[ART] Pony Pimpin´2

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 11:13

Tja, ik vind het idd een beetje erg jammer van dit topic....
en net wat je zegt Supah_Sky... zo kun je op iedere slak zout leggen (of op ieders verzamelingdingetje).
Ik blijf gewoon de stappen plaatsen, al heb ik al eerder gezegd dat ik ga samenwonen en ik het erg! druk krijg met vanalles!
Dus ik hoop voor jullie zo snel mogelijk en dat het gezeur in dit topic een beetje minder wordt Haha!

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:24

bizzybijtje schreef:
Maar Fairie, waarom zeur je zo terwijl je zelf ook je MLP 'pimpt' (:P) ?


1 omdat Fairie het wel fatsoenlijk kan
2 omdat zij dit al weetikveelhoelang (lang dus) doet en wéét wat ze doet
3 omdat het hartstikke zonde is om dingen te verneuken waar je anderen hemelsblij mee kan maken... Komop zeg, er zijn duizende my little pony's en jij moet net zoeentje verkl0ten?
4 omdat Fairie verstand heeft van het hele zooitje en welke pony je kunt customizen of niet
5 omdat Fairie heel secuur aandacht besteed aan ieder detailtje en haar uiterste best doet op de pony (althans, dat lijkt mij als ik haar pony's bekijk) en als ik in haar schoenen stond zou ik het maar vreemd vinden dat er uberhaubt mensen zijn die dat schepseltje mooi vinden.

Sorry hoor, maar ik vind er echt niets aan. En heel zonde van de mooie pony. Iedereen moet ergens beginnen, dat is waar, maar wéét wat je doet en desnoods unpimp je een gepimpte pony weer ( Scheve mond ) en doe je hem opnieuw. Dit is echt zonde.
Maargoed, misschien dat je het wel kunt na een jaar oefening ofzo.

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:31

Lekker bezig Gearl.

Oefening baart kunst, en aangezien dit pas het 2e projectje is van Cyntje vind ik het niet netjes om haar zo de grond in te boren.

Ga gewoon door met oefenen Cyntje! Ben benieuwd wat het resultaat van dit projectje zal zijn.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 11:35

Hey Flew!

Ja zo denk ik er ook over, mijn 1ste tekening toen ik 5 was was ook niks Haha!
Je moet toch ergens beginnen! Haha!
Maar blijkbaar zijn er ook mensen die gelijk bij hun eerste creatie wel prof zijn Verward

Sky_Britt

Berichten: 1173
Geregistreerd: 14-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:39

uhhhm farie is ook vast ooit begonnen, en ik kan me niet voorstellen dat zei toen meteen al perfecte creaties kon maken. En waarschijnlijk was al haar verstand van MLP er ook niet ineens. Cyntje moet het nog leren, maar mischien wordt ze uiteindelijk wel 5x zo goed als farie, en hoe meer cyntje dit gaat doen hoe meer verstand ze er van krijgt.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 11:40

Amen Tong uitsteken

Kimonoo
Berichten: 3814
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:52

Ik vind het juist leuk dat je dat doet, jij hoefd hem toch niet heel te laten om hem aan andere te verkopen, hij is van jou daar heeft niemand wat over te zeggen!

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:48

Gearl schreef:
bizzybijtje schreef:
Maar Fairie, waarom zeur je zo terwijl je zelf ook je MLP 'pimpt' (:P) ?


1 omdat Fairie het wel fatsoenlijk kan
2 omdat zij dit al weetikveelhoelang (lang dus) doet en wéét wat ze doet
3 omdat het hartstikke zonde is om dingen te verneuken waar je anderen hemelsblij mee kan maken... Komop zeg, er zijn duizende my little pony's en jij moet net zoeentje verkl0ten?
4 omdat Fairie verstand heeft van het hele zooitje en welke pony je kunt customizen of niet
5 omdat Fairie heel secuur aandacht besteed aan ieder detailtje en haar uiterste best doet op de pony (althans, dat lijkt mij als ik haar pony's bekijk) en als ik in haar schoenen stond zou ik het maar vreemd vinden dat er uberhaubt mensen zijn die dat schepseltje mooi vinden.

