en trok haar gezicht zachtjes naar de zijne. ‘zacht en vriendelijk kuste hij haar op de mond. ‘Peyton zuchte en maakte zich los uit zijn armen en ging verder. ‘nu rustig. ‘Orlando ging verdwaasd verder. Dit was niet het goede moment om verliefd te worden op een vrouw! ‘Peyton dacht precies hetzelfde. ‘snel pakte Peyton Liv haar koffer en begon die ook in te pakken. ‘soms aan de kleren ruikend. ‘na alles in hebben gepakt checkte ze uit. ‘met nog geen moeite deed Orlando de koffers in de kofferbak. ‘Peyton zat al in de auto. ‘Orlando stapte ook in en hij starte de auto weer en reed de autobaan op. Peyton zei uit het niets: thanks! Orlando keek verbaasd naar Peyton en vroeg: for what? ‘for being there for me! Peyton keek Orlando recht in de ogen en verdronk nu bijna in zijn donkere ogen. ‘Orlando keek in Peyton’s blauwe ogen, hij zag witte stranden en helder blauwe oceaan voor zich.
Tuut tuut! Een auto toeterde en Orlando concentreerde zich weer op de weg
‘zwijgend reden ze verder tot het huis van Orlando’

this is my house! Orlando maakte een wijds gebaar met zijn armen. ‘a house?! This Is the biggest villa I ever saw! Peyton stond verbaasd en tegelijker tijd keek ze zijn villa bewonderend rond. ‘Orlando glimlachte. ‘should we go inside? ‘zo galant als hij was bood hij zijn arm en Peyton pakte die dan ook aan. ‘bewonderend keek ze de tuin in. ‘een mooi bijgehouden tuin, bloemen die heerlijk geurde, bomen die netjes gesnoeid erbij stonden. Een fontein maakte het geheel af. ‘Orlando keek glimlachend naar Peyton die zijn voortuin aan het inspecteren was. ‘this is not everything! Come inside, dear lady! ‘Peyton liep naar binnen en keek rond. Wat ze zag was ongelofelijk mooi. ‘de vloer was van een warme kleur marmer. De muren waren van donker hout dat er prachtig bijpaste. Een grote trap die je bijna alleen in sprookjes zag sierde de hal. ‘schilderijen van Da Vinci en nog vele anderen beroemde schilders bewoonden de muren van het huis. ‘elke kamer bekeek ze grondig en ze vond het prachtig! ‘Orlando nam haar nu mee naar de achtertuin. ‘Peyton werd helemaal verliefd op de tuin. Ze zag Lady Louise en Lady Love al in deze tuin grazen. ‘ze kreeg een steek in haar hart bij het denken van het paard van Liv. Lady Love. ‘Peyton stopte die gedachten ergens ver weg en keek weer verder: de tuin was magisch, er was een mooi groot zwembad met een marmeren trap die van in het zwembad liep naar een terras. ‘ze zag de mooie bloemen en de bomen. ‘Orlando fluisterde ineens in haar oor: this is my favorite place! ‘ you like it? ‘Peyton glimlachte en atwoorden: like it? Love it! Peyton keek met een zachte uitdrukking naar de tuin. ‘Orlando nam haar weer mee naar binnen en samen gingen ze de koffer van Peyton uitpakken, Orlando liet zien waar ze kon slapen. ‘ze sliep in een mooie kamer met een hemelbed die met zachte stof was bekleed. ‘schilderijen van rennende paarden in de prairie, maakte de kamer af. ‘tot ze de telefoon zag die haar weer pijnlijk naar de werkelijkheid bracht.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:11

sorry, dat ik het niet eerder heb gelezen, maar ik had echt tijd Bloos
het is weer een leuk stukje *LOL*
ben benieuwd hoe het verder gaaT Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:28

ben ook weer benieuwd hoe het verder gaat Haha!

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:07

heel goed verhaal! Lachen wat is orlan toch een schatje

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 15:27

ja he Lovers

lisjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:30

Jaaah!!! Lovers Lovers

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 15:51

in het echt?? wie weet? maar in mijn verhaal is hij een lieverd Tong uitsteken al zal dat niet altijd zo zijn Vingers aflikken