Sorry hoor, maar ik vind er echt niets aan. En heel zonde van de mooie pony. Iedereen moet ergens beginnen, dat is waar, maar wéét wat je doet en desnoods unpimp je een gepimpte pony weer ( Scheve mond ) en doe je hem opnieuw. Dit is echt zonde.
Maargoed, misschien dat je het wel kunt na een jaar oefening ofzo.


1. Waarschijnlijk heeft Fairie in het begin ook behoorlijk veel moeten oefenen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat zomaar kon. Waarom verwacht je dit wel van Cyntje?
2. Ze weet wat ze doet omdat ze heeft geleerd van haar fouten in het verleden Knipoog
3. Waarschijnlijk wist Cyntje niet dat dit beestje zoveel waard zou kunnen zijn. Dat geeft toch niet? Het is haar geld, en vergissen is menselijk!
4. Zie bovenstaande. En btw, ze heeft er verstand van gekregen door oefenen en ervaring opdoen.
5. En jij trekt de conclusie dat Cyntje er niet veel aandacht aan besteed? En dat ze niet haar uiterste best doet?
En het is dus niet nodig om deze creatie zo af te kraken. Ik respecteer je mening, maar het kan ook wel wat liever Knipoog

En trouwens, je laatste zin ontkracht je hele betoog. Tong uitsteken

[ik vind jou en Fairie wel erg arrogant overkomen nu, maar dat kan aan mij liggen hoor.]

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:08

Afbeelding

Mijn aller eerste custom MLP.


Bovendien kan ik nu een hele uitleg gaan geven betreffende verzamelaars, MLP en customs, maar daar heb ik niet zo veel zin in.

Zo lang iedereen elkaar maar het recht geeft om iets mooi, of niet mooi te vinden, en dit te uiten.

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:11

Ok, maar je hoeft niet aan iedereen te laten zien hoe goed je bent hoor Lachen want we willen niet dat iedereen een hekel aan je krijgt. Knipoog

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 13:19

Hey oliebol ik heb geen kammetje! Nee grapje, tja nou ja je hoeft niet alles in een keer te kunnen he?

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:19

Wat weer gezellig hiero!
Ik vind het echt ONZIN die heisa, laat haar lekker dr gang gaan. Iedereen begint ergens en niet iedereen heeft al een creatieve voorgrond of whatever. Ook heeft een meer talent dan de ander.

Laat iedereen lekker in hun waarde!

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:30

Jeetje, wat een gezeur. Het is haar ding en zij mag zelf bepalen wat ze ermee doet, ook al was het een miljoen waard!!
En misschien is ze niet zo goed, maar oefening baart kunst. Clown

Ik snap de verzamelaars die dit heel erg zonde vinden, maarja wat kan je er aan doen? Het is al gebeurt, je kunt zeggen dat het zonde is, maar verder kun je niet echt verder komen. Knipoog

Jen_2oo6
Berichten: 2901
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: ..

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:40

ja idd watt een gezeur haar pony haar geld, laat haar toch pff, mensen fairie heb je die zelf gemaakt Gaaaap

Jen_2oo6
Berichten: 2901
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: ..

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:40

verkeerde poppetje Tong uitsteken moest zon open mond zijn van wooooww

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re: [ART] Pony Pimpin´2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 16:45

Aangezien dit topic niets meer te maken heeft met het beoordelen van het werk van Cyntje gaat dit op slot. Voor Cyntje is het misschien handig de volgende keer pas foto's te plaatsen als het af is, voor de rest geldt: iedereen is ooit begonnen/iedereen mag met zijn spullen doen wat hij wil/iedereen mag daarvan vinden wat hij wil*.

*doorhalen wat niet van toepassing is